עסק גדול עסק יותר גדול !
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

עסק גדול עסק יותר גדול ! 

מאת    [ 26/10/2015 ]
מילים במאמר: 480   [ נצפה 2201 פעמים ]

 
 

באחד הערבים האחרונים הזמינו אותי לדבר אל קבוצה של 40 גברים ונשים שעושים ונטוורקינג מידי יום רביעי באחד הישובים שבשרון, לפני שהתחלתי לדבר ישבנו שם כאשר אני מקשיב לשיחות, יש לי עסק קטן, אין לי צורך בהתנהלות מסוג כזה או אחר, אין לי צורך בפרסום גדול, זה מיועד לעסקים גדולים מהעסק שלי, אני כולה ....

 

בואו ניבחן רגע את ההבדלים המהותים בין עסק גדול לעסק יותר גדול, אם עוד לא התחדדה הנקודה שאני רוצה להעביר אני לא מאמין בעסקים קטנים אני מאמין בעסקים גדולים ובעסקים גדולים עוד יותר, המינוח עסק קטן הינו מינוח מגביל וכמי שמאמין בשיח יוצר מציאות אני נוטה לומר כי אם תקרא לעסק שלך עסק גדול גם אם הוא כזה שמבוסס עליך בלבד ואת/ה כול צוות העובדים כך גם יהיה היחס שלך לעניין.

 

ההבדלים בעיני הם ...ההתייחסות ל4 הנקודות הבאות

 


    • יעד - לאן רוצה להגיע עסק וכמה רחוק
    • תכנון עבודה – מה השירות שנותן העסק למי ובאיזה טווח
    • ממון – תזרים המזומנים
    • תכנון עתידי

 

תסכימו איתי שלכל בעל/ת עסק יש חלום  אני לא מכיר מישהו שפתח עסק בכדי לא להרוויח ולא לפתח אותו, לפחות בספר שלי עסק המהות הבסיסית שלו היא שורת ההוצאות אל מול שורת ההכנסות ולבסוף הרווח אותו אנו מקבלים, עסק כל עסק הנו כזה שבונים לו תכנון עבודה מחליטים על היעדים ובוחנים את תזרים המזומנים כקטליזאטור לתכנון העתידי

 

בעסק גדול ההתנהלות הינה בדיוק כמו בעסק גדול יותר למעט העובדה שבעסק גדול יותר נותנים דגש לעבודה עצמה על ידי פינוי הזמן האישי/ניהול/מכירתי/שירותי באמצעות שימוש באנשי מקצוע, הרעיון לניצול כוח עבודה במיקור חוץ נהפך ליעיל אם וכאשר הזמן האישי/ניהולי/מכירתי,שירותי יקר יותר מהמחיר שיאלץ/תאלץ בעל/ת העסק לשלם לו היה/תה עושה זאת בכוחות עצמו/ה.

 

בעסק גדול ההיתחסות היא ליום יום ואילו בעסק גדול יותר התיחסות היא ליום יום , למה שקורה או יקרה שבוע הבא , בחודש הבאה בשנה הבאה במאה וחמישים השנים הבאות בהם העסק צריך להיות בניהולו/ה  של המיסד/ת של הצאצאים שלו עד דור 13 טרום תקופת הרובוטים האישיים.

 

עסק גדול מסתכל על יחידת הרווח וההפסד מתוך ראיה של כל דבר מתחת למיקרוסקופ, כל דבר תחת הנחת יסוד כזו או אחרת , עסק גדול יותר מסתכל על יחידת הרווח וההפסד אל מול גודל הפנטזיה שלו, אל מול תכנית 150 השנים ומתכנן אחורה , אם בעוד 150 שנה אנו רוצים שהמשפחה שלנו תהייה הבעלים והמנהלת של מפעל ליצור הולגרמות שמהוות את צוות המורים, מדריכים ועוד בכל מערת טיולים, חינוך וכדומה או אז עלהעסק שלנו לבחון את אפשרויות הפעילות בתחום האופטיקה , קול , תנועה וידאו ושידור למרחוק ...

 

דיברתי שעתיים אל מול קהל של 40 נשים וגברים שרוצים להצליח בחיים, הם שאלו המון שאלות, הם יחד  אתי החלו להבין את ההבדלים ואת העובדה שאותם כלים שמתאימים לעסק גדול יותר מהעסק הגדול שלהם יכולים להתאים להם , בין עם בפרסום בין עם בשיווק , בין אם בהתנהלות יומיומית וזאת באם ...הם יודעים ומסוגלים לחלום ל150 שנה מהיום ...

 

אבא, בשלן, בלוגר, יזם, מגשר, מרצה, בלגניסט ומלווה עסקים 
דברו איתי על עסקים, דברו איתי על רעש ברשתות חברתיות .


אני תמיד זמין לחיוכים ובלאגן  stav@2bdaddy.co.il


0544716703  0548089510

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב