דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בדיקת מערכות מים וביוב על ידי מצלמה 

מאת    [ 18/11/2015 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 2251 פעמים ]

בעיות ותקלות רבות במערכות מים וביוב אינן מתגלות בבדיקת צנרת פשוטה. בכל הנוגע לרטיבות, נזילות, שברים או סדקים בצנרת שעשויים לגרום לבעיות חמורות, קיימת חשיבות גדולה בזיהוי מדויק ומוקדם ככול הניתן. כאשר מעוניינים לבצע בדיקה מעמיקה, באמצעותה ניתן לגלות את מקור הבעיה עוד לפני שהחמירה והפכה גלויה לעין, מצלמה תרמית מספקת את הפתרון.

זיהוי תקלות באמצעים מתקדמים

צילום צנרת, מערכות מים וביוב באמצעות מצלמה תרמית מאפשר זיהוי ברמת וודאות גדולה מאוד של תקלות ובעיות. צילום תרמי (תרמוגרפי) מספק תמונה ויזואלית של שינויי טמפרטורות. בעזרת תמונה זו ניתן לגלות היכן קיימת נזילה, רטיבות או תקלה מסוג אחר, גם מבלי שקיימים סממנים פיזיים נראים לעין. הדבר מאפשר טיפול בבעיה בשלב מוקדם, לפני שקיימת החרפה הבאה לידי ביטוי בנזילת מים או רטיבות הנראית על הקיר או הרצפה.

פתרון ממוקד בבעיה

לרוב כאשר קיים חשד לבעיית נזילה או רטיבות, יש צורך במציאת מקורה לטובת פתרון יעיל ונכון. לא תמיד מקור הבעיה הוא המקום בו קיימת הנזילה הנראית לעין. לעיתים המקור מצוי במקום אחר לחלוטין, סמוי לעין, וטיפול נקודתי בנזילה הגלויה אולי יהווה פתרון זמני אך לא קבוע. השימוש במצלמה תרמית מקצועית חוסך את הצורך בשבירת הקיר, פירוק הרצפות, ומונע יצירת נזק לרכוש. כך ניתן לאתר את מקור הבעיה באמצעות צילום צנרת ממוקד, אשר מסייע בגילוי מקומות בהן קיימת רטיבות או נזילה, ומאפשר טיפול שיפתור את הבעיה לצמיתות.

צילום תמונת מצב מומחשת ללקוח

מצלמה תרמית עושה שימוש בטכנולוגיית קרני אינפרא אדום. קרניים אלו חודרות דרך מקומות אטומים, קירות, רצפות, ומודדות הפרשי טמפרטורות. הפרשים אלו מתרגמים לתמונה בעלת רמות צבעוניות שונות, אותן יכולים אנשי המקצוע העושים שימוש במצלמה זו לפענח בצורה מקצועית ולהבין כך היכן קיימת בעיה. שימוש בטכניקה זו מייצר גם עבור אנשי המקצוע וגם עבור הלקוח תמונה ויזואלית ברורה של הבעיה, ומקלה במציאת פתרונות יעילים. הטכנולוגיה מאפשרת צילום של פנים הצנרת, תוך שימוש בסיב אופטי. צילום זה מסייע בגילוי של שברים וסדקים במערכת הצינורות לאורך כל חלקיה, מפותלים וסבוכים ככול שיהיו. אי טיפול בזמן בבעיות במערכת הביוב עלול לגרום לנזק בלתי הפיך, אשר יצריך החלפת כלל המערכת בעלות גבוהה.

חיסכון של זמן וכסף

תקלה במערכת המים או הביוב יכולה לגרור תיקונים רבים ויקרים כגון קריאה לשירותי ביובית. ככול שמאתרים את מקור הבעיה בשלב מוקדם יותר, ופועלים באופן יעיל ונקודתי לפתרונה, הדבר חוסך זמן יקר ולא מעט כסף. מומלץ לבצע בדיקות תופתיות בצנרת ובמערכת הביוב באמצעות צילום הצנרת, על מנת לוודא תקינות מלאה. כמו כן צילום של הצנרת יכול להיות שלב מקדים לביצוע שיפוצים.

צפריר איסטלציה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב