דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השפעות הכנסת גורים לפנסיון כלבים לתקופה ממושכת 

מאת    [ 28/10/2015 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 3025 פעמים ]

פנסיון יכול לשמש לאירוח כלבים לתקופה ממושכת. לרוב נהוג להכניס כלבים לפנסיון לצרכי חינוך, אילוף והתמודדות עם בעיות התנהגות, או לחילופין במהלך נסיעה ארוכה לחו"ל. גם הכנסת כלבים לפנסיון לפני רילוקיישן לחו"ל או תוך התמודדות של אחד מבני המשפחה עם מחלות מסוימות נחשבים פתרונות נפוצים. השאלה היא מה ההשפעה של הכנסת גורים לפנסיון. גורים גדלים לעיתים קרובות עם בעיות התנהגות, שעלולות להחמיר במהלך השהות בפנסיון. גם המרחק בין גורים לבין בעליהם עשוי לגרום נזקים בלתי הפיכים למערכת היחסים ולתחושת הביטחון של הכלב.

אלו השיקולים העיקריים שאותם כדאי להביא בחשבון לפני שמחליטים האם להכניס גורים לפנסיון כלבים לתקופה ממושכת:

א. סוג הפנסיון - כל פנסיון מציע מגוון רחב של שירותים שונים עבור בעלי כלבים. יש מקומות שבהם הדגש הוא על אילוף כלבים לצרכים מקצועיים, לעומת פנסיון בו ניתן לשלב חינוך גורים עם אילוף בסיסי, טיפול בבעיות התנהגות ואילוף להגנה ושמירה או להגנה עצמית. הפנסיון צריך להיות מנוסה בטיפול בגורים ועליו להוכיח שימוש באמצעי אילוף שעולים בקנה אחד עם גילם הצעיר.

ב. אופי הכלב - קשה לקבוע בצורה חד משמעית כיצד יגיב כל כלב לשהות ממושכת בפנסיון. כאן השאלה היא באיזה גזע מדובר, מה האופי של הכלב וממה מורכבת ההיסטוריה שלו. גורים שחונכו בסביבה תומכת ויציבה לא צפויים להיפגע בשל השהות הממושכת בפנסיון. לעומת זאת, כלבים תוקפניים או כאלה שעברו התעללות עשויים לסבול ומצבם הפסיכולוגי עלול להחמיר.

ג. משך התקופה - יש הבדל בין הכנסת גורים לפנסיון כלבים למספר שבועות, לבין תקופה ממושכת של מעל מספר חודשים. השימוש הנפוץ בפנסיון הוא לתקופות קצרות של ימים בודדים. משפחות מעבירות גורי כלבים לפנסיון כשהן נוסעות לחו"ל או יוצאות לחופשה, לכן משך התקופה הוא פקטור משמעותי. ככל שהתקופה מתארכת, כך צפויות ההשפעות להיות יותר דרמטיות.

כך תדעו לקבל את ההחלטה הנכונה

בעלי כלבים יכולים להתייעץ עם וטרינר ואנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות. כדאי לערב אותם בשלב מוקדם ככל האפשר, על מנת להימנע מטעויות בלתי הפיכות. תוכלו לדעת מה ההחלטה הנכונה אם תביאו בחשבון את השיקולים השונים. נצלו את ההיכרות שלכם עם הכלב ואת מערכת היחסים שיש לכם איתו בתור גור.

פנסיון כלבים הוא לא המקום האידיאלי לגידול כלבים. היעילות של הפנסיון מוגבלת בזמן, לכן בתקופות ממושכות הוא עלול לפגוע בחדוות החיים של הגור שלכם. בדקו היטב את סוג הפנסיון שאליו אתם מתכוונים להביא את הכלב, ודאו שהוא מתאים לאופי של הגור ונסו לקצר ככל האפשר את התקופה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב