דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור מלונות בלוס אנג'לס? 

מאת    [ 17/11/2015 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 11901 פעמים ]

איך לבחור מלון בלוס אנג'לס ובכלל בעולם. נחלק את המאמר לכמה נושאים עיקריים, קחו שמרו את הנושאים הללו, אתכם כל פעם שאתם מזמינים מלון עצמאית דרך אתר כזה או אחר, אז איך לבחור מלונות בלוס אנג'לס?

מיקום

אחד מהאלמנטים החשובים בבחירת בית מלון בלוס אנג'לס הוא המיקום,לא מומלץ, בשום אופן להתפשר על מיקום המלון, אם בכל זאת תתפשרו ובחרתם מלון זול, אבל במיקום רעוע, אז סביר להניח שהטיול שלכם בלוס אנגל'ס יהרס, ירד לטימיון, קל מאוד להרוס מצב רוח בטיולים ומיקום המלון זו נקודת התחלה מכריעה. התרחקו מאזורים כמו סקידרו, סאות' סנטרל, התמקדו באזורים כמו הוליווד, ווסט הוליווד, דאונטאון לוס אנג'לס, סנטה מוניקה וכמובן בברלי הילס.

ציון + דעות

כיום בכל אתר להזמנת מלונות מציעה ציון, ציון שניתן ע"י אנשים ששהו במלון, קחו בחשבון, למתפשרים שבינינו ציון 7++ זה בסדר, 8 ++ בסדר גמור ו-9++ זה מעולה ומלון מומלץ בלוס אנג'לס, מתחת ל-7 הייתי מציע רק למי שיש תקציב באמת יחסית דל וחברה צעירים שלא משנה איפה תשימו אותם הם יהיו מבסוטים. כמו כן באתרי הזמנות ישנן חוות דעת של אנשים ששהו שמלון, כמובן שצריך לקחת את הכל בפורפורציות ולהבין שלא כל אחד יכול להסכים עם כל דבר.

מחירים

הכל טוב ויפה המיקום חשוב כן, אבל כולנו אנשים עמלים ואני מאמין שרובנו לאבעלי ממון ולא כל אחד יכול להרשות לעצמו איזה מלון שירצה, הרי כולנו נפנטז על המלון ההוא היוקרתי בברלי הילס, אז פה נכנס השילוב של בין מיקום למחיר, באתר מלונות בלוס אנג'לס, לא משנה עם זה בוקינג.קום או כל אתר אחר, אתם יכולים להזין את התאריכים המדויקים שלכם שתצאו לטיול ולראות את המחיר המדויק, כמובן ששימו לב לתנאים/מיסים, כי הרבה פעמים יש..אבל שימו לב, אתם כן יכולים לשהות במלון ההוא בברלי הילס, מבצעים גבירותי ורבותי, מבצעים, יש, הרבה וכל הזמן פשוט צריך לשים לב לעקוב או לבקש עזרה ממישהו בקיא יותר.

תחבורה

הנושא תחבורה חשוב במיוחד בלוס אנג'לס, לוס אנג'לס זו עיר גדולה ומפוזרת ובכדי להגיע מנקודה לנקודה תצטרכו תחבורה כזו או אחרת, אם יש לכם רכב אז מה טוב, אם אין, אז תנסו להתפקס על מלון בסמוך לתחנת רכבת/אוטובוס, פשוט הטיול יהיה לכם יותר נוח, כך לא תצטרכו להסתובב עם שקיות של קניות ברגל ברחבי לוס אנג'לס.

אינטואיציה

לאחר שעברנו את האלמנטים הנ"ל, חשוב מאוד לדעת באיזה שלב להפעיל אינטאיציה ולסמוך עליה, הסתכלנו על מחיר, על מיקום ועל דעות ונשארתם עם שניים שלושה מלונות בלוס אנג'לס, אז זה הזמן להפעיל אינטואיציה, גם עם אחד מהמלונות עם ציון קצת פחות טוב והוא קצת יותר יקר, אבל האינטואיציה שלכם אומרת שזה המלון שלכם, אז לכו על זה בלי ספקות, אתם תהנו יותר.

אז זהו, פשוט וקל, מספר גורמים עיקריים לבחירת מלון בלוס אנג'לס, מיקום, מחיר, דעות וציון, אינטואיציה ותחבורה, כמובן שישנם ניאונסים רבים אחרים, אבל אלו העיקריים, אלו יעזרו לכם ויהפכו את חווית חיפוש בית מלון בלוס אנג'לס מהנה יותר ומדויקת.

תהנו, תהנו, תהנו.

 

דניאל רייכר


https://www.cityoflosangeles.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב