דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל המידע על הרמת עפעפיים 

מאת    [ 07/10/2015 ]

מילים במאמר: 520   [ נצפה 3837 פעמים ]

יש נשים שמגיעות לגילאי 40-50 ומרגישות כי העפעפיים שלהן צונחות, לפעמים גם בגלל מבנה מסוים של העפעפיים יכול להפריע לראייה וסוג כזה של הפרעה, יוביל לביצוע הרמת עפעפיים. ניתוח עפעפיים, אורך כשעה אחת בלבד והוא מתבצע בהרדמה כללית, אבל ישנם רופאים שמעדיפים לבצע הרדמה מקומית על מנת לא לקחת סיכונים של הרדמה כללית שתוצאותיה עלולות להיות מסוכנות., במיוחד כאשר מדובר בניתוח כה קצר. בניתוח של הרמת העפעפיים, מרימים את העור והשריר. יש לציין כי ניתוח הרמת עפעפיים אינו מחליק קמטים או שמעלים עיגולים כהים תחת העיניים. המנתח, מבצע כמה חתכים מתחת לרקמת העין והם עוקבים בצורה הטבעית על קפלי העין וכך, ישנה אפשרות להפריד בין רקמת השומן לשריר. בדרך זו, הרופא המנתח, כורת את עודפי העור כך שהעפעפיים תהיינה מורמות יותר. בדרך כלל המטופל או המטופלת, יישארו ללילה על מנת שתהיה השגחה שהניתוח עבר בשלום ורק למחרת המטופל או המטופלת ישוחררו לביתם. כל אחד ואחת יודעים, כי מראה של עפעפיים צונחות, הוא מראה עייף ואינו אסתטי ומי מאתנו מעוניין להיראות כך? לפעמים קופות החולים השונות, משתתפות בסיוע כספי רק מסיבה בריאותית כמו שהמטופל או המטופלת אינם מסוגלים לראות טוב בגלל העפעפיים הצונחות.

תיאום ציפיות מהרופא המנתח לניתוח הרמת עפעפיים

כל מנותח או מנותחת, מגלים ציפיות לגבי ניתוח הרמת עפעפיים שהוא נחשב כניתוח לכל דבר ועניין. גם הרופא הכירורג, ישאל את השאלות המתאימות ואפילו יוכל לבצע הדמיית מחשב, במיוחד אם הוא רופא שהוא מנתח פלסטי. רופאים פלסטיים מומחים, בודקים את השיטות השונות לביצוע ניתוח עפעפיים, כך שהתוצאות תהיינה טובות ומשביעות רצון. יש כאלה מנותחים שיעדיפו להישאר לילה שלם במרפאה, על מנת שיהיו בטוחים כי לא יהיו להם דימומים או סיבוכים והרבה רופאים שמבצעים את הניתוחים הללו, מסכימים לדעת המנותחים. לפני הניתוח הרופא יהיה חייב לשאול אתכם שאלות שנוגעות לבריאותכם, על מנת לדעת אם אין לכם סיכונים בריאותיים לניתוח, על פי המסקנות שלו לאור מצב בריאותכם, הוא יחליט אם כדאי לבצע בכם הרדמה מלאה או הרדמה מקומית שהיא בטוחה יותר, במיוחד לאנשים הסובלים מעודף לחץ  דם או בעיות לב.

הוראות הרופא אחר ניתוח הרמת עפעפיים

לאחר הניתוח, המנותח או המנותחת, יגיעו אל חדר התאוששות לכמה שעות, על מנת  לוודא, כי הכל תקין ואין דימומים או סיבוכים. כאשר המנותחים משוחררים לביתם, עליהם להניח רטיות קרות על עיניהם על מנת שלא יהיו נפיחויות שונות על אזור הניתוח והמקום יירגע. ניתן כבר לחזור לפעילות רגילה שבוע לאחר ההחלמה של ניתוח עפעפיים. תפרים, ניתן כבר להסיר כשבוע לאחר הניתוח וכדאי לא לעסוק בפעילות ספורטיבית מאומצת וכן, חל איסור על הרכבת עדשות מגע. 

עפעפיים צונחות או גבות צונחות?

בהרבה מקרים, צניחת גבות, יכולה להקנות את אותו המראה "העייף" של צניחת עפעפיים ויש לאבחן נכון את מקור הבעיה. יש לבחון אם מדובר בעודפי עור מעפעף אחד או שאם קיימת בעיה נוספת כמו צניחתן של הגבות. חשוב לציין, כי בהיעדר דיאגנוזה נכונה לניתוח עפעפיים ובמקום לנתח את אזור הגבות יבצעו הרמת עפעפיים הנזק יכול להיות גדול יותר.

למי מיועד ניתוח הרמת עפעפיים?

ניתוח של הרמת העפעפיים תחתונים למשל, מיועד לאנשים שיש להם שקיקי שומן בולטים בעפעפיים התחתונים. כאשר מנתח מבצע ניתוח עפעפיים והוא רואה כי יש מקום לנתח את העפעפיים התחתונים הוא כבר יעדיף לבצע את הניתוח בפעם אחת, כלומר גם הרמת עפעפיים עליונות וגם תחתונות.

בברכה,
ליאת משיח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב