דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב פנים למבנה ישן 

מאת    [ 12/10/2015 ]

מילים במאמר: 522   [ נצפה 1328 פעמים ]

לפעמים די בלבצע עיצוב קטן בכדי להעניק למבנה ישן מראה חדש לגמרי בחללי הפנים. אין ספק שאפשר לשנות את עיצוב הפנים של דירה או בית ישן משהו שונה לגמרי וחדשני במספר פעולות שונות. השאלה היא, האם אנחנו רוצים לעצב מחדש בית לגמרי או האם אנחנו רוצים להגיע לאיזון בין הישן לחדש?

אם אתם גרים בבניין ישן והדירה שלכם צריכה עיצוב מחדש או שרכשתם בית ישן יד שנייה, זה הזמן לבצע עיצוב פנים מחדש שיעניק לכם תחושה של בית חדש, במקביל לשמירה על האלמנטים העיצוביים שגרמו לכם לרצות לרכוש את אותו נכס מההתחלה.

הנה מספר עצות מועילות שיכולות לסייע לכם לשמור על העיצובים הנפלאים בבית שלכם ולהעניק למתחם הישן מראה מודרני יותר. רק לפני נציין, שתמיד מומלץ להעסיק מעצבת פנים מקצועית שתלווה אתכם בתהליך ותעזור לכם לקחת החלטות נבונות, כי כל עיצוב של בית ישן זה סיפור משל עצמו.

תוספות בניה משדרגות נכס ישן

הרבה פעמים אנחנו יכולים לעצב מחדש את הבית ולשדרג את איכות הדיירים על ידי תוספות בניה. תוספות בניה פופולאריות בבתים ישנים הן למשל הוספת חדר אמבטיה נוסף, הוספת מרפסת ובניה של חדר שירות נוסף. אנו מדברים כאן על השקעה יחסית גדולה, אך לרוב ההשקעה הזאת מחזירה את עצמה בשיפור ערך הנכס ואיכות החיים שלכם. אם אתם מעוניינים בתוספות בניה קחו בחשבון שתצטרכו להעסיק קבלן בהתאם ואף לשכור מעצב פנים שהוא גם אדריכל.

חידוש אמבטיה חייב ללכת על מודרניות

אזור שלא צריך להתפשר בו אף פעם בחידוש דירה או בית הוא חדר האמבטיה. בגלל שחדר האמבטיה הוא החדר שנמצא בשימוש כל הזמן והוא נוטה יותר להתדרדר בגלל הלחות הרבה שקימת בו, חשוב לשדרג את החדר הזה לכמה שיותר מודרני. זה לרוב מקום שלא מומלץ לשמר את הבניה הישנה. נוסיף על כך שבעבר העיצוב של חדרי האמבטיה שאף להיות מאוד מינימליסטי והריצופים לרוב נעשו בצורה מאוד לא מושכת. קרמיקה חדשה ושימשו בכלי אמבטיה מודרניים ישדרגו פלאים את האמבטיה שלכם.

 תכננו תחזוקה כללתי למבנה במהלך העיצוב מחדש

בניה תמיד נוטה להתדרדר עם הזמן, אז קחו בחשבון שאם אתם במבנה ישן, יתגלו עם הזמן ליקויי בניה או התדרדרות בבניה במבנה. חשוב להעניק קצת זמן ומשאבים לתחזוקה כוללת למבנה. זה יכול להיות צביעה מחדש של קירות, טיפול בסדקים בבניה, חיפוי קירות מחדש, טיפול בצנרת, טיפול בחשמל ועוד. עדיף לדאוג לתחזוקה כללית ולבחון מה צריך לתקן לפני העיצוב הסופי, בכדי למנוע עלויות מיותרות ופגיעה בעיצוב שכבר בוצע.

שינויי מתאר ועבודות גבס

שינויי מתאר דירות עם עבודות גבס היא טכניקה פופולארית שמשומשות כמעט תמיד כאשר מבצעים עיצוב פנים לבית ישן. בגלל שהרבה מבנים ישנים ניבנו עם חללים מאוד גדולים, הרבה דיירים מעדיפים לבצע הפרדה של החללים עם קירות גבס. שינויי מתאר הללו יכולים להעניק לכם הרגשה של בית שונה לגמרי אם הם מעוצבים כראוי. חלוקה טובה יותר לאזורים היא לרוב מעניקה תחושה מודרנית ופונקציונאלית יותר.

שימוש באלמנטים עיצוביים עכשוויים

בעוד שלא חובה לשדרג את מראה הבית למשהו חדש לחלוטין, חשוב להשתמש באלמנטים עיצוביים כמו ריהוט חדשני ופרטי עיצוב חדשני בכדי כן להעניק לחלל הישן מראה צעיר ודינאמי יותר. פה חשוב לתת לניסיון לדבר כי מאוד קשה למצוא את האיזון בין החדש לישן, אז השתמשו במעצבת פנים.

נעמה פודובסקי (חג'ג') בוגרת רופין במגמת אדריכלות ועיצוב פנים, בעלת משרד עיצוב פנים במרכז




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב