דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלת דירה ללא שליטה 

מאת    [ 20/09/2015 ]

מילים במאמר: 558   [ נצפה 2302 פעמים ]

למה אנחנו מתכוונים  כאשר אומרים "העברת דירה"?

תמונה מושלמת ואידיאלית היא  - כאשר הכול קורה מעצמו. המובילים אורזים את החפצים שלך, מוצאים אותם מן הדירה, מסדרים אותם במשאית, מעבירים לבית החדש, מכניסים אותם פנימה, ללא  פגע ... וכמובן שבעל הבית מסתובב כול הזמן לידם, בערך שם ... הוא זועק מעת לעת "זהירות", "מהר יותר", "זה לפה" ... האם הוא חייב לעשות זאת?

באופן אירוני, לנוכחותו של בעל הבית בעת מעבר אין הרבה השפעה על התהליך.

אם אתה נותן לחברת הובלה מקצועית לדאוג לתהליך זה ,הם מודעים היטב לדברים שיש לעשות - ולעתים קרובות יותר ממה שאתה יכול לדמיין.

אל תבינו אותי לא נכון - זה נכון. מומחים במעבר ראו בחייהם הרבה מאוד ועשו עשרות אם לא מאות העברות, לכן איכות השירותים שהם מעניקים  היא עבורם במקום הראשון. משמעות דבר היא כי הטיפול בחפצים שלך יהיה עדין והגשמת המשאלות שלך - בהחלט מדויקת. וזה לא משנה אם בעל החפצים נמצא קרוב  - או שהוא כרגע 200 קילומטר מהחפצים שלו. במקרים מסוימים האפשרות השנייה היא עוד יותר עדיפה. לפי המובילים ,עצם נוכחות העצבנית של בעל הדברים, יכולה להסיח את הדעת מן העבודה וגרוע מכל - להכניס בלבול במהלך המעבר.

עם זאת, לא כל ההעברות מתבצעות על ידי אנשי מקצוע מנומסים במדים בהירים.

לפעמיים יכול להיות גם אחרת – זול ומהיר מדי. לרוב, זה אומר משאית לא נקייה, מובילים לא קפדנים מדי ומחירים נמוכים כבונוס. על איך בונוסים כאלה יכולים להפוך לחסרונות אנחנו יודעים מהסיפורים רבים. האם שווה לסמוך על אנשים כאלה כדי לבצעה מעבר בלי השליטה שלך ... כמובן שבסופו של הדבר כולם עונים על שאלה זו בעצמם. אבל יש לזכור - במקרה זה אתה עלול להיתקל בכמה הפתעות לא נעימות.

כידוע, תהליך העברת הדירה מתחיל באסטרטגיה - כלומר תכנון. אם אתה פונה לחברת ההובלות זה עניין של יועץ נכון שתקבלו מהם. הם מעריכים את היקף העבודה ועוזרים בתכנון. אתה יכול לקחת חלק פעיל כשזה יהיה מוכן. האם אתה תלווה את החפצים שלך או תהליך התבצע בהיעדרך – סוגרים את זה מראש במשא ומתן. אם אתה פונה למובילים "אפורים" או חצי מקצוענים -  הם לא התחננו מהעבר במקום לקוח.

במקרה של פניה למובילים "אפורים" או חצי מקצוענים לעקוב  על הכול נופל על הלקוח. וזה אומר - אינסופי משא ומתן, עדכונים, אובדן זמן, מאמץ ועצבים.

מה ערבויות שתקבל אם החפצים שלך נפגעים במהלך?

זה יובהר מראש. לא צריך לומר שכדי להיות רגוע יש להגיע להסכם שיוקצה כל זכויות וחובות – שלך של ההספק. חברה מקצועית הוגנת חייבת לכלול בסעיף המסמך מה האחריות של הלקוח ומה האחריות שלה. אם הקרה משהוא עם הדברים שלך חברת הובלות  תפצה אותך בהתאם. חוזה כתוב כראוי יבטיח הכול בהשתתפותך או בלעדיך במהלך העבודה. אם במהלך העבודה דברים ילכו לאיבוד, אתה כבר יודע למי להתקשר להסבר.

אם אתה פנית לחברה רצינית - מנהל עבודה מחויב להודיע לך על מחירים ולהראות הערכה לשירותים.

לפי הסיפים ונקודות חשובות מנהל עבודה יפענח לך – כל עלות המעבר. כמו שאתם יכולים לנחש, "מובילים אפורים" לא התנו לך הערכת עלות. ואם אתה לא יכול להיות נוכח במעבר, זה יהיה נוח מאוד למובילים כאלו לדרוש תשלומים נוספים. תמיד יש טיעון חזק - מורכבות, מספר הקומות, מעלית שבורה ... ומכיוון שלא היית שם, אז גם לבדוק אם המעלית עבדה או לא אתה לא יכול.

לסיכום: לפיכך, ההובלה בהעדר הלקוח עדיף לתת לחברת הובלות מקצועית.

רפי ברזילי מנהל חברת הובלה זמין לכל שאלה. טל:054-7204441 או באיימיל :callmovile@gmail.com">href="mailto:callmovile2013">callmovile@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב