דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נתקעתם מחוץ לבית? מספר טיפים ממנעולן 

מאת    [ 14/10/2015 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 1559 פעמים ]

מציאת מנעולן היא משימה חשובה שאין לזלזל בה כלל, בייחוד כאשר זוכרים שאתם עלולי להזדקק למנעולן בשעת חירום. פרט לכך, תמיד עדיף לבחור באיש מקצוע טוב.

אחת הדרישות המרכזיות היא זמינות מהירה ולכן חשוב שהמנעולן יהיה תושב העיר ויתמצא היטב בדרכים וברחובות וזאת כדי למנוע עיכובים מיותרים בהגעתו. נוכחותו של מנעולן תהיה הכרחית במצבי חירום כגון מפתח תקוע בדלת או חלילה שריפה ולכודים בבית. במקרה של גניבה או מפתחות חסרים יהיה עלינו להגיע במהירות האפשרית למנעולן כדי לדאוג להחלפת מנעולים או לפתרון אחר שימנע מהגנבים לפרוץ לדירה בשעה זו או אחרת. כדי להיות בטוחים ולהימנע מטעויות בבחירת המנעולן, עלינו לדרוש הצגת תעודות מתאימות שמוכיחות ידע מקצועי ועבר נקי. זהו מבחן אמינות בסיסי ואם אין למנעולן את המסמכים הדרושים, כנראה שכדאי לנו לחפש איש מקצוע אחר.  

כיצד למנוע בלאי במנעול

שחיקה קבועה פוגמת בתפקוד המנעול ועלולה להביא ליציאתו מכלל שימוש. עניין שאנו נוטים להזניח וברגע האמת אנו נתקלים במצב שבו אנו מתקשים להשתמש במנעול, ואף לא מצליחים לפתוח אותו כלל, לכן נדרשות פעולות תחזוקה כדי לשמר את מנגנון המנעול ו"להאריך את חייו". התחזוקה השוטפת כוללת בין היתר הימנעות מתנועות חדות במפתחות או טריקות דלת בחוזקה. כמו כן יש להשתמש בשמן מתאים כדי למנוע הצטברות חלודה ולחות במנעול. מנעולן בנתניה ידריך אתכם מה לעשות כדי למנוע נזקים מסוג זה. כדאי לזכור שאלה פעולות שאתם מסוגלים לבצע בעצמכם כדי לשמור על הרכוש שלכם ולהימנע מחוסר נעימות והוצאות מיותרות.    

כיצד לשחזר מפתחות לרכב

יש מספר מקרים בהם נזדקק למנעולן מקצועי כדי לשחזר מפתחות. מצב כזה אפשרי כאשר אין לנו עותק נוסף והעותק המקורי אבד, נתקע, נגנב או נשבר. השחזור אינו משימה שמיועדת לאדם ללא ניסיון ואל לנו לנסות לבצע אותו לבד. למטרה זו יש להעסיק איש מקצוע שזהו אחד מתחומי התמחותו. בשנים האחרונות המפתחות השתכללו והפכו מורכבים ולכן חובה למצוא איש מקצוע שיידע לבצע את פעולת השחזור בדייקנות ומקצועיות מקסימליים תוך כדי גביית מחיר סביר מבחינתנו. סביר להניח שתרצו להימנע ממצב בו הדלת לא נפתחת בצורה חלקה, ויש צורך להילחם בפתיחתה בכל פעם. מדובר כאמור בפעולה שדורשת איש מקצוע מעולה ועלינו לסכם איתו מחיר מראש תמורת העבודה, שנעשית ברוב המקרים במצב חירום ובהתרעה קצרה. לטיפים נוספים קראו עוד:מנעולן בנתניה

ולדימיר מנעולן 052-2882887




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב