דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המושיע של תל אביב 

מאת    [ 17/09/2015 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 2502 פעמים ]

מי שמצא את עצמו פעם נעול מחוץ לרכבו או ביתו בתל-אביב, כשהמפתחות אינם בנמצא, בדומה למי שנפל קרבן לכייסים או גניבה, יוכל בוודאי להזדהות עם תחושת המצוקה וחוסר האונים שממלאת את הבטן. הלחץ עולה, ההיסטריה גואה ותחושת הביטחון עומדת באתגר ממשי.

במיוחד בעיר כמו תל-אביב, שמתאפיינת בקצבה הזריז ובכמות הרבה של האנשים המקומיים והזרים שנעים בה ממקום למקום בכל זמן, מקרים של אבדן המפתח, מכל סיבה שהיא, מצריכה תגובה מהירה במיוחד של מנעולן.

לרוץ אחרי הזמן
אולי משום שמדובר בעיר ערה ופעלתנית מסביב לשעון, נדרשות כשעתיים לקבלת משלוח מזון עד הבית, כעשרים דקות בממוצע עד להגעת אוטובוס והרבה מאוד זמן של בילוי בפקקים לכל צורך, רק כדי להגיע מנקודה אחת לאחרת בתוך תל אביב. חוויית ההמתנה למנעולן בתל אביב יכולה להיות מעיקה ומעייפת, אבל כשמדובר במצב דחק, ובכלל בכל הקשור לביטחון האישי שלנו - אנחנו רוצים, זקוקים ומצפים לשירות מיידי.

החיפוש אחר מנעולן בכלל, ובעיקר אחר מנעולן בתל אביב, יכול להיות גם הוא מורט עצבים לעתים. מעבר לזמן ההמתנה שעלול להתמשך בעקבות צפיפות התנועה והאוכלוסין בעיר, נמצאת על כתפינו גם הדאגה בעניין אמינותו של בעל המקצוע. שכן, נרצה שרכושנו הפרטי לעולם לא יעמוד בסכנה במהלך פריצת המנעול וקבלת השירות.

דברים שכדאי לדעת
השוק רווי באנשים המציגים עצמם כמנעולנים, כאשר הם ללא תעודות יושר או הסמכה רלוונטית. בבואך לחפש מנעולן בתל אביב, ראשית תרצה לוודא שהוא מאושר על ידי המשטרה ובעל תעודת יושר. כמו כן, תרצה לבדוק שהוא מספק שירותים מיומנים ומהימנים מספר שנים, כאשר יש בידיו המלצות והוכחות טובות. לא פחות חשוב, כאמור, לשאול את נותן השירות בתוך כמה זמן הוא מתחייב להגיע. המתנה של עד כעשרים דקות תחשב סבירה, אך לא יותר מכך. לרוב, אמורים המנעולנים להגיע עד אליך באמצעות אופנוע או קטנוע, ולכן זמן ההמתנה לא אמור להתארך. ולבסוף, תמיד טוב לוודא שלמנעולן שהזמנתם יש ציוד מתקדם שיוכל לשמור על הרכוש היקר שלכם, כלל הניתן.

נתקעתי מחוץ לדירתי באלנבי, מה עכשיו?
לאחר שחיפשת באינטרנט מנעולן בתל אביב ומצאת אתר הגון שמציע שירות אמין עם המלצות, עליך להתקשר לנותן השירות ולהציג את הבעיה. כדאי שתתאר את המנעול, את סוגו ואת נסיבות המקרה, זאת על מנת לקבל הצעת מחיר מדויקת. לאחר המתנה קצרה הוא יגיע ויבצע סקירה קצרה של המנעול ולאחר מכן את פריצתו. לא צפוי נזק ממשי לדלת עצמה, אך יתכן שתצטרך להחליף מנעול, מה שעדיף על פני להישאר בחוץ, כמובן. קיבלת שירות מצוין? אל תשכח לשמור את מספר הטלפון של אותו מנעולן בתל אביב, ולהמליץ הלאה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב