דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שליכט צבעוני - מראה אסתטי ומרשים 

מאת    [ 04/11/2015 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 1678 פעמים ]

חיפוי חוץ מיועד להגן על המבנה מפני נזקי מזג האויר, לבודד אותו מפני חום וקור וכן להעניק לו מראה אסתטי. חיפוי חוץ הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית וסביבתו והישראלים משקיעים כיום יותר ויותר בחיפויי החוץ של הבתים שלהם .ימי השפריץ הלבן והכעור כחיפוי חיצוני לבתים עברו מזמן מן העולם ובמקומו נכנסו לשימוש שיטות חדשות ומתקדמות יותר לחיפוי חוץ למבנים, ביניהן חיפויי עץ, חיפויי אבן, חיפויי HPL, חיפויי אלוקובונד, חיפויי בריקים ועוד כהנה וכהנה.

ועם זאת, למרות המגוון הרב של אפשרויות החיפויים הקיימות כיום, נראה שיש חיפוי חוץ אחד שהוא המלך הבלתי מעורער של חיפויי החוץ בישראל : שליכט צבעוני. ככל שחולפות השנים אנו רואים יותר ויותר בתים אשר החיפוי החיצוני שלהם הוא חיפוי של שליכט צבעוני – הדור הבא בחיפוי קירות חיצוניים ופנימיים כאחד. שליכט צבעוני הוא פתרון מצוין וכלכלי לחיפוי חוץ ופנים של הבית ואכן ניתן לראות אותו היום כמעט בכל בית חדש או בית שעבר שיפוץ. הוא עמיד למים ולנזקי מזג האויר ומסייע בבידוד הבית ובהגנה עליו מפני נזקי לחות ורטיבות, ולכן הפך לחיפוי החיצוני המועדף ביותר כיום על ידי מרבית הבונים והמשפצים.  

שליכט צבעוני כחיפוי חוץ יכול להשתלב במגוון של סגנונות עיצוב של הבית והסביבה. הוא מתאים גם לבתים בעיצוב מודרני וגם לבתים בעיצוב כפרי ונוסטלגי. המגוון הרחב של הגוונים ורמות הגימור של השליכט הצבעוני מאפשר לכל בונה בית או משפץ לבחור את סוג השליכט הצבעוני שיתאים ביותר לסגנון הבית שלו.

כחיפוי לקירות פנים שליכט צבעוני בעל רמת גרגור מעודנת מאפשר לכם לעצב את הבית בצבעים ומרקמים אשר מעניקים לכל קיר אישיות משל עצמו בהתאם לקו העיצובי שבחרתם. בשל הפופולריות שלו, השליכט הצבעוני מיוצר ומשווק על ידי חברות רבות וניתן להשיג שליכט צבעוני במגוון רחב של צבעים ורמות גרגור כך שכל אחד יכול לבחור את השליכט המתאים ביותר לו ולבית שלו.

ומה באשר ליישום השליכט החיצוני? האם אפשר לבצע אותו בעצמנו או שנחוצה כאן עבודה של איש מקצוע? ובכן, עבודה עם שליכט צבעוני דורשת דייקנות ומהירות על מנת שהתוצאה שתתקבל תיראה איכותית ואחידה לאורך כל הצביעה והכי חשוב - תאריך ימים. לכן חשוב מאד שהשליכט ייושם על ידי צוות מקצועי ומנוסה אשר מכיר את החומר, את אופן הייבוש שלו ואת שיטת העבודה הייחודית עמו. 

http://www.ykcolors.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב