דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב ביתנים לתערוכות - אילו סוגי ביתנים קיימים? 

מאת    [ 24/09/2015 ]

מילים במאמר: 522   [ נצפה 3220 פעמים ]

החלטתם להשתתף כמציגים בתערוכה, חתמתם עם המארגן על שטח רצפה וכעת אתם מתלבטים איזה ביתן לעצב ולהקים על השטח שקיבלתם. סוגי הביתנים לתערוכות הם שונים ומגוונים מאוד: ביתנים מודולרים, ביתני נגרות, ביתני טראס, ביתני סימה ועוד. כל ביתן והיתרונות שלו. הנה לפניכם סקירה קצרה של הביתנים השונים:

1. ביתנים מודולרים - בשנים האחרונות קיימת מגמה הולכת וגדלה של עיצוב ביתנים מודולרים והקמתם בתערוכות. ביתנים אלו מספקים מענה עיצובי ומקצועי לכל דרישה, ניתנים להרכבה עצמית ולשימוש חוזר ורב פעמי וכל זאת במחיר שווה לכל כיס. הביתנים המודולרים עשויים ממערכת פרופילים חדשנית, הכוללת הדפסות על בדים ו-PVC ובנוסף ארגז עבור שילוח לחו"ל (מכיוון שמדובר בביתנים להרכבה עצמית ולשימוש חוזר ורב פעמי קל מאוד לנסוע עם הביתן לתערוכות בחו"ל. זהו פתרון אידאלי וזול יחסית למציגים מחוץ לישראל). יתרון נוסף של ביתנים אלו הוא האפשרות לבנות אותם בהתאם לגדלים שונים של שטחי תצוגה ללא כל ידע מקצועי מוקדם בהרכבה. לחצו לצפייה במגוון ביתנים מודולרים.

2. ביתני נגרות - ביתני נגרות הם הביתנים היוקרתיים ביותר בכל תערוכה. ביתנים אלו מאפשרים למעצב הביתן חופש יצירה בלתי מוגבל בכל עיצוב ביתן בתערוכה ובכנס. ביתני נגרות עשויים מחומרים עמידים ומעוצבים יותר (נגרות מלאה). עיצוב ביתן מנגרות נראה ויזואלית יוקרתי יותר ולכן מושך את עיני המבקרים בתערוכה. ביתן זה מגביר את ההשפעה על העוברים והשבים בתערוכה לבוא ולהתרשם מהמוצר אותו מציע הביתן ללקוח. לרבים יש נטיה לחשוב שביתן נגרות מתאים אך ורק לשטחים גדולים ונרחבים, אך לא כך הדבר. ניתן לעצב ולהקים ביתן נגרות גם בשטח קטן של 3X2 לדוגמא. לחצו לצפייה במגוון ביתני נגרות.  

3. ביתני טראס - ביתני טראס הם חלק ממשפחת הביתנים המודולרים. הביתן מורכב מפרופילי אלומיניום (טראס) כשבין פרופיל אחד למשנהו נמתחות שמשוניות מעוצבות וממותגות. מבחינת הנראות הסופית של הביתן ניתן לעצב את ביתני הטראס במגוון רחב של אפשרויות. עיצוב ביתן ממערכת טראס הוא פתרון אידאלי לכל מציג בתערוכה, מקטן ועד גדול, במחיר שווה לכל נפש. בתקופה האחרונה פיתחו בחברת ניו-ליין עיצוב ביתן בשיטה ייחודית, מיוחדת ובלעדית: ביתן טראס בחיפוי עץ מלא: חיפוי העץ מסתיר למעשה את הטראס ומעניק תחושת גימור של ביתן נגרות! שיטה זו אידאלית למציג שרוצה להקים ביתן טראס מבלי שיראו את פרופיל הטראס. כמו כן, זו שיטה מצוינת למציג שהיה רוצה להקים ביתן נגרות, אך הפרוטה אינו מצויה בכיסו. ניתן לומר שבשיטה זו "הולכים בלי ומרגישים עם", שכן אמנם לא מדובר בביתן נגרות מלא, אך למבקרים בתערוכה זה בהחלט יראה כביתן נגרות רציני, יוקרתי ומרשים שמושך את עיני העוברים והשבים בתערוכה. לחצו לצפייה במגוון ביתני טראס, הן רגילים והן בחיפוי עץ.    

4. ביתני סימה - ביתני סימה או בשפה מקצועית "סימה סיסטם" מיועדים למארגני ומפיקי תערוכות, שרוצים לספק למציגים ביתנים אחידים לתערוכות וכנסים. לביתני סימה מס' יתרונות: א. מחיר אטרקטיבי יותר בהשוואה לסוגי ביתנים אחרים. ב. שכיחות גבוהה בנוף התערוכות. ג. היכולת לבנות אותם במהירות רבה יותר בהשוואה לסוגי ביתנים אחרים. ביתני סימה מיועדים לכל מי שרוצה להציג בעיקר מסרים פשוטים, המוצגים בגוון אחיד ופחות רב גוני, אך יחד עם זאת בעל אופי ייחודי. לחצו לצפייה במגוון ביתני סימה

הנכם מוזמנים להיכנס לבלוג הגדול והמוביל ברשת בתחום עיצוב ביתנים ותערוכות ולהתרשם ממגוון אדיר נוסף של ביתנים לתערוכות.

ב ה צ ל ח ה !

ניו-ליין - מומחים בעיצוב ביתנים ובעיצוב תערוכות 03-6439330
www.newline-il.co.il
דניאל אליוף - מנהל שיווק ניו-ליין




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב