דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלים חד פעמיים - העץ כובש את הפלסטיק 

מאת    [ 24/11/2015 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 1704 פעמים ]

הם קיימים כבר עשרות שנים בארץ ובעולם, אבל את כוחם המשמעותי צברו בעיקר בעשור האחרון. אלה הם הכלים החד פעמיים כמובן. ובימים אלו, אחרי שכבר הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו, הם עוברים מהפך של ממש בצורת השימוש שלהם. גולת הכותרת של המהפך – כלים חד פעמיים מעץ המחליפים את מקומם של כלי הפלסטיק והנייר הוותיקים. על מה בדיוק מדובר ולמה זה כל כך כדאי לכולנו? להלן התשובה.

כלים חד פעמיים מעץ – כל יתרונות השינוי

מאות אלפי ישראלים כבר הבינו את הגדולה של שימוש בכלים חד פעמיים. הנוחות, החיסכון בזמן, בכסף ובמאמץ (מי אוהב לשטוף כלים?) הפכו את הרשתות והחנויות המשווקות את הכלים הללו להצלחה של ממש. אבל כשהאנשים מחייכים, כדור הארץ קצת פחות מבסוט. וכך נולד הטרנד של כלים חד פעמיים מעץ שבו כולם יוצאים מרוצים. מדובר בכלים העשויים סוגי עץ שונים, ובראשם עץ דקל ועצי במבוק. הכלים מתכלים, ידידותיים לסביבה ומספקים שלל יתרונות נוספים עם ובלי קשר לכלי הפלסטיק. הם קשיחים, נוחים לשימוש, לא נקרעים או מתבלים בקלות וורסטליות הכלים הקיימים מרשימה במיוחד – החל מסכו"ם, דרך כוסות וצלחות ועד כלי הגשה וחימום. כל מה שצריך לארוחה משפחתית טובה.

כאמור, מובילי הז'אנר הם כלי עץ מבמבוק ודקל. בסוג הראשון ניתן למצוא כוסיות לקינוח, צלחות בגדלים שונים, מזלגות מעוצבים, סירות הגשה, מגשי עץ ועוד. הם מצטיינים בחוזק, עמידות, עיצוב נפלא ומגוון מרשים. כלי הדקל כבר מתאימים, בחלקם, לחימום של עד 220 מעלות! ניתן להשתמש בהם מספר רב של פעמים (על אף הגדרתם כ"כלים חד פעמיים") והם מציעים קטגוריות מוצרים רבות ומגוונות כגון כפות הגשה, צלחות קינוחים, צלחות יין ועוד. כמובן שכל הכלים ניתנים למיחזור ואינם נדרשים להפרדת פסולת כמו כלי הפלסטיק.

לא רק כלים. גם אריזות באיכות נהדרת!

נדבך נוסף בתחום הכלים החד פעמיים מעץ הוא אריזות ה"טייק אוויי" המופקות, תאמינו או לא, מתירס ותפוחי אדמה. נקודה לזכותן – העמידות בחום של 160 מעלות. לא צריך יותר לאכול את הנודלס בטמפרטורת החדר. גם כאן ניתן למצוא שלל דגמים, גדלים וצורות נפלאות באיכות גבוהה.

מחיר הכלים משתנה בהתאם לסוג העץ ולאלמנטים אחרים, אך ניתן לומר בפה מלא שמדובר במחירים הוגנים ונוחים הן למשפחות, הן לחברות הסעדה וקייטרינג והן לכל מי שמאס בכלים הרגילים, אך רוצה לשמור על סביבה נקייה וירוקה. אז הצטרפו גם אתם לאלפים שאוכלים חכם, אוכלים חסכוני, אוכלים ירוק. כלים חד פעמיים מעץ – המציאות החדשה של המטבח העולמי. שיהיה בתיאבון!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב