דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טונר למדפסת - מהן האפשרויות? 

מאת    [ 24/11/2015 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 1710 פעמים ]

מדפסות הלייזר שולטות בתחום המדפסות לבית ולמשרד וזאת מאחר והן חוסכות בעלויות ההדפסה ויחד עם זאת מספקות מוצרים מודפסים איכותיים ביותר. מדפסות אלו פועלות ע"י טונרים ייעודים, שמכילים את אבקת ההדפסה יחד עם הרכיב המגנטי ואיכותם קובעת במידה משמעותית את איכות ההדפסה. בשורות הקרובות נלמד מהן אפשרויות הרכישה של טונר למדפסת ומהם הדגשים שחשוב לשים לב אליהם.

סוגי טונרים למדפסות

ניתן למצוא מספר סוגי טונר למדפסת לייזר :


    • מקוריים - מיוצרים ע"י חברת מותג המדפסות או חברות בת שנמצאות בפיקוח הדוק שלהן. טונרים אלה עוברים מספר רב של בדיקות איכות ועומדים בתקני הייצור המחמירים ביותר ועל כן גם נחשבים ליקרים בהשוואה לשאר האפשרויות.
    • תחליפיים - אנו נתקלים במוצרים שאינם מקוריים במגוון רחב של היבטים מחיי היום יום כגון מטענים לסלולר, חלקי חילוף לרכב שאינם מקוריים ועוד. כך גם לגבי טונרים למדפסות, שעשויים להיות מיוצרים בהתאמה לדגמי מדפסות שונים אך אינם בעלי "חותמת" חברת האם. טונרים אלו אומנם זולים יותר מהמקוריים אך מרביתם מיוצרים בסטנדרטים גבוהים ביותר.
    • ממוחזרים - אלו הם טונרים מקוריים או תחליפיים שעוברים מילוי מחדש באבקה במעבדה. יש לציין כי הם יהיו איכותיים רק במידה והמילוי בוצע ברמה גבוהה ע"י מומחים.

הקו המנחה את הלקוחות בבחירת טונר למדפסת הוא ע"פ רוב המחיר כאשר הסעיפים שלעיל מסודרים בסדר יורד של עלויות. יחד עם זאת, כאשר העניין הוא באיכות (למשל, לצרכים מקצועיים, משרדי פרסום, אדריכלים וכו'), אזי יש לבחור בטונרים המקצועיים ביותר, כלומר, במקוריים או בתחליפיים ברמה גבוהה.

טונר למדפסות - האם כדאי לקנות או לשכור?

רכישת טונרים הופכת פעמים רבות למטרד שקשור במשאבי זמן וכסף. אמנם, מדפסות לייזר פר הגדרה חוסכות בעלויות וניתן באמצעותן להדפיס חומר רב פר טונר בודד, אך יש לקחת בחשבון כי ככל שמדפיסים בכמויות גדולות יותר, כך עולה הצורך בחיסכון נוסף. בהקשר זה חברות רבות מאפשרות בימינו לרכוש טונר למדפסת בכמויות גדולות (לעיתים אף בהקפה ובמסגרת תשלומים נוחה) ולקבל הוזלת מחירים משמעותית. בנוסף, קיים שירות אותו מספקות חברות שעוסקות בפתרונות הדפסה, שמציע החלפת טונרים על בסיס התקשרות זמני או קבוע. ברוב המקרים שירות זה ניתן יחד עם שירותי השכרת מדפסות – הלקוחות בוחרים את המדפסת הרצויה להם והספק מתחזק אותה ומציע שירות החלפה ללא הגבלה. אופציה זו עשויה להיות עדיפה בהרבה על פני רכישת טונרים בבודדים, קל וחומר כאשר מעוניינים להשתמש במדפסת הטובה ביותר וזאת מבלי להשקיע ברכישתה ובתחזוקתה כל פעם מחדש.  בכל המקרים, במידה ואתם מעוניינים לרכוש טונר למדפסת (מקורי, תחליפי או ממוחזר) יש לעשות זאת דרך חברות בעלות מוניטין שמתחייבות לאיכות מוצריהן. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב