דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות ומזכרות ליולדות בעיצוב אישי 

מאת    [ 11/10/2015 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 3250 פעמים ]

תעודת לידה מעוצבת ליולדת

תעודת לידה בעיצוב אישי היא מתנה אשר נועדה לשמח את עיני המביטים בה במקומות בולטים של הבית כגון סלון, מטבח , חדר שינה או חדר ילדים. ניתן לעצב תעודת לידה לבנות בגווני ורוד, ולבנים בגווני כחול או ירוק, אך הבחירה היא מגוונת. נהוג לעצב תעודות לידה עם ציון שם התינוק/ ת, תאריך הלידה, שעת הלידה ושם בית החולים בו ילדה היולדת. בתום עיצוב התעודה, ניתן למסגר אותה במסגרת צבעונית או בצבע אחיד. תעודת לידה בעיצוב אישי הינה מתנה מקורית וייחודית אשר ללא ספק תשמח את היולדת.

עטיפה מקורית עבור מתנה ליולדת

ניתן להפתיע ולרגש את היולדת במתנות העטופות בנייר בעיצוב אישי. על גבי הנייר ניתן להדפיס ברכות, איחולים, לשלב תמונות אישיות, טקסט ייחודי ועוד. עטיפה מיוחדת למתנה היא בהחלט חלק בלתי נפרד ממתנה מקורית וייחודית, אשר תיחרט בזיכרונה של היולדת לאורך זמן רב. ניתן להתאים את עיצוב העטיפה לסגנון המתנה וליצור הלימה עיצובית ביניהם, מה שיגביר את המקוריות ואת הקסם של המתנה המוענקת.

הדפסת תמונת האם והתינוק על בד קנבס

אחרי אירוע כה מרגש כמו לידה, נרצה להעניק מזכרת אישית המשמרת בתוכה את הזיכרונות של הרגעים היפים. ניתן לייצר קולאז' תמונות עם תמונות היולדת והתינוק/ ת ולקבץ את כל התמונות שברצונכם לשלב לתוך תמונה אחת גדולה על בד קנבס איכותי. קולאז' תמונות על בד קנבס זוהי מתנה יוקרתית ואישית ליולדת. הדפסת תמונה על בד קנבס איכותי עם מסגרת מעוצבת היא מתנה מפוארת לאדם אותו תרצו לפנק ולרגש.

הדפסת ספרים עם סיפור היולדת לפני/ אחרי תקופת ההיריון

ניתן לכתוב סיפור קצר על חייה של היולדת ובו לתאר את שלבי ההיריון תוך שילוב תמונות מכל תקופה. ספר אודות היולדת ותינוקה היא מתנה נפלאה ומקורית, אשר ללא ספק תעורר תדהמה רבה ונעימה בנוגע לסוג המתנה. ניתן לעטוף את הספר בכריכה קשה מעוצבת תוך שילוב אלמנטים גרפיים שונים כגון עיטורים, הבלטת מילים או משפטים, הדפסות ועוד על גבי הכריכה. ניתן להדפיס ולהעניק גם סגנון אחר של ספרים. למשל, ספר מתכון, ספר זיכרונות, ספר בישול, אלבום תמונות, ספר שירה ועוד. במידה ואתם מתלבטים בסוג הספר להדפסה, תישענו על הידוע לכם לגבי תחומי עניין וטעמה האישי של היולדת.

יהיו יצירתיים והפתיעו את היולדת במתנה יצירתית ומקורית. ניתן להפיק מגוון רחב של מתנות ליולדת מעולם הדפוס. מתנות בעיצוב אישי הן המזכרת המרגשת מאירוע לידה.

Print2go הינו בית דפוס דיגיטלי המתמחה בדפוס איכותי וזול, גרפיקה ועיצוב גרפי מקצועי ובהדפסות דיגיטליות ללא הגבלת אורך ורוחב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב