דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול עמוד פייסבוק 

מאת    [ 19/10/2015 ]

מילים במאמר: 605   [ נצפה 2266 פעמים ]

אנשים איתם אני נפגש חוזרים חדשות לבקרים על הטענה הפייסבוק לא מביא מכירות, תרשו לי לאשש את דבריהם הפייסבוק אכן אינו מביא מכירות אלא לקוחות, ההבדל בין לקוח לבין מכירה הוא הבדל עמוק ומהותי וככזה יש צורך להבין שלקוח הוא  מי שהצלחתם ליצור עבורו חוויית נאמנות, ולא מכירה שהינה חד פעמית , את הלקוחות נוכל להביא אם נשמור על מספר כללים ...

תאזנו רבעק תאזנו ...

אתם מנהלים אומנם דף פייסבוק עסקי יחד עם זאת אם הפוסטים שלכם עוסקים אך ורק בקידום המוצר ולא נותנים שום ערך נוסף לקוראים/ות שלכם ...למה שיישארו ? למה שיהפכו ללקוחות? מין המקובלות אצל מנהלי דפי הפייסבוק המקצועיים היא משוואה של כ10-15% תוכן שיווקי אל מול 85 עד 90% תוכן ערכי... אני מבטיח לכם שלאחר כמה שבועות תדעו מה היחס הנכון לקהילה שאתם יוצרים וזאת נוכח הפידבקים שתקבלו מהגולשים/ות בדף.

 

 למדוד לשקול ולהסיק מסקנות...

אחת מאבני היסוד של ניהול עמוד פייסבוק מקצועי היא המדידה של התגובות, של הלייקים, של השיתופים וכמובן  ושל המחויבות של הגולשים/ות בעמוד, אם לא ננתח כל פוסט וכל תגובה אנו מבזבזים המון זמן וזה שווה לא מעט כסף שנזרק לפח  

 

דרך ושינוי הדרך ...

החלטתם ללכת על ניהול שמהותו פוסטים תוכניים רנדומלים, כל פעם על נושא ערכי אחר בתחום העיסוק של הדף, תנו לזה לפחות חודשיים כדי לקבל מדדים אמתיים ומובנים, לאחר בדיקה והסקת מסקנות מיצאו את הדרך לשפר ו/או לשנות את הגישה כדי לגרום לשינוי... מפוסטים רנדומלים להתמקדות בנושא אחד ויחד איתו גם למקד את החומרים השיווקים ...ושוב חודשיים ו...הלאה.

 

איקון פייסבוק ?

בואו נאמר שגם אם יש לכם 5000 חברים כל הזמן ברשימת החברים ופתחתם דף עיסקי שאתם מעלים אליו כל יום בצורה עקבית 4-6-100 פוסטים זה עדיין לא אומר שזה נכון, יתרה מכך זה שהמתחרים שלכם מעלים משהו לא מכריח אתכם להעלות תשובה או קונטרה ..., תקשיבו לקהל שלכם ותנו לו סיבה להקשיב לכם ..והיה ואתם מרגישים שאתם סוג של מדברים לעצמכם ...כנראה שלא הצלחתם לבדל את עצמכם ופה אתם צריכים להשקיע את הזמן שלכם .

 

מי הקהל שלכם ?

עוד לפני שאנו נכנסים לניהול הדף אנו צריכים לדעת מי הקהל שלנו, לאפיין לאבחן ולראות איך אנו הופכים אותו מקהל מזדמן ללקוחות, לעוקבים שיגלו נאמנות לדף, אסטרטגיה ברורה לניהול הדף אל מול מאפייני הגולשים/ת בהם אתם מעוניינים/ות ... זו הדרך .

 

 פעילות עקבית

לא אחת אני שומע מלקוחות " יש לי דף פייסבוק" שאני נכנס אליו אני מגלה שהפוסט האחרון היה בראש השנה האזרחי 2008 ושגם הוא היה אחרי שלושה חודשים של שקט... שאתם מגיעים לאתר נטוש ובו אין מידע זה משליך מבחינתכם על העסק שאותו הוא מייצג, תבינו מה מרגישים אנשים שמחפשים את מסעדת גוגי מגוגי ומקבלים תפריט טבעוני למהדרין כאשר היום גוגי מגוגי נחשבת למעוז הקרניבורים בקדימה צורן ... עקביות ...ניהול עקבי ולאורך זמן של עמוד הפייסבוק, מידע רלוונטי, תמונות, הצעות , קשר עם הלקוחות ...אלו הם דברים שחייבים להקפיד עליהם .

 

ניהול מקצועי

במאמרים אחרים שלי כבר הדגשתי שאני מאמין שאינסטלטור צריך לטפל בצינורות ונזילות מים, חשמלי צריך לעסוק בחשמל ומקדם אתרים בקידום אתרים !!! ניהול מקצועי של דף פייסבוק יכול להביא לכם הרבה מאד לקוחות , ניהול לא מקצועי עלול לדפוק לכם מכירות !!!

 

קצת כסף ...

 אחרונה חביבה בצרור העצות שהגשתי לכם פה היא להשקיע כבת כסף בקידום העמוד בפייסבוק, זה נחמד לשתף בפרופיל האישי , זה נחמד שחברים עושים ליקים, זה נחמד שכמה גם משתפים, יחד עם זאת בכדי להגיע לקהל הרלוונטי לכם אתם צריכים לפלח ולהשקיע כמה לירות מידי יום בפייסבוק , תתחילו עם 5 שקל ליום ...זה המינימום של פייסבוק תעשו מחקר תראו לאן ואיך ותמשיכו ...

 

בהצלחה ..אשמח להיות מוזמן לעמודי הפייסבוק שלכם .

אבא, בשלן, בלוגר, יזם, מגשר, מרצה, בלגניסט ומלווה עסקים 
דברו איתי על עסקים, דברו איתי על רעש ברשתות חברתיות .


אני תמיד זמין לחיוכים ובלאגן  stav@2bdaddy.co.il


0544716703




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב