איש מכירות טוב איש מכירות מצויין
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איש מכירות טוב איש מכירות מצויין 

מאת    [ 29/10/2015 ]
מילים במאמר: 877   [ נצפה 2325 פעמים ]

 
 

אני רוצה לתת לכם כמה טיפים שיכולים לעזור לכם בנושא של תדמית אישית שלא נאמר איך אתם מוכרים את עצמכם החוצה ... כל אחד ואחת מאיתנו הוא איש/ת מכירות ..שאנחנו קמים בבוקר אנחנו מתלבשים בצורה מסוימת שאמורה לשדר מסר אותו אתם רוצים להעביר, שאתם יושבים במקום העבודה צורת הישיבה שלכם, הדרך בה אתם עונים ...הדרך בה אתם מתנהלים היא למעשה מכירה ... אתם רוצים להיות אנשי מכירות טובים ? אני רוצה שתהיו אנשי מכירות מצוינים !

 

 עובדות הן עובדות

 השיחה שאתם מנהלים חשובה, עובדות יכולות להיות הבסיס ל"איתותי מכירה" מהצד השני, הם מציבים אתכם במקום של ידע וזה האחרון שווה כוח,  עובדות הן לא רק בסיס אלא ההבנה שלכם באם המכירה המדוברת הינה ברת ישום ...

 

אני במרכז

אנשי המכירות הטובים בעולם עושים מה שנקרא הצהרה אישית, אני אוהב את המוצר הזה , אני אוהב את איך שהחדר נראה , אני יודע שהמוצר שלי יכול להועיל לך ... ברגע שאנו משתמשים בהצהרה אישית , אנו מציבים את הרצונות שלנו את האני מאמין שלנו על השולחן, אל תהססו לומר אני צריך, אני חושב ש, אני יודע ש....

זמן למחשבה

שאלו אתכם שאלה שגורמת לכם למעצור בשטף המלל? לא קרה כלום ..מורת לקחת נשימה עמוקה ולבקש זמן לבדוק את שלא ידוע לכם ו/או לחשוב איך להשיב, אדם שנותן תשובות מפורטות ומהימנות מצטייר כמי שניתן לגור איתו עסקה בצורה הרבה יותר טובה ממי שיורה תשובות מבלי לחשוב ... אתם לא חייבים לדעת הכול , אתם כן חייבים לסגור את העיסקה ובשביל לסגור אותה יש  "חבר טלפוני" , " מנהל אזורי" "מנכ"ל החברה", אנשים ברי סמכה שיתנו לנו חיזוק עובדתי ...

 טון ומהירות הדיבור

אנשי מכירות נוטים לעיתים למהר בדיבור שלהם, הם עשו את שיחת המכירה מאות אלפי פעמים הם קצרי סבלנות הם כבר היו שם ... אז זהו שלא !!! הדיבור שלכם צריך להתאים ללקוח שמולכם, הוא לא יבין אם תבלעו מילים, הוא גם לא יבין עם תגמגמו ותרשו למהירות בה המוח שלכם חושב להשיג את היכולת של מה שיוצא לכם מפה ... דברו ברור, בקצב שמאפשר הבנה והכלה וחשוב מזה שימרו על הטונים ..שיחת מכירה צריכה להיות נעימה ואם זאת סמכותית ומובילה ...

חלופות מיידיות

התשובה לא היא לא התשובה הכי גרועה שתקבלו מלקוח שלכם ,התשובה לא היא בסה"כ איתות שהלקוח עדיין לא הבין את המוצר ואיך הוא עונה לצרכים שלו , הציעו חלופות להסבר , הציעו הדגמה , הציעו ניסיון , פתחו את השיחה כך שהלקוח ירגיש בנוח להתייעץ איתכם ... יועץ מומחה ימכור הרבה יותר מאיש המכירות בטוב ביותר ...

 סימני שאלה בתחילת משימה

אל תשימו סימני שאלה בתחילת משימה, אתם רוצים שמישהו יעשה משהו ? במקום לשאול אותו אם הוא יכול , ריתמו אותה והיו אלו שמובילים את השיחה, במקום לבקש את הנהג שהחבילה תגיע אל הלקוח ביום שני בשמונה בערב , אימרו לו שהחבילה צריכה להגיע ביום שני בשמונה בערב ללקוח וזה יעזור מאד אם ירתם למשימה וכמובן תודה רבה ...

 תקשורתיות

אנשי מכירות טובים עוברים מסך כמעט בכל דבר, אנשי מכירות מעולים הופכים מהר מאד ליועצים מומחים, לימדו את המוצר/מותג/שירות שלכם ברמה שתוכלו לבצע שיחת מכירה בעיניים סגורות עם יד מכופפת מאחורי הגב תוך כדי שאתם לומדים לרקוד רומבה, רמת תקשורת גבוהה ויכולת להצטייר כמי שהינו בר סמכא אליו כדי לפנות היא מפתח להצלחה

 ביקורת היא מנוף

אף אחד לא אוהב שמבקרים אותו, יחד עם זאת אם תיקחו בצורה טיפה שונה את הביקורת המועברת עליכם תוכלו למנף אותה הלאה, אם לקוח מעביר ביקורת על השירות של החברה, קבלו אותה בהבנה, נסו לבחון מה הצורך שלו בשירות ואיפה הייתה התקלה, שם המנוף למכירה הזו, הלקוח לא רוצה את המוצר כי נפגע מהשירות ...מנפו ביקורת והשתמשו בה ככלי

 

המעשים שלכם מדברים בעד עצמם

עשיתם משהו טוב ? שמרו אותו ושכפלו עוד ועוד , עשיתם משהו לא מוצלח זה ניפלא עוד יותר מאחר וזה מעניק לכם את ההזדמנות לבחון את הטעויות ולהשתפר בצורה כול כך טובה שהמכירה הבאה תהיה סוג של תיקון.

 לא מכרתי אני כישלון

בואו נרגע , לפעמים יש מכירה ולפעמים יש מכירה מתוך אי מכירה , ולדוגמא , סוכן של מטהרי מים שהגיע לבית בו שותים מי באר זכים לא יכול מכור שם את המוצר שלו , יחד עם זאת הוא בהחלט יכול לקבל 5 טלפונים של חברים ומכרים ולמכור להם מטהר מים כדי שישתו את אותם המים המדהימים ששותה הלקוח שלא קנה ...

 

אני נוכח משמע אני כאן

איך שאתם מתלבשים ומתנהגים בשיחת המכירה עושה את ההבדל, אם תעמדו זקוף, תקרינו ביטחון, אם השיחה שלכם קולחת ומחויכת ואתם לא משדרים שאתם לחוצים על המכירה ו/או על הזמן ...  אתם קיימים בתודעה של הלקוח, גם אם לא מכרתם הוא ישמח לתת לכם ליד או יותר , הוא יזכור אתכם כמי שהיו ונתנו לו יעוץ בנושא שעניין אותו ויש יותר מסיכוי סביר להניח ש...הוא יחזור אליכם כאשר הצורך יגבר על ההתנגדויות של מחיר ו/או זמן .

 

עקביות וזמן

אחרון חביב והחשוב מכולם אולי, תהיו עקביים, אם קבעתם עם לקוח שאתם חוזרים אליו תוך 24 שעות עם תשובה , תחזרו אליו גם אם אין לכם אותה, תחזרו תתנצלו על שלא הצלחתם להביא את התשובה/פיתרון וקבעו מועד נוסף , כך גם אם אנשים שאומרים לכם צלצלו בערב ...שאלו מתי בדיוק ציינו ביומן שלכם ובצעו את המשימה הזו בשעה הנקובה ...

 

אלו הם 12 כללים שיכולים להיות הפוש שאתם צריכים כדי להפוך לאנשי מכירות מצוינים , ומאחר והסכמנו שכולנו אנשי מכירות בואו נצטיין בזה ...

 

אבא, בשלן, בלוגר, יזם, מגשר, מרצה, בלגניסט... ומלווה עסקים 
דברו איתי על עסקים, דברו איתי על רעש ברשתות חברתיות .


אני תמיד זמין לחיוכים ובלאגן  stav@2bdaddy.co.il


0544716703

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב