דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האתר החדש שישנה הדרך שבה אנחנו מתכננים אירוע 

מאת    [ 15/09/2015 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 2595 פעמים ]

אתרים שונים כבר ניסו לבצע את המשימה המורכבת הזאת - להקל על הגולש הישראלי את המשימה הקשה של תכנון אירוע בישראל.

עשרות אינדקסים, אתרי קופונים ואתרי מותג שונים קמו, אך נדמה שהבלאגן ממשיך לחגוג. נסו לדוגמא למצוא אולם עבור 220 מוזמנים, באיזור השרון, שזמין בחודש הקרוב וגובה לא יותר מ-250 ש"ח למנה. כנראה תופתעו לגלות שהמידע הזה זמין עבורכם רק במידה ואתם מרימים טלפונים לעשרות אולמות שונים, שואלים אותם שאלות ולעיתים - לא מקבלים תשובות אלא רק בפגישה.

אתר קוויקי הינו אתר חדש שעולה לאוויר בימים אלו, ומנסה לטפל בחלק מהבעיות שגולשים נתקלים בהם בזמן תכנון אירוע.

האתר שהוקם על ידי קבוצת יזמים מתחום האינטרנט, מציע לספקים דרך קלה ונוחה לפרסם את התאריכים והמחירים הזמינים שלהם, ולגולשים דרך נוחה לא פחות לבצע חיפוש וסינון מתקדם של המבצעים המבוקשים על פי קריטריונים נבחרים.

אחד ממקימי האתר: "זה היה נראה לא הגיוני שתחומים כמו תיירות, נדלן מוצרים ועוד, שקופים לגמרי ללקוח - הן מבחינת מחירי השירותים והן מבחינת הזמינות שלהם, ואילו תחום האירועים, תחום שמגלגל מיליארדי שקלים בשנה אינו שקוף בכלל.

אנחנו החלטנו להרים את הכפפה, וליצור פלטפורמה קלה ונוחה גם לספקים וגם לגולשים על מנת להקל על הקשר הזה בין הגולשים לספקים. מצד אחד לספקים יהיה הרבה יותר קל בצורה הזאת כי הם יקבלו רלוונטיות הרבה יותר, ומצד שני הגולשים יוכלו לתכנו אירוע בקלות וביעילות שהם לא הכירו בעבר"


אחד הדברים העיקריים שהאתר יאלץ להתמודד עימם הוא שינוי אופי העבודה של ספקי האירועים, מעבודה low-tech לכזאת שמשתמשת במערכות ממוחשבות לארגון נתונים ודיווח חיצוני. 

על כך אומרים לנו בקוויקי: "אין ספק ששינוי הרגלים בני שנים זה דבר קשה, אבל המטרה שלנו היא להוכיח לספקי האירועים שפרסום התאריכים והמחירים הזמינים שלהם יעזור בראש ובראשונה להם. הרי כיום, הם מתמודדים עם עשרות פניות לא רלוונטיות של גולשים שרוצים להתחתן בתאריך מסויים שכבר לא פנוי, או של כאלו מעוניינים במחיר המנה שממש לא קרוב למחיר שמוצע על ידי האולם. הרי כל פנייה לא רלוונטית כזאת גוזלת זמן ויוצרת המון תסכול אצל איש המכירות של אותו אולם או אצל אותו צלם/תקליטן. אז כן, אנחנו מבינים שזה יקח זמן להרגיל את השוק לדווח פתאום על התאריכים הזמינים, או על המחירים שלהם, אבל אנחנו משוכנעים שזה ישתלם עבור הספקים לא פחות מאשר לגולשים."

 

 

 

המאמר נכתב באדיבות אתר קוויקי - דרך קלה לתכנון אירוע


www.quicke.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב