שיווק באמצעות ידע
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

שיווק באמצעות ידע 

מאת    [ 08/09/2015 ]
מילים במאמר: 480   [ נצפה 2083 פעמים ]

 
 

יש 101,000 דרכים לשווק מוצר, 102,000 דרכים לשווק שירות, יש 103,000 דרכים לשווק מותג, הקו הדק המחבר בין מוצר לשירות למותג ובמיוחד בעסקים קטנים בינונים הוא האדם שעומד מאחור...אתם יודעים, בעל/ת העסק ופה מגיע הנושא של שיווק ומיתוג אישי...או שיווק באמצעות ידע.

כול אחד מהאנשים בעולם שפותח עסק הינו בעל ידע מסוים, לא אטען פה לייחודיות או בלעדיות על הידע אלא פשוט להימצאותו של הידע כנכס בר קיימא שלולא הבעלות עליו לא היה נפתח העסק...

 לעידו עסק לממכר פלאפל באמצע שכונה חדשה באזור הצפון, עידו נסע לבקר ב150 פלפליות מומלצות ברחבי ישראל  הוא אכל 3000 מנות פלאפל, טעם 1000 סוגי טחינה וחומוס, בחן 200 סוגי פיתות, למד את הנושא של ירקות, חמוצים, עמבה וחריף, בחן מקררים, מכונות אוטומטיות ו...החל למכור, לעידו יש עסק לממכר פלאפל באמצע שכונה חדשה באזור הצפון ולמעט אנשי השכונה איש לא יודע עליו...

בשיחה איתו גיליתי שהוא השקיע גם כסף ברכישת המתכון האולטימטיבי לקציצות הפלאפל, כך גם לגבי הטחינה שהוא מייצר במקום והחומוס, את העמבה מכינה עבורו סבתא ערקאית מרמת גן, ואת הפיתות הוא מביא ממאפיה שמתמחה בפיתות שאינן נקרעות שדוחסים אותן בכול טוב ...

מי מכיר את הסיפור שלך שאלתי והוא לא הבין, מה פתאום שיכירו זה סוד מסחרי... הבנתי את הטעות שלו, עידו לא עושה הפרדה בין סיפור המעשה לנוסחאות שלו, לקחתי בקבוק קוקה קולה זכוכית ביד והנחתי על השולחן בנינו ...אח איזה משקה מדהים אה ? ועידו מסכים, אתה יודע מה הסיפור של קוקה קולה ? ברור שאני יודע, כולם יודעים !!! ומה הנוסחא ? אה זה סוד ...

לפני כשלושה חודשיים פתח עידו עמוד פייסבוק עסקי, בעמוד הפייסבוק שלו הוא מספר מידי יום בכמה משפטים קצרים בפוסטים שכוללים תמונות ולעיתים סרטונים על הדרך לבחינת הדברים הפועלים בעסק, על המכשירים, על הסבתא והעמבה, על הדרך שעשה ועל כך שאכל 3000 מנות פלאפל, טעם 1000 סוגי טחינה וחומוס, בחן 200 סוגי פיתות, למד את הנושא של ירקות, חמוצים, עמבה וחריף, בחן מקררים, מכונות אוטומטיות... והנה מתחילות תגובות, מתחילה התעניינות ו....המחזור העסקי של עידו עלה ביניים בכ23% והמקום הופך אט אט למקום עלייה לרגל של חובבי פלאפל איכותי , אנשים שרוצים לבחון את הדרך שעשה עידו... אנשים סקרנים ... עידו משווק באמצעות ידע.

דרך נוספת לשיווק באמצעות ידע היא מאמרים, אתם קוראים כרגע מאמר שלי על שיווק באמצעות ידע ולמעשה זה מה שאני עושה...אני משווק באמצעות מוצרי ידע, אני חולק עם הקוראים את הידע שלי ואלו המקבלים תשובות ותבונות יכולים לפנות אלי בין אם בשאלות ובין אם דרך יצירת הקשר, שיווק באמצעות מוצרי ידע הינו שיווק לטווח ארוך ויש שיגדירו אותו כמיתוג אישי ומקצועי....

סיכום


    • שיווק באמצעות מוצרי ידע הינה דרך טובה לחשיפה
    • מוצר ידע יכול להיות כול דבר בו יש לבעל/ת העסק ידע והינו רלוואנטי לקהל הלקוחות שלו/ה
    • אם יש לך ידע רלוונטי לקהל הלקוחות שלך חלוק/י אותו, אין צורך לתת את הנוסחאות ו/או הכלים לביצוע העבודה אלא פשוט לספר על הידע שלך ולאפשר לאנשים לעשות 1+1
    • ידע הוא כוח, השתמשו בכוח הזה בכדי לשווק את עצמכם .

אבא, בשלן, בלוגר, יזם, מגשר, מרצה, בלגניסט ומלווה עסקים 
דברו איתי על עסקים, דברו איתי על רעש ברשתות חברתיות .


אני תמיד זמין לחיוכים ובלאגן


0544716703

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב