דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הטיולים הכי שווים בעונת החורף 

מאת    [ 09/11/2015 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 13452 פעמים ]

החורף הגיע אלינו גם השנה, ונדמה כאילו דווקא הפעם הוא הגיע בפתאומיות גדולה מאי פעם. והנה, עונת החורף שהגיעה אלינו כאילו קוראת לנו כל שנה מחדש להישאר בבית, להתכרבל תחת ערימת שמיכות ולצאת ממנה עם ימי הפריחה והלבלוב של האביב. עם זאת, מדובר באשליה מסוימת – למרות שטיולים בארץ נתפסים כמנת חלקם של הקיץ והאביב, במקרים רבים דווקא ימי החורף הם הימים המהנים והנעימים ביותר לטיולים בארץ מכל סוג – משפחתיים, זוגיים או אפילו אתגריים. הסיבות לכך הן לא מועטות – הטמפרטורות בחורף הישראלי הן לא קיצוניות, ימי הגשם הם לא רבים וכך למעשה בסופי שבוע רבים נוח הרבה יותר לטייל בחורף מאשר בימי הקיץ הרותחים. אנחנו כאן עם כמה רעיונות והצעות למסלולים שווים בימי החורף.

כמה טיולים שווים במיוחד בארץ הקטנה שלנו לימי החורף


    • יער קולה – נתחיל במסלול קרוב גם עבור מי שגר במרכז ולא מעוניין להרחיק יותר מדי בטיול החורפי שלו. ובכן, באזור שמתחיל ביער בן שמן בקצהו הדרומי ומתפרש עד אזור צפון ראש העין בקצהו הצפוני, ישנה הרריות ופריחה שמתקיימת בכל ימות השנה – ובחורף ההליכה הרגלית נוחה בו, והשטח נהיה מגוון ומעניין הרבה יותר מבכל עונה אחרת. יער קולה הוא אחד המרכיבים הבולטים של אזור זה, והליכה בו משלבת בין עתיקות ארכאולוגיות מהתקופה הרומית ובין בריכות טבעיות של מי גשמים, בהן גם ניתן לחזות בבעלי חיים שונים כסרטנים וצפוניות.


    • טיול פריחה בצפון הנגב – אזור הנגב לא מקושר בראש שלנו בדרך כלל לפריחה וללבלוב, אך בימי החורף אזור צפון הנגב, ספציפית באזור קיבוץ בארי, מתמלא פריחה ייחודית שמושכת אליה מטיילים ותיירים רבים. במסלול שמוביל מסעד ועד בארי, ניתן לחזות בפריחה המאפיינת את אזור שער הנגב והמועצה האזורית אשכול במלוא הדרה – שדות כלניות, מרבדי אירוסים ושורות עיריות, כולם משתלבים עם צבע ירוק פורח וטבעי ליצירת מסלול איכותי ברמה הגבוהה ביותר.


    • טיול אופניים בשדה בוקר – עבור חובבי טיולי האופניים, עונת החורף מציעה גם כן מסלולים איכותיים אפשריים. אחד המומלצים בהם הוא סינגל מעגלי של 25 ק"מ המתחיל ונגמר בחניון שמול קיבוץ שדה בוקר, כאשר רוכבי שטח מיומנים יכולים ליהנות במיוחד משבילי העזים והגמלים העתיקים שהופכים כיום לשבילי אופני שטח. המסלול כולל מעבר דרך העץ הידוע של נחל נוקד, חורבת חלוקים ותצפית מרהיבה על הר צרור ובקעת צין הפורחים בימי החורף.

טיול חורפי מצריך אמנם הכנה יסודית – אך ההנאה ממנו יכולה להיות גדולה בהתאם

אין ספק שטיול בימי החורף הוא מסובך מעט יותר לוגיסטית מטיול אביבי. עם זאת, אין גם ספק עבור מי שהתנסה בכך שטיולי חורף הם איכותיים במיוחד עבור מי שעושה אותם נכון. בהתחשב בכך, אין לכם מה להסתגר בבית – הזמינו חברת הסעות, בחרו את המסלול החביב עליכם, וצאו ליהנות מהחורף הארץ ישראלי.

טיולי הנשיא - חברת הסעות וטיולים לפרטיים וקבוצות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב