דפי נחיתה וגוגל אדוורדס
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

דפי נחיתה וגוגל אדוורדס 

מאת    [ 17/10/2015 ]
מילים במאמר: 472   [ נצפה 1815 פעמים ]

 
 

רחלה מנהלת עסק של אינסטלציה , דודי עוסק במנעולנות , רוויטל עושה ניקיונות לספות , ליאור עוסק בחשמל...ליפית עסק בתחום עיצוב גינות ורפאל עוסק בקריאה בקלפים, כל אלו הם בעלי עסקים ( ללא קשר לגודלם ) שכדי להגיע אליהם יש כמה דרכים, מגנטים מהסוג שיש לכולנו על המקררים, המלצות של חברים ו...חיפוש בגוגל ...

 החיפוש בגוגל הינו היום אחת הדרכים המקובלות ביותר אם לא הנפוצה ביותר לחיפוש של דברים כל שכן בעלי מקצוע ... בעלי עסקים שמפרסמים בגוגל נהנים מיתרונות רבים ... 


    • מיקוד ההודעות באמצעות מילות חיפוש שנבחרו לאחר מחקר מילים
    • מיקוד הקהלים בין עם על פי איזור ובין עם על פי מתעניינים ו/או גיל או מצב
    • מיקוד השעות
    • תשלום רק בעבור התוצאות
    • החלטה על תקציב ושינוי דינמי שלו על פי הצורך
    • מעקב אחרי הלקוחות והפעילות שלהם בזמן אמת 

יחד עם כל היתרונות האלו ישנן גם חסרונות 


    • מחיר גבוה לפעמים על מילות מפתח מבוקשות
    • כמות המילים במודעה אינה מספיקה בכדי לגרום להמרה
    • צריך לדעת איך לעבוד עם הכלי המופלא הזה 

לנישה הזו של מענה אמיתי ביתרונות ופיתרון החסרונות נכנסו אלו היודעים להקים ולתפעל דף נחיתה מקצועי, שימו לב כל אחד יכול להקים דף נחיתה ולשדך לו קמפיין גוגל אדוורדס, לא כולם יודעים מה לעשות כדי להגדיל את אחוזי ההמרה מהדף ויתרה מכך איך לגרום ללקוחות הפוטנציאלים לצלצל ו/או למלא את הפרטים שלהם ... 

היתרונות של דף נחיתה מקצועי


    • העלאת אחוז ההמרה
    • איסוף לידים( התרעות סגירת עיסקה ) חמים וממוקדים

 כבעלי עסק אנו רוצים את הלידים החמים והממוקדים מחד, ומחד מעניין אותנו כמה אנשים מצלצלים בטלפון שלנו מאחר וכל שיחה כזו משמעה כסף שיכנס אלינו לקופה !!!  דף נחיתה מקצועי שכולל בתוכו שימוש במילים מתוך מחקר מילים מקצועי יכול להוביל לאחוזי המרה גבוהים יורת הן מבחינת איסוף המידע על הלקוחות והן מבחינת שיחות הטלפון שמזמינות את השירות ...

 מספר לקוחות עשו שימוש מושכל בשירותיו של עסק להקמת דפי נחיתה ופרסום באמצעות גוגל אדוורדס , ושימוש מושכל בעיני הינו כזה שיודע מהן מגבלות התקציב , איך לבחור את המלים המתאימות כדי לגרום לאנשים ללחוץ על המודעה  (קריאיטיב), בחירת המיקום בעמוד ( לא תמיד המקום הראשון הוא המקום הנכון לעסק ) עיצוב פרסומי של דף הנחיתה כך שיגרום להשארת פרטים ו/או להרים את הטלפון , הלקוחות האלו נהנים מקמפיינים פרסומים דינמים שמשתנים על פי הצורך הזמן והמילים הנכונות , הם נהנים מהגעה ללקוחות המתאימים להם מבחינה גיאוגרפית ומבחינה מבחן הצורך , הם נהנים משימוש מושכל בתקציב שקבעו ויכולים לשלוט בקמפין בכל רגע נתון .

 הערה ...  דפי נחיתה יכולים לשמש גם כ mini site   מקום בו יש את המידע הרלוונטי על העסק גם אם לא עושים קמפיין גוגל אדוורדס באותו הזמן, היפה ברעיון של גוגל אדוורדס הוא השליטה המלאה בכל אספקט ואספקט במיתוג ומיצוב הלקוח ...קרי את/ה !!!

 אם יש לכם עסק שנותן שירותים או במילים אחרות אתם חלק מתוך ה700,000 שנחשבים נותני שירותים , דף נחיתה ממותג וממוצב וקמפין מושכל של גוגל אדוורדס מתאים לכם !!!

אבא, בשלן, בלוגר, יזם, מגשר, מרצה, בלגניסט ומלווה עסקים 
דברו איתי על עסקים, דברו איתי על רעש ברשתות חברתיות .


אני תמיד זמין לחיוכים ובלאגן  stav@2bdaddy.co.il


0544716703

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב