דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שצריך לדעת על צילום אירועים 

מאת    [ 29/09/2015 ]

מילים במאמר: 513   [ נצפה 2284 פעמים ]

צלם טוב, יידע להנציח כל אירוע, אם חתונה  באולם, בטבע, בר או בת מצווה, ברית, בריתה ואירועים פרטיים שונים או אירועי חברה. את הרגעים המיוחדים, יתפוס צלם אירועים שמתמחה בצילום זה והוא יצטרך לקבל תדרוך מהמשפחה, כמו מי הקרובים, המשפחה הקרובה, כך שיוכל לצלם אותם יחד. הצלם יעצב לכם אלבום משפחתי או דיגיטלי עם תמונות מקצועיות שהן חשובות מאין כמוהן, כי אחרי האירוע, מה שנשאר הן התמונות.

מכל אירוע משפחתי, ישנם רגעים שיש להנציחם. ניתן לעשות אלבום תמונות לפני החתונה בסמטאות מיוחדות או במקומות מיוחדים אחרים. אם אתם מתרגשים, תוכלו לשתות קצת יין, כך שלפחות בתמונות תיראו נינוחים יותר. יש אנשים שאוהבים צילום ספונטני ויש כאלה שאוהבים את הצילום המבויים אבל הניסיון הרב של הצלםיוכל לתפוס את כל סוגי הצילום ולבצע מהם אלבום מיוחד ומרהיב שתזכרו כל החיים.

המחיר של צלם לאירועים באולמות וגני אירועים, מתחיל ממחיר 3000-6000 שקל ומדובר על אירוע שבין 150-400 מוזמנים. חשוב שהצלם, לא יחסוך בצילומים ובמיוחד באירועים בהם יש הרבה ילדים כמו בת מצווה או בר מצווה שכן, הילדים אוהבים מאוד להצטלם. הצלם יציע לזוג הנישא, מקומות מיוחדים ואף יותיר להם את הבחירה, על פי תיק העבודות שלו שבו הזוג יראה אילו מקומות יכולים להתאים להם שיאהבו להצטלם בהם.

 

צילום אירועים – תמונות ששוות אלפי מילים..

תמונות אומרות הכל ומעניקות לנו מזכרות שלא נשכח בחיים ונוכל להנציח אותם לדורות הבאים. חשוב כי כאשר אתם בוחרים צלם לאירוע שלכם הוא יהיה מספיק מקצועי ותתרשמו מהעבודות שלא באירועים הדומים לאלה שלכם. גם ברגעים מיוחדים של ברית מילה, צלם מקצועי יידע אילו תמונות לתפוס בעץ טכס הברית ואת הצילומים החשובים של ההורים המאושרים יחד עם הרך הנולד.

על הצלם לדאוג לתאורה טובה ולגיבוי על מנת שהאירוע יהיה מושלם ויהיו בו המון תמונות. בדרך כלל סטודיו של צילום אירועים מכיל גם צוות שמגיע לאולם על מנת שהתמונות יספיקו ויהיה גם צלם ווידאו, שני צלמים יוכלו להספיק לצילומי סטילס וצלם נוסף המקצועי בתחום צילומי הווידאו. 

מומלץ לקבוע כמה פגישות עם צלם האירוע  על מנת שתיווכחו כי הוא מקצועי והכימיה ביניכם חייבת להיות טובה. יש לסגור עם צלם האירועים הזמנה חתומה או חוזה, על מנת שאתם תהיו שקטים שהכל יהיה מושלם ולא יהיו חלילה עיכובים של הרגע האחרון.

להיות בקשר עם צלם האירועים לאחר האירוע

חשוב להיות בקשר עם הצלם שלכם, לאחר האירוע, התמונות שלכם יסקרנו אתכם מאוד ויש מתח מיוחד וכמיהה לראות את האירוע ולהיזכר ברגעים היפים. התמונות של האירוע, עוברים עריכה והם מגיעות מושלמות. יש לזכור כי לא כל אחד הוא צלם ולכן הוותק של הצלם הוא חשוב מאין כמוהו, בו הייתם של משפחה או חברים והם מצאו חן בעיניכם מבחינת הצילום או העריכה, אל תהסס לשאול מי הוא הצלם שצילם באירוע זה.

יש כאלה שיש להם כבר צלם אירועים קבוע לכל האירועים שהם עורכים וכך הם יודעים בוודאות כי התמונות המיוחדות שלהם מהאירוע לא יהיו פחות ממושלמות. דבר נוסף שחשוב הוא, שהצלם יהיה קרוב לאזור מגוריכם ולא תהיה לכם בעיה להגיע אליו לעיתים תכופות. גם עמידה בזמנים היא חשובה עבור הצלם כך שתוכלו אף לדעת, מתי התמונות תהינה מוכנות וערוכות ואתם כבר תוכלו לקחת את האלבום שלכם הביתה ולהתמוגג יחד עם המשפחה.

 

בברכה, ליאת משיח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב