דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להצליח בדייט? תנאי ראשון - להנות 

מאת    [ 24/11/2015 ]

מילים במאמר: 1010   [ נצפה 4369 פעמים ]

 

פתחנו כרטיס ב Jdate או באלפא, או בהכרויות לדתיים, וכמו עוד אלפים כמונו, אנחנו מקווים לאהבה. כשמישהו יוצר קשר, מתחילים להתרגש, מתכתבים ומקווים , קובעים פגישה ומפנטזים, יוצאים לדייט ופעם אחר פעם, חוזרים מאוכזבים. נשבעים לעצמינו שזהו, לא יוצאים יותר לדייטים. כי ככה לא מוצאים אהבה. ואתם צודקים. ככה לא תמצאו. אז איך כן? הנה זה בא. נגיע אל התשובה דרך סיפורה של דנה.

הסיפור של דנה

כשדנה הגיעה אלי, סיפרה לי שלחיות לבד זה ממש בסדר עבורה, שהיא לא צריכה גבר כדי להיות מאושרת ורק בלילות, כשהעולם נרגע ושקט היא תוהה מדוע היא הולכת לישון לבד?. דנה הודתה בהמשך שנמאס לה להיות לבד, לישון לבד, להכין סלט ירקות רק עבור עצמה, לא ללכת לקולנוע כי היא לבד, אמרה  שבבית,הכל צועק לה שהיא לבד. אפילו מברשת השיניים הבודדה בכוס שבאמבטיה לועגת לה.

לשאלותי ענתה דנה,  שהיא רוצה למצוא אהבה, מישהו לדבר איתו. מישהו שימלא לה את השקט שבבית.מישהו לבשל לו, לחייך אליו, לשמוח איתו וגם להשתעמם איתו זה בסדר. כששאלתי מה היא עושה לשם כך אמרה שמזה 5 שנים היא מקווה שיקרה לה נס ותצליח לקשור קשר אמיתי דרך אתר ההכרויות.

סיפרה שהיא שונאת דייטים, סובלת בדייטים,  שהיא רוצה אהבה ולא דייטים שחוץ מאשר זכרון חמוץ, מאומה לא יוצא לה מהם. 

בררנו את האפשרויות העומדות בפניה מחוץ לאתר הכרויות ודנה סיכמה שמשום שאין טעם לקוות שבחיר ליבה יפול עליה משמיים או יעמוד לפניה בתור, בבנק, ומשום שמצבור של גברים פנויים נמצא דווקא באתרי ההכרויות כדאי להיות שם אלא שצריך לשנות משהו במשוואה.

לשם כך התחלנו לברר מה קורה בדייטים שלה. ביקשתי שתכין לנו רשימה של המחשבות שמלוות אותה מהרגע שהתכוננה לדייט עד שהגיע אליו. לדייט 

זוהי הרשימה של דנה. (בהזדמנות, מוזמנים לרשום את רשימת המחשבות שלכם)


    • אני יודעת מה אני מחפשת. שיהיה חתיך, נחמד, חוש הומור,עם תואר, עם כסף, גבוה, בלי כרס ובלי סנטר כפול. (רשימת מכולת)
    • ממילא לא ייצא מזה כלום ואולי זה בזבוז זמן. שוב.
    • הוא בטח לא יתאים לזוגיות. אם הוא באתר ולא בזוגיות, משהו דפוק אצלו.
    • ו..אני יודעת שהפגישה תהיה  סיוט כמו כולן. חצי שעה מקסימום ואז בורחת ממנה. קפה קצר ומקווה שנתחלק בהוצאה.
    • ואולי הוא בכלל קמצן? אמרו לי שצריך להזהר מקמצנים.
    • די, יא סנובית, הגיע הזמן להתפשר הפעם כי אף אחד לא מושלם ואת לא נהיית צעירה יותר..
    • כן אבל תזהרי שלא יהיה עוד אחד מאלה שאין להם בית, כסף או עתיד ומנסים להתעלק עליך.
    • מי יודע מה יגידו עליו הילדים ואיך יגיבו.

 את הרשימה הזו קראתי באזני דנה בקול רם. ולאחר עבודה על הרשימה עצמה, הבינה שהמשפטים שהיא אומרת לעצמה, הם תולדה של פחדים, של אכזבות, הם אחראיים לצניחת אנרגיה, הבינה שכשהיא חושבת כך לפני דייט, אין כל סיכוי שמישהו יהנה בדייט הזה היות והתבוסתנות ושאט הנפש נראים דרך העיניים. דנה הבינה שום בגד, איפור או בושם לא יצליחו להעלים את הייאוש שנראה על פניה. 

 דנה העלתה את האפשרות שגם הפרטנר תיקשר עם עצמו באותו סטייל לפני שהגיע,והבינה שאחרי הכנה כזו של שניהם, חיבה, התלהבות או רצון לפגישה נוספת, לא יכולים להווצר בינהם. דנה הבינה שאהבה היא לא תמצא כך והבינה שהתקשורת החיובית עם בני הזוג איננה אפשרית בגלל התקשורת שלה עם עצמה טרום פגישה. 

בהמשך, ביחד עם דנה, ניסחנו נייר עמדה שקראנו לו: טיפים מעשיים לדייט מהנה שהוא הצעד הראשון שלה לקראת מציאת אהבה. את הכתוב בו, הבטיחה דנה לרשום בנייד, לתלות על המקרר, לקרוא אותו לפני כל יציאה לדייט ואני מביאה אותו בפניכם.

 איך להגיע לדייט ולהנות ממנו  - שלב ראשון והכרחי. להשליך את כל השיחות הפנימיות שבנויות על פחדים ודימיונות.


    • את רשימת המכולת לקחת למכולת.
    • את הפשרות להשאיר לעסקי נדלן
    • עם הציפיות (הציפות) לעטוף כריות לכם או, וגם, לכלב
    • את הזהירות לגייס כדי לא להחליק על בננה ברחוב
    • את הילדים להשאיר לאחר כך. נושא הילדים, ממילא, צורך טיפול מיוחד בזמן המתאים.

והחלק החשוב ביותר - לשחרר את המחשבה שהיא הולכת לפגוש את הנשמה התאומה שלה.  זה גדול מדי, מוקדם מדי. הזמנתי אותה לרדת מדרגה, ולהחליף תקווה. לקוות בשלב זה לפגישה מהנה, לקפה טעים, להיכרות מעניינת...זה מספיק בינתיים.

דנה זכרה שאין לה מושג איך יתנהל הדייט הבא שלה. ושעליה להרדים את המחשבות, לשתק את השיחה הפנימית הסקפטית והמיותרת ולשלוף החוצה את הסקרנות. כי יהיה מעניין:) 

שלב שני – עכשיו נפתחה הדלת לתקשורת מהנה ואולי לדייט נחמד. השלב הבא שלכם יכול להראות כך:

אחרי שמילאתם את ההוראות הקודמות, (ולא לזייף!) תבינו ותטמיעו חזק חזק שהדבר היחיד שיכול לקרות בדייט כזה הוא שאתם הולכים לפגוש ולהכיר אדם שלא הכרתם קודם, שאין לכם שום מחוייבות כלפיו, שום ציפיות, וגם אם מראהו לטעמכם, חכו רגע, אולי הוא אדם מרתק? אם יש לו בית, סבתא, כסף, לימונים וקיפוד בחצר זה לא עניינכם, הדבר היחיד שחשוב לדעת בשלב זה - היותו סינגל. זה לא הרגע לבחון אותו, לשפוט אותו, לראיין אותו. ועצה קטנה -  קישרו סרט צהוב על פרק ידכם, שיזכיר לכם לכל אורך הפגישה שגם הוא חושש וסקפטי, לפחות כמותכם. (דנה הכינה סרט בצבע אדום אש) 

ועכשיו התור להנאה. עכשיו אפשר !

הללויה ! בן אדם לפניכם.תנשמו ! עולם ומלואו. מוח חדש, שפה חדשה, מושגים, טעמים, קצב, מחשבות, רעיונות וחוויות. הכל חדש. תתחדשו.

אפשר להרגע. עכשיו אפשר לתקשר איתו חופשי.אפשר לשאול אותו מהם החלומות שלו, מה מצחיק אותו, מה הוא חשב לפני שיצא מהבית, עד כמה הוא מתוח, ממה הוא חושש, מה מעצבן אותו, אפשר להציע ללכת לסרט, למשחק כדורת, לשיר משהו יחד. לשחק בכן-לא-שחור-לבן, או בארץ עיר, בקיצור, כשתתנקו מכל המחשבות המרעילות ותחליטו להתחדש בהיכרות עם בן אדם חדש ולהנות מכך, זה יהיה דייט נפלא. העיקר, לכו להכיר ולהנות. הגעתם מאתר הכרויות אז תכירו ! לא הגעתם מאתרי חתונה ומפגישה כזו לא מתחתנים ! עוד לא. יש עוד הרבה דרך....

ולסיום, טיפ חשוב חשוב

 אנשים מגיבים טוב לאנשים שמשדרים התעניינות שמחה הומור וקלילות. אלה תכונות מדבקות. גם אם לא תצאו מהדייט כרומאו ויוליה, (ולא תצאו), תוכלו לצאת ממנו כחברים טובים. וזה אומר שכבר הרווחתם בגדול ומשם, אולי תמשיכו הלאה. לעבר השקיעה...לעבר האהבה….איתו או עם חבר שלו...מי יודע?

ודנה? דנה שינתה אנרגיה. היא יוצאת, מכירה אנשים, נהנית. היא נראית נפלא, נשמעת אחרת ומרגישה משוחררת, אופטימית ואני חושדת שהיא מאוהבת.

ואתם - מוזמנים גם. 

המאמר כתוב על דנה אך מכוון לגברים ולנשים גם יחד. למחפשים ולמחפשות. קדימה, פשוט להנות מהיכרות.

 

רות אפולט,הרצאות, אימון אישי וקבוצתי וסדנאות  בנושאי תקשורת-חיים-יחסים. כשהיחסים שלנו טובים, התוצאות בכל תחום מגיעות. תקשורת מדוייקת = יחסים מצויינים = תוצאות.


נייד 052-6411671




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב