מאמר זה נועד למי שיש דף אוהדים, דף עסקי.
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מאמר זה נועד למי שיש דף אוהדים, דף עסקי. 

מאת    [ 01/11/2015 ]
מילים במאמר: 442   [ נצפה 1963 פעמים ]

 
 

מאמר זה נועד למי שיש דף אוהדים, דף עסקי, ולמי שמקדם את העסק שלו, את אומנותו דרך הפייסבוק.

או כל דבר אחר אותו הוא מעוניין לפרסם, לשווק ולהפיץ.

בכל דף ישנה מטרה ראשונית ברורה למקים הדף, להשיג אוהדים.

הגיוני, מקובל, זה פרצופו של הדף של העסק

זה החינוך שמרק צוקרברג הנחיל לנו

יש לך הרבה אוהדים "אתה מקובל" איזה כיף. 

אבל למען האמת המציאות מראה שכמות האוהדים אינה אפקטיבית תצפו בדפים של 2000 אוהדים לדוגמה ותראו 4 לייקים לאיזה פוסט. זה הגיוני?....לא-

ישנם כמובן דרכים רבות להשיג אוהדים -

אתמקד בשלושה

הראשנה: הזמנת חברים מהפרופיל האישי

השניה: פרסום ממומן זה דרכה של הפייסבוק להרוויח כמובן

השלישית: לקנות בכסף 1000 אוהדים ב 200 ש'ח 

אתיחס לשלושת האופציות העומדת לרשותנו.

הראשונה: הזמנת החברים הקימים מהפרופיל האישי זו הפעולה הבסיסית והמתבקשת ביותר ויש להתחיל איתה. והיא המומלצת ביותר מכל האופציות, היות שמכאן מתחיל תהליך "הפה לאוזן" של פייסבוק

 

השניה: מומלצת למי שבאמת יודע בודאות את קהל היעד שלו ע'י פילוח נכון ואפקטיבי לקהל לקוחותיו. וזו אופציה שפויה למי שמעוניין להשקיע וכמובן יודע ומכיר את המטריה של פרסום בפייסבוק

כי טעות אחת בפילוח תחומי העיניין והמיקומים הגאוגרפים מביאה כמות לייקים לא

,אפקטיבים וחסרי כל צורך רלבנטי לשם הצלחת העסק. לכן ישנו צורך ולמידה מדוקדקת כיצד לעשות זאת בצורה אפקטיבית ולא לייצר כמות אוהדים לא איכותיית

סליחה על הביטוי , אבל זה כך, למען האמת

הדף נראה טוב "אם יש המון מעיריצים אז בטח הדף שווה משהוא" כך חושב האספסוף

הכי חשוב זה אוהדים רלבנטים, אוהדים איכותיים אשר באמת מתאימים לנושא המדוייק שלשמו הקמנו דף זה - וכך בכל פוסט בכל פנייה, הלקוחות, האוהדים שלך, יותר מכירים את

העסק ועבודתכם מקבלת משמעות יתרה ולא רק " שאפוני" ברור, יופי

השלישית: היא האופציה שמרבית בעלי העסקים ובעלי הדפים משתמשים בה.

כן. מתפלאים...אין מה לעשות, השחיתות קיימת גם בפייסבוק ולא רק מחוצה לו.

בעייני זו האופציה הבזויה ומה שגם דפים אלה לא מחזיקים זמן,

היות והאדם שעושה זאת משריש מירמה לעסק וחוסר קהל איכותי

לא עושה את עבודת השיווק הנכונה לא שווה את הכסף ולא שווה את המאמץ

-------------------------------

סיכום: לא משנה כמות הקהל שקימת לך, אלה איכותם בלבד!

מה שחשוב שהקהל שלך יהיה אפקטייבי ונכון לעסק שלך! זה מה שיכניס את תזרים המזומנים בסופו של יום וזה מה שימתג אתכם כמי שאתם רוצים להיות.

ולגבי הלייקים, גם כן אותו הדבר. חשוב שהלייקים יהיו מאנשים שהם רלבנטים עבורך.

.אנשים שאתה באמת מדבר אליהם, באמת נוגע בהם

זו לא הכמות זו האיכות.

ובמקרה זה איכות הלייק שווה יותר מכמות הלייק. 

if you like post like

שי בן שבת: סופר ומנחה לפתיחת אפשרויות חדשות בחיים. מאמן ומטפל באומנים וביזמים שיוכלו להביא את הגדולה שלהם ואת העבודה שלהם לעולם.


 


 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב