דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יובינרסל סטודיו לוס אנג'לס 

מאת    [ 25/10/2015 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 8059 פעמים ]

יונירבסל סטודיו לוס אנג'לס -  Universal Studios הוא הראשון מבין סדרה של פארקים המציעים מתקנים ואטרקציות מסרטים ומסדרות עכשוויות ועתיקות אבל תמיד אקטואליות, חלק מהאטרקציות הן ממש תוך נסיעה ברכבת ואו מתקן מים כזה או אחר. כיום הרבה מאוד מהאטרקציות מלווות במשקפיים תלת מימד מה שמעצים את החוויה של האטרקציה, לדוגמא, מתקן קינג קונג, אתם תסעו בתוך רכבת ותוך דקות תגלו שאתם בתוך עולם ובג'ונגלים של קינג קונג, או לחילופין אטרקציית משפחת סימפסונס הידועה שמתאימה לכל המשפחה, הרי גם המבוגרים שבינינו עקבו אחר הסדרה בעודם צעירים.

יוניברסל סטדויוס כאמור ממוקמים בלוס אנג'לס והיא האטרקציה אולי החשובה ביותר בעיר ומהעתיקות, כמובן שהאולפנים התחילו לא כמתקנים ואטרקציות, אלא כמשרדים ואולפנים להפקה, צילומים ובפצה של סרטים. האולפנים הוקמו בתחילת המאה הקודמת ומאז לא מפסיקים להשתפר ולהתחדש, זמן קצר לאחר הפתיחה כבר החלו את הסיורים, שנים מאוחר יותר צורפו גם מתקנים. מלבד האטרקציות והמתקנים האולפנים כמובן שמאפשרים הצצה לתפאורות, אזור שנקרא Backlot, שם תוכלו לראות תפאורות מהסטים של הסרטים האהובים עליכם והסדרות האהובות עליכם. 

ב Blacklot תוכלו לראות כאמור לראות בימות/תפאורות של סדרות וסרטים, תוכלו לראות איך נקראים רחובות שבנו אותם אך ורק בשביל הסרט, כמו רחוב של ניו יורק, אחוזה במקסיקו, אגם המלתעות, רחוב מהמערב הפרוע, רחוב אלם מסדרת הסרטים פרדי קרוגר, את התפאורה של מלחמת העוחמות ועוד הפתעות כאלו או אחרות, הנאה צרופה לחובבי המסך הגדול כמו הקטן.

יוניברסל סטודיוס בלוס אנג'לס מספקים גם מה שנקרא universal City שם תמצאו את במדרחוב של יוניברסל, Universal Citywalk ומלונות. המדרחוב של יוניברסל מספק מסעדות לרוב, שלטי חוצות צבעוניים, קולנועיים, פעלולים, הופעות רחוב והופעות על במות, הכל נראה כאילו אתם מטיילים באיזה סרט. המדרחוב הוא חוויה בפני עצמה, קחו לכם כמה שעות וטיילו, תהנו מהמגוון מהצבעוניות, מהשוני מכיוון שדברים כאלה לא רואים בארץ. המלונות ביניברסל סטודיו לוס אנג'לס שמציעים הם גם לזוגות וכמובן גם למשפחות, אנחנו מדברים על רשתות כמו שרתון, הילטון וכיוצא בזה, כך שלא ממש ניתן לפספס בנוגע למלון.

יוניברסל הקימו עוד מספר של אולפנים ברחבי ארצות הברית ובעולם הפתוחים לעוברים והשבים, אורלנדו מהידועים, טוקיוף פריז, לונדון ועוד, אבל אין כמו המקור, אם כל כך הרבה היסטוריה שריפות, מאבקים, שגעונות. 
קחו לכם כמה ימים בלוס אנג'לס ועשו לעצמכם טובה וגשו לאולפנים, ואם יש לכם ילדים ואתם לוקחים אותם ליוניברסל אז נצחתם. כאמור מהאטרקציות בלוס אנג'לס המומלצות - Universal Studios. 

 

 

דניאל רייכר


https://www.cityoflosangeles.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב