דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה כדאי שתהיה מיטה לכלב 

מאת    [ 19/10/2015 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 3029 פעמים ]

כלב הוא בן בית אצל כל משפחה המגדלת אותו, כיאה לחברו הטוב ביותר של האדם. הרצון שלכם, בתור הבעלים שלו, הוא אחד: לפנק את הכלב ככל הניתן, לתת לו להרגיש כבן בית וליהנות בתמורה מהאהבה ונתינה ללא גבולות. אחד הצעדים החשובים ביותר שאתם יכולים לבצע, בהקשר הזה, הוא לרכוש מיטה לכלב. לא תאמינו עד כמה הוא יודה לכם על כך.

לכל כלב צריך להיות בית משלו

מיטה לכלב היא אחד הפריטים החשובים ביותר עבור כל כלב, באשר הוא. היא תאפשר לו להבין את מקומו ואולי אפילו "לסמן טריטוריה" בבית. כלב אשר יש עבורו מיטה יתרגל אליה, לאט לאט, יעביר בה את שעות המנוחה שלו – לאורך היום והלילה כאחד – ובכך יהיה בתפקוד מיטבי וייהנה מאיכות חיים גבוהה. בנוסף, ברור שהתמקמות שלו על גבי המיטה עדיפה על רביצה שלו על רצפת הבית המלוכלכת, על הספה העדינה, בדשא עמוס החרקים של הגינה ועוד.

סיבה נוספת לרכוש מיטות לכלבים נוגעת לאמרה הידועה, לפיה אדם שישן עם כלב במיטתו לא צריך להתפלא כאשר הוא מתעורר עם פשפשים. עם כל הכבוד לרצון שלכם לחלוק מיטה עם הכלב, אסור לשכוח שלא תמיד זה מומלץ: על הכלב עלולים להימצא פרעושים, קרציות ומזיקים אחרים שעלולים להזיק גם לכם. בנוסף, מומחים לבעלי חיים סבורים שכלב הישן על מיטת בעליו עלול לבטא בעיות התנהגותיות נוספות, הנוגעות בחלקן לחוסר הבנת הגבולות שלו. מכאן שמיטה לכלב תאפשר לו רק פינוק עבורו, אלא גם שקט נפשי בשבילכם.

ההיבט הבריאותי של המיטה

מיטה תורמת לא רק לאיכות החיים של הכלב, אלא גם עשויה לשפר את הבריאות שלו בעשרות מונים. היא מתאימה במידה לא מבוטלת לכלבים מבוגרים, אשר עבורם המנוחה היא מצרך הכרחי עוד יותר, כמו גם לכלבים אשר מגזע הזקוק להרבה מנוחה: למשל, כלבים לאחר ניתוח או כלבים הסובלים מבעיות פרקים אלה או אחרות.

מכיוון שמיטות לכלבים נוטות להיות מחממות, פועל יוצא של החומרים מהם הן עשויות וממבנה המיטה, מובטח שכלבים ישמרו על חום גופם – לכן, המיטה משמעותית במיוחד בחודשי החורף הקרים. כלבים אשר הפרווה שלהם קצרה יחסית יפיקו תועלת רבה עוד יותר מהמיטה המחממת.

החדשות הטובות: גם המחיר נוח

מעלה חשובה אחרת של מיטות לכלבים היא תג המחיר שלהן, הנחשב לנמוך בכל קנה מידה ואפילו בטל אל מול היתרונות המגוונים שהובאו מעלה. ניתן למצוא כיום מיטות במחירים אטרקטיביים, כאשר מיטה איכותית תחזיק מעמד שנים על גבי שנים. התוצאה היא שמדובר ברכישה משתלמת לשנים ארוכות: הן בשנות אדם ועל אחת כמה וכמה בשנות כלב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב