דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרים מהארץ ובחול, איך קונים נכון.. 

מאת    [ 14/11/2015 ]

מילים במאמר: 532   [ נצפה 4716 פעמים ]

לאף אחד זה לא חדש שכיום המחירים של מוצרי צריכה שונים משתנה בין הארץ למקומות אחרים בעולם, קחו לדוגמא את ארה"ב לעומת מדינת ישראל, פערי המחירים שונים שמיים וארץ ולפעמים האפשרות לקנות מוצר בישראל הוא לבעלי מותרות בלבד, אז מה עושים..? פשוט צריך ללמוד לקנות נכון וחכם, כי לפעמים המחירים הזולים כמו אלו שבארה"ב, תאילנד או סין, נמצאים במרחק הקלקה מאיתנו!

השוואת מחיר למוצר עם ההחלטה על הקנייה

החלטת לרכוש מוצר כזה או אחר, כגון: מגן מסך וכיסוי למכשיר הסלולר שברשותך, גאדג'ט למטבח או לאמבטיה, או כל מוצר אחר, דבר ראשון חשוב מאוד להיכנס למנועי החיפוש הישראלים, כגון: זאפ, כמה, טרוול ליסט במידה ומדובר על נופש ותיירות ועוד רבים כמוהן, שם ניתן לבצע שם את השוואת המחיר, אומדן המחירים בארץ ייתן לך תמונה נרחבת יותר, ובמקביל גם תוכל לגלות על הדרך מי היא החנות או החברה אשר מוכרת את המוצר או השירות במחיר המשתלם ביותר והכלכלי ביותר עבורך.

לאחר שביצעת את ההשוואה של המוצר בישראל, אנו ממליצים בחום להפעיל את האצבעות ולגלוש לאתרי המסחר הבינלאומיים, כגון: איביי, אמזון, אלי אקספרס, דיל אקסטרים ועוד רבים וטובים אותם ניתן למצוא כמו פטריות אחרי הגשם, באתרי המסחר הבינלאומיים יש את אותם המוצרים בדיוק וניתן ליהנות ממחירים זולים אף יותר, אך כמו שיש יתרונות יש חסרונות.

יתרונות או מול חסרונות בהזמנת מוצרי צריכה מאתרים בינלאומיים

אז נתחיל ראשית כל עם היתרונות..

היתרון הבולט ביותר על פני הכל והחשוב ביותר הוא המחיר, תג המחיר של המוצר עצמו מהווה בעבורנו כצרכנים את ההחלטה האם לרכוש את המוצר או האם לוותר עליו בשלב זה, ניקח למשל גאדג'טים למטבח שנחשבים היום למוצרים הפופולאריים ביותר בעולם, עלות הייצור של המוצרים האלו נקבע בסין אשר נמצאת מרחק טיסה של 12 שעות בלבד, בסין כפי שידוע לכולנו עלויות הייצור זולות מאוד ולכן עומדת בפני הסינים האפשרות למכור מוצרים אלו במחירים זולים יחסית בעזרתם של פלטפורמות שיווק שונות באתרי מכירה של ה"מפלצות", כגון: איביי, אמזון, אלי אקספרס, אלי באבא ועוד רבים וטובים.

יפתיע לשמוע אתכם אבל עלות המוצר מגיעה במרבית המקרים לחצי עלות מהארץ, אך כמובן שישנם גם חסרונות בולטים שיש לקחת בחשבון במידה ועברת את מחסום המחיר.

עלות וזמן המשלוח – המשלוח הוא אחד הנקודות הקריטיות ביותר בעבור מזמין המוצר, שהמוצר זול יש לקחת בחשבון שיש דברים אחרים שיכולים להשפיע על המחיר וזה המשלוח, במידה והחלטת על משלוח איטי באמצעות הים אז סביר להניח שעלות המשלוח אפילו תהיה זולה יחסית, אבל במידה והחלטת לקבל את המוצר בדואר אווירי אז יש לקחת בחשבון את העלות הקיימת, מוצרים פשוטים וקלים יחסית כמו גאדג'טים למטבח סביר להניח ישלחו בחינם וללא עלות כספית (גם בטיסה), אך מוצרים כבדים יותר זה כבר יכול להיות תיק כלכלי בעלויות המשלוח.

זמן המשלוח הוא גם פאקטור חשוב שיש לקחת בחשבון, מוצרים קטנים אשר המשלוח עליהם חינם יכולים להגיע רק אחרי שבועיים עד 3 במקרה הטובה, ולפעמים אפילו יותר, כמובן שהזמן בו תקבל על כך התראה תלויה גם רבות בדואר ישראל המקומי אשר אמון על הגעה ושליחה של החבילות המתקבלות מחו"ל.

כמובן שישנם עוד יתרונות וחסרונות קטנים שכבר פחות מהווים עלינו כגורם השפעה של רכישת המוצרים מחו"ל או מהארץ, כגון: כרטיס אשראי שנפתר באמצעות תשלום פייפל או מוצפן, אחראיות על המוצר שקשה מאוד ליישם במידה והמוצר פגום או צריך להחזירו, ופרמטרים נוספים המשפיעים על תרבות הצריכה של כל אחד ואחת מאיתנו.

שמי דני בורשטיין ואני כתב באינטרנט גם באתר עד 5




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב