דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בלוס אנג?לס 

מאת    [ 23/11/2015 ]

מילים במאמר: 584   [ נצפה 1910 פעמים ]

למה הכרחי להשכיר רכב בלוס אנג'לס ולמה כדאי לעשות זאת מבעוד מועד? זו שאלה הנשאלת לא פעם אחת לפחות החלק השני שלה, הרי החלק הראשון די ברור ונרחיב.

גודלה של לוס אנג'לס
לוס אנג'לס היא עיר ענקית ופזורה, כ-1290 קמ"ר לחלופין ממנהטן למשל שהיא כ-87 קמ"ר. בכדי להגיע מיעד ליעד, שדה התעופה לעיר, מהמלון לאטרקציה כזו או אחרת תהיו חייבים ברכב, מה גם אתם תרצו לצאת לטייל קצת מחוץ לעיר על כביש 1 בדרום לכיוון סן דייגו,או לכיוון סן פרנסיצקו בצפון כביש 101, או ללאס וגאס כביש 15, אזי תהיו חייבים לשכור רכב. ניתן לעשות זאת בתחבורה ציבורית אבל..

תחבורה ציבורית
חבל לבזבז את הזמן ואת הכסך שלכם על תחבורה ציבורית. תחבורה ציבורית זה טוב אם אתם צריכים להגיע כמה בלוקים מהמלון למשל ואין טעם להוציא את הרכב, אבל קחו בחשבון שלא כייף ולא קל להסתובב בלוס אנג'לס עם הר של שקיות לאחר שערכתם מסע קניות עם אוטובוס למשל ולגבי מוניות הן פשוט ישתו לכם את הכסף בלי שתשימו לב, פה 20 דולר שם 40 דולר בלי שתימו לב הכיס שלכם ריק. לגבי רכב אתם תדעו כמהבדיוק אתם מוצאים. וביננו כמה סטייל זה להסתובב באוטובוס בלוס אנג'לס.

עצמאיות זמינות
השכרת רכב בלוס אנג'לס תגרום לכם להיות עצמאיים וזמינים לעמצכם, לא להיות תלויים בגורם כזה או אחר, להפוך את הטיול שלכם לספונטני שכולנו יודעים זה חלק מהכייף בטיול. משהו המליץ לכם על איזה יעד, קראתם על איזו אטרקציה בין רגע החלטתם לצאת לנסוע ולכבוש את היעד או אטרקציה, רק אם תהיו עצמאיים, רק עם רכב, טוב בסדר אפשר גם עם תחבורה ציבורית אבל זה יהיה מגושם מסורבל לא מדויק ואיטי מאוד.

וכעת לשאלה השניה, למה לשכור רכב בלוס אנג'לס מבעוד מועד?

אי בזבוז זמן
למה לכם להגיע לשדה התעופה בלוס אנג'לס LAX ולהתחיל להסתובב בין סוכנויות רכבים ולהחליט איזו כדאי לקחת, איזו יותר טובה, איפה יש פחות תור, לעתים אתם תגיעו באישון הלילה, אתם רואים את עצמכם לאחר טיסה של שעות נכנסים לאנדרלמוסיה הזו? אז חבל זה בזבוז זמן, היום בעידן המודרני אתם יכולים להזמין את הרכב בלוס אנג'לס מבעוד מועד לאחר שקראתם על הסוכנויות, קראתם חוות דעת עשיתם :שעורי בית" והגעתם למסקנה איזו מהסוכנות טובה לכם, חבל לבזבז זמן יקר.

יעילות
קל ויעיל להשכיר רכב באינטרנט בימינו אנו. הרעיון הוא שאתם בחורים את כל המשתנים מראש, מזינים תחנת איסוף נותנים לכם אפשרויות של כמה, מזינים תאריכים ע"י סימון, בוחרים את היעד חזרה של הרכב ואז אתם מקבלים הצע של מכוניות. בנוסף לכך בתנאים מסוימים אתם גם יכולים לבטל את ההזמנה שלכם עם מצאתם רכב יותר מתאים לכם בלוס אנג'לס.

פרטים ותנאים
אם תחליטו לשכור את הרכב בלוס אנג'לס בשדה התעופה, אתם באמת רואים את עצמכם עומדים וקוראים את כל התנאים לרכישה בו במקום?, אז דרך האינטרנט בהחלט כן, יש לכם זמן לשבת ולקרוא בעיון את תנאי השכרת ברכב, מה מותר מה אסור, מיסים עם יש, תוכלו לעבור על הביטוחים כמו שצריך, להזמין מראש GPS, כסאות לקטנטנים, נהג נוסף וכל מה שתרצו, יהיה לכם זן לעשות שעורי בית.

ביטוח ביטול השתתפות
חלק מאמינים בזה חלק לא, בכל אופן דעו שאם לקחתם ביטוח ביטול השתתפות עצמית תצטרכו להשאיר פיקדון שאם חס וחלילה יקרה משהו לרכב אז ילקח ממכם אך יוחזר לכם ע"י חברת ההשכרה האינטרנטית בהנחה שהודעתם מידית ובו זמנית לחברת ההשכרה ולמשטרה על תאונה חס וחלילה, שריטה על הרכב וכו..

סטייל
אנחנו מדברים פה על לוס אנג'לס, עיר שכולה אופנה וסטייל, התאימו את עצמכם-סעו סטייל, הזמינו לכם איזה רכב מסוגנן אפילו קבריולט אם אתם מגיעים בעונה חמה, בהחלט ישפר לכם את הטיול.

וכמובן הכי חשוב, טיול מהנה וסעו בזהירות.

 

 

דניאל רייכר


https://www.cityoflosangeles.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב