דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפוץ חדר אמבטיה בתקציב נמוך 

מאת    [ 04/11/2015 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 1760 פעמים ]

שיפוץ חדר אמבטיה נראה כמו פרויקט קטן בשל שטח האמבטיה המצומצם אך למעשה הוא פרויקט גדול. זאת מכיוון שחדר האמבטיה קטן אמנם בשטחו אבל מרכז בשטח הקטן הזה ציוד רב ויקר ערך כמו גם חומרי חיפוי רצפות וקירות שעלותם אינה נמוכה. כאשר אתם שוקלים שיפוץ אמבטיה כדאי שתיקחו לתשומת לבכם את העלויות הבאות : שבירת רצפות חדר האמבטיה ועלות חיפוי הרצפה החדש שתבחרו, שבירת חיפוי קירות האמבטיה ועלות חיפוי הקירות החדש שתבחרו, הסרת הכלים הסניטריים הישנים ועלות בכלים הסניטריים החדשים, וכן החלפת או שיפוץ ארונות המקלחת, הסרת הכיור ועלות כיור חדש, ברזים חדשים וכן הלאה.

עם זאת, ישנן דרכים להוזיל את שיפוץ האמבטיה, ותכנון מראש ובחירה לשמור על מסגרת תקציב הדוקה יסייעו לכם בשיפוץ חדר האמבטיה בתקציב נמוך.

אחת מהסיבות לכך ששיפוץ אמבטיה הוא עסק יקר יחסית, היא העלות הגבוהה של חיפוי הקירות. בהתאמה, אחת מהדרכים הקלות והיעילות להוזלת עלות שיפוץ האמבטיה היא לחפות רק את חציים התחתון של קירות חדר האמבטיה, אותו חלק בקיר שנמצא במגע ישיר עם המים. את שאר הקיר צבעו בצבע עמיד ללחות, וכך תחסכו בעלויות חיפוי הקירות הגבוהות.

אפשרות נוספת היא לא להחליף את ארונות האמבטיה והכיור אלא לשפץ ולחדש אותם על ידי צביעה של הארונות, החלפה של הידיות ושימוש בכלים מעולם הלבשת הבית כדי לרענן את מראה חדר האמבטיה.

בחירה מושכלת של הריצוף לחדר האמבטיה יכולה גם היא להוזיל את עלות שיפוץ חדר האמבטיה. ישנם סוגי ריצוף רבים אשר מספקים פתרון אסתטי ובטיחותי בעלויות נמוכות יחסית.

אפשרות נוספת להוזלת עלות שיפוץ האמבטיה היא לצפות מחדש את האמבטיה במקום להחליף אותה. ציפוי מחדש של האמבטיה חוסך לכם הן את עלות האמבטיה החדשה והן את עלות האלמנטים הנוספים הקשורים בה כמו למשל הברזים.

השקיעו בסטיילינג : לפעמים כל מה שצריך כדי לתת טאצ' מחודש לחדר האמבטיה הוא השקעה באביזרים מעוצבים שעלותם, לעומת עלות השיפוץ, אינה גבוהה. תמונות, שרפרף מעניין, פרטי טקסטיל צבעוניים ומושכים את העין, שטיח אמבטיה איכותי ומעניין- כל אלו יתרמו רבות לחזות חדר האמבטיה שלכם. עוד רעיון טוב שאינו מכביד על התקציב הוא להשקיע בוילון האמבטיה. נכון שאפשר לקנות וילונות אמבטיה בכמה עשרות שקלים, אבל וילון מעוצב ומיוחד יכול לעשות הבדל של ממש במראה החלל. כדאי לעשות סיור באתרי אינטרנט בנושא עיצוב הבית כדי לקבל רעיונות נוספים לאביזרים וחפצי נוי בעלות נמוכה שישדרגו את חדר האמבטיה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב