דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היכן לשהות בלוס אנג'לס 

מאת    [ 08/10/2015 ]

מילים במאמר: 558   [ נצפה 10075 פעמים ]

נשאלת השאלה כאשר אנו יוצאים לחופשה עירונית, היכן כדאי ללון, באיזה איזור ? באיזו שכונה בעיר ? מה כדאי יותר ומה כדאי פחות, היכן מתאים למשפחה עם ילדים והיכן מתאים ללון אם אתם צעירים צעירות. כך גם בעיר הנפלאה לוס אנג'לס. החלוקה של לוס אנג'לס באופן ברורה וההבדלים בין השכונות או האזורים לרוב מובהקים ודרמתיים, לעתים אף באופן קיצוני, לדוגמא החיבור בין דאונטאון לוס אנג'לס Downtown Los Angeles לבין סקידרו skid Row, הראשונה מייצגת מודרנה, עסקים, עושר והשניה עוני, פשע וכו..יחי ההבדל הקטן.

אם באלו עסקינן אז בואו נסתכל רגע על דאון טאון לוס אנג'לס כי בשכונת סקיד רו אתם לא רוצים לשהות. דאונטאון לוס אנג'לס מספקת חופשה עירונית אופיינית אבל עם הריגוש של עיר המלאכים. מלבד היותו אזור עסקים מהמובילים בארה"ב ובעולם מה שעושה אותו באופן ישיר מתאים לאנשי עסקים, האזור גם מקבץ בתוכו מלונות אטרקטיבים, פארקים לרוב, מוזיאונים, חיי לילה, תיאטראות אולומות קולנוע, מסעדות ועוד הרבה אטרקציות, מה שמיעד את דאונטאון לאזור משפחתי, לזוגות, לאנשי עסקים. כמו כן בשכונה מערכת תחבורה ציבורית פוריה ונוחה. מלון מומלץ בדאוטאון לוס אנג'לס - Milennium Biltmore hotel.

אזור נוסף פופלרי ויחסית צעיר ברוחו, הוא  West Hollywood. ווסט הוליווד הוא אזור המשלב ובאופן בוהק רוקנרול ואופנה. השכונה זכתה לפופולריות כבר בשנות ה-20 30, והמשיכה לאגור אופי בשנות ה-60 עם עלייתם של ההיפים החתרנים והמורדיםץ במשך שנים רבות להקות וקומיקאים יכלו לקרוא לווסט הוליווד לוס אנגל'ס כביתם השני, מה שנתן לשכונה אופי פרוע רוקנרולי וצעיר ברוחו. האטרקציה העיקרית, אם אפשר לקרוא לה כך היא Sunset Strip - רצועת דרך חלק מ Sunset Boulevard ששם הכל קורה וקרה. שם תוכלו למצוא מועדונים חשובים, ברים, מסעדות ובכלל חיי לילה פוריים. ווסט הוליווד בלוס אנג'לס מתאים לחברה צעירים יותר ברוח הרוקנרול, עם זאת המלונות בלוס אנג'לס בשכונה מציעים גיוון שמתאים גם לאלה שמחפשים יוקרה ואיכות. מלון לדוגמא, Andaz West Hollywood.

סנטה מוניקה שכונה, פרבר, או עיר תלוי את מי שואלים, אזור מגורים ובילוי עם פארק השעשועים הידוע שעל המזח נושק לאוקינוס. סנטה מוניקה בלוס אנג'לס מציעה חופשה רגועה יותר, מתאימה למשפחות ולתיירים המחפשים נינוחות, נופים ובילוי נעים ולא מהיר. סנטה מוניקה פייר Santa monica peir, האיפודרום של סנטה מוניקה, הקרוסלה הידועה שהופיעה בהרבה סרטים, אלו רק חלק מהאטרקציות שתוכלו לבקר, כמובן אין כמו לרבוץ על החוף הלבן והרך ולהשתכשך במים. בתי המלון בסנטה מוניקה לוס אנג'לס מרובים ואחד המומלצים הוא  Fairmont Miramar Hotel & Bungalows.

דרומית לסנטה מוניקה על חוף הים גם כן נמצא חוף וניס, Venice Beach, חוף וניס מאוד מרתק וידוע בעיקר בגלל האנשים המוזרים הפוקדים את האזור על הטיילת הארוכה. וניס ביץ' לוס אנג'לס מתאים לצעירים, פחות למשפחות, מתאים לאנשים המחפשים להיזרק, מחפשי חופש, כאלה שרוצים לעצור רגע את החיים ולהתערבב עם המימד הזה שנקרא וניס ביץ'. המלונות בלוס אנג'לס בוניס יותר זולים מאשר יוקרתיים, כאמור, לחופשה קלילה וצעירה. The Rose Hotel.

ובפניה חדה (לא גיאוגרפית) נעבור לבירת היוקרה המערבית, לנוצץ ולפאר. כן כן, בברלי הילס. Beverly hills לוס אנג'לס שכונה יוקרתית המתאימה למשפחות, יחדים ואו זוגות אבל בואו ונודה בזה כאלה שיש להם משאבים, אלא אם כם אתם "נופלים" על מלון בברלי הילס כאשר הוא תחת מבצע ויש כאלה צריך רק לבדוק. אז אזור יוקרתי עם רכבים יוקרתים, סלבריטאים, חנויות מותג, ורודיאו דרייב אחד, מומלץ לבקר כמובן כם אם אתם לא שוכנים בשכונה.

ישנם עוד אזורים ותת אזורים כמובן, פרסנו לכם באופן גס אך ממצא מספר שכונות ולאיזו שכבה הן מתאימות. לא נותר אלא לדרוש ממכם להינות בלוס אנג'לס ולעשות חיים.

דניאל רייכר
http://losangeleshotels.wix.com/cityoflosangeles




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב