דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה אנו הישראלים אוהבים את לוס אנג'לס? 

מאת    [ 07/12/2015 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 11142 פעמים ]

למה אנו הישראלים אוהבים את לוס אנג'לס? איך זה שאנו מחבבים את העיר הזו לעומת ערים אחרות בארה"ב, אז נכון גם את ניו יורק אנו מחבבים אבל מי לא? לוס אנג'לס מציעה לנו "חווית משתמש" נוחה ומגוונת, העיר מציעה טיולי עירוני לכל דבר כלומר ארכיטקטורה, מוזיאונים מסעדות, ברים יחד עם טבע הרים, חופים יפיפים עם חול נעים, לוס אנג'לס מספקת את הטיול הרגוע והנינוח מול השיגעון וההמולה, האלגנטי והיוקרתי מול הזרוק והחופשי. לוס אנג'לס מציעה לנו חלום שלרגע קט מושכת אותנו לתוכו, נותנת לנו הצצה, לגימה מהחיים שלה ולעתים אף נותנת לנו את הכוס כולה. 

עירוני
אז כאמור לוס אנג'לס מאפשרת לנו טיול אורבני מגוון ומרתק שנע בין דאונטאון לוס אנג'לס בה גורדי שחקים שלא יורדים ממנהטן, ברים ומסעדות לרוב, ארכיטקטורה משגעת, אטרקציות שונות לרבות L.A Live שהוא מתחם הבידור האולטמטיבי, מול אזור Sunset Trip שכבר בשנות ה-20, 30 היה לאזור שובב שהציע חלופה לחיים השיגרתיים היום יומיים, מועדונים לרבות מועדוני הופעות חשובים שפעילים עד היום Whisky A go-go למשל, סמים, אהבה חופשית, גראנג' בשנות ה-90, גלאם בשנות ה-70, הדלתות, לד זפלין, טוב הבנתם את הרעיון. בהמשך הדרך תפגשו עם פרבר סנטה מוניקה, סנטה מוניקה מציעה טיול עירוני רגוע יותר, משפחתי, חוף הים וכמובן המזח הידוע עליו פארק שעשועים ידוע. דרומית לשם נמצא החוף הידוע וניס ביץ'-קרנבל, טיילת ארוכה, אנשים על הצד אלטרנטיבי של החיים, אנשים זרוקים חניויות והרבה חוויות.

טבע
מלבד טיול אורבני בלוס אנג'לס ישנן הרבה פעיולוית חוץ פעילויות טבע נקרא להם, אז כמובן ים, חופים קחו לכם פסק זמן ותהינו מהחופים שלא נגמרים וכנסו למים, אלו שגולשים מבינכם אז תמצאו שהחופים, Manhatttan Beach, Venice Beach, Topanga, zuma Beach ו  Malibu beach מספקים. אם בא לכם לשבת על שקיעה על חוף עם מדורה אז מותר בחוף Dockweiler state beach ב  Playa Del Ray, בהר Baldy (קרח, כי הוא נטול עצים בפיסגתו) תוכלו לטייל ארוכות ובחורף אף לשעות סקי. הדרימו לחוף Newport שם השכירו, סירה, סאפ, סירת פדלים וסיירו סביב Balboa island ועוד ועוד אתרי טבע בלוס אנג'לס.

הוליווד
החיים שהם חלום, ההצצה שמאפשרת לנו לוס אנג'לס לחיים בהוליווד כלומר בברלי הילס. מ Hollywood walk of fame שם תוכלו לראות את חותמם של השחקנים, זמרים, במאים וכו.. ליוניברסל סטודיו שם תוכלו לראות ממש תפאורות מסוימות שהיו בסרטים מסוימים עד אולפנים ממשיים, לברבלי הילס היכן שהכוכבים מתגוררים, רודיאו דרייב בברלי הילס מרכז קניות יוקרתי.

נוחות
אל תתנו לכמות הכבישים שבעיר להרתיע אתכם, בסך הכל שימינו די פשוט להסתדר במיוחד עם יש לכם רכב בלוס אנג'לס ובו ג'י.פי.אס וכך באמת עושים שוכרים רכב בפשטות ומתנידיים בקלות, כמובן שיש פקקים בשעות העומס אבל תמצאו עיר שאין בה פקקים. המלונות בלוס אנג'לס מגוונים והרבה פעמים ליד צרים מרכזיים, או ליד תחבורה ציבורית. לשומרי כשרות, לוס אנג'לס מאפשרת נוחות מיירבית עם בתי כנסת ומסעדות כשרות בלוס אנג'לס. 

אז זהו על קצה המזלג, מדוע אנו הישראלים אוהבים את לוס אנג'לס, מדוע אנו חוזרים אליה שוב ושוב ומדוע נמשיך לחזור אליה.

דניאל רייכר


https://www.cityoflosangeles.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב