דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לחשוב חכם, לחיות בית חכם 

מאת    [ 18/11/2015 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 3368 פעמים ]

אין ספק שאנחנו עדים לשפע של חידושים בתחום הטכנולוגי. רק חסרים לנו מכונה או רובוט שיעשה עבורינו את עבודות הבית ואנחנו כמעט מסודרים. יש לנו היום הרבה יותר דברים מבעבר והנוחות שאנחנו נהנים ממנה היא חסרת תקדים ממש. אחד מהחידושים הכי מעניינים שהביאה אלינו הקדמה הוא בית חכם. מה זה אומר? מה היתרונות שלו? ולמה זה טוב? על כל אלו נדון בכתבה הזו, בתקווה שנעזור לכם להבין טוב יותר את התחום הכי רותח היום – הבית החכם.

 

בקרה ושליטה

 

בית חכם פירושו שיש לנו שליטה ובקרה על כל מוצרי החשמל בבית ממוקד שליטה מרוכז. למה הכוונה? נסביר: מערכת בית חכם מאפשרת לנו לשלוט במזגנים שלנו, במתגי התאורה בבית, בתריסים החשמליים ואפילו באזעקות שבית בלחיצה אחת על הכפתור. זה נכון בין אם אתם נמצאים בבית ובין אם אתם נמצאים עכשיו בבילוי, בפגישה עסקית בחוץ או אפילו בחו"ל. מערכות בית חכם מתקדמות הן אלחוטיות ואינן דורשות נוכחות פיזית בבית כדי לתפעל אותן. ניתן להפעיל ולסגור את מערכות החשמל בבית בקלות ומכל מקום.

 נוחות. עניין הנוחות הוא חשוב. תחשבו על זה, לקראת שינת הלילה אנחנו יכולים לסגור את כל התאורה שבבית וכן את כל החלונות החשמליים מבלי לעבור פיזית חדר חדר ולסגור את האור או את התריסים. יתרה מכך, אנחנו גם חוסכים מריבות עם האישה או עם הילדים – במידה ואלו שכחו לסגור את הבית או את התריסים. עוד דוגמה, נניח שבבוקר היה יום יפה והשארתם את התריסים פתוחים, אבל בשעות אחרי הצהריים החל לרדת ברד, תוכלו לסגור את התריסים בעוד אתם בעבודה ולא תצטרכו לחזור הביתה לסגור את החלונות.

 חיסכון ושמירה על הסביבה. מערכות בית חכם הן לא רק מתקדמות הן גם מאפשרות לנו לחסוך כסף וגם לשמור על הסביבה. נעילות של מוקדי התאורה ומזגנים בבית למשל יכולים לחסוך לנו הרבה מאוד כסף שההינו מוציאים על חשמל. וכך גם ההגנה על הסביבה, כאשר אנחנו מחוברים למערכת חסכונית אנחנו בעצם מסייעים גם לאקולוגיה.

השילוב הזה שמביא בית חכם, שילוב בין טכנולוגיה מתקדמת, נוחות שימוש, חסכון באנרגיה ובחשמל ובד בבד שמירה על הסביבה, הוא שמביא כל כך הרבה אנשים לעבור לבית חכם בשנים האחרונות. החידושים לא מפסיקים להגיע, חשוב להמשיך ולהיות עם היד על הדופק...

 

 

איילת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב