דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתונה בים - מה זה דורש מאיתנו? 

מאת    [ 06/09/2015 ]

מילים במאמר: 544   [ נצפה 3180 פעמים ]

חתונה בים - מה זה דורש מאיתנו?

חתונה מוצלחת, במיוחד בלוקיישן מאתגר כמו חוף הים, דורשת מאיתנו בחירה איכותית, שקולה והגיונית של כל הספקים הלוקחים חלק מהארגון והימצאו גם בחתונה עצמה. זוגות רבים מחליטים שלא לבחור במיקום כמו גן או אולם אירועים, זאת בשל הרצון להפיק משהו משלהם, להרגיש חלק מכל התהליך ובעיקר ליצור אירוע שונה ומיוחד. חוף הים בהחלט נוטה לענות על כל הצרכים הללו, אך יחד עם זאת, חשוב להבין את המורכבות שבהפקת אירוע על חוף הים או סמוך לו.

 

האם חייבים מפיק?

ובכן, זוגות רבים מתחבטים בשאלה זו, אך כאשר אנו מארגנים אירוע בלוקיישן בו אין אמצעים בכלל ומרימים אותו מאפס, בהחלט כדאי להיעזר במישהו שמתמחה בהקמה של אירועים מסוג זה. מפיק מקצועי יעזור לכם לתמרן בין הספקים השונים, לבחור את האנשים המתאימים ביותר, אם זה איש הגברה ותאורה או חברת קייטרינג, לתכנן את החלל בצורה המושלמת ולכן אנו ממליצים לכם להיעזר בשירותיו של מפיק אירועים מקצועי המתמחה בהפקת אירועים על חוף הים.

 

חתונה בים - דברים שאסור לשכוח


    • גנרטור - מכיון ובים אין חשמל, ובכל זאת חתונה חייבת לשלב בתוכה מוזיקה, תאורה, ציוד קייטרינג ועוד, עלינו להצטייד בגנרטור חזק ומסיבי שיעשה את העבודה. יש חברות שמשכירות עבורנו את כל הציוד, מהשולחנות ועד הגנרטור, רק חשוב לוודא שהגנרטור מותאם מבחינת החוזק והעוצמות שלו לכמות האנשים והציוד שילוו את החתונה.
    • רחבת ריקודים - דק מעץ - בנוסף לתיחום החלל עליו נדבר בהמשך, כשאנו מתכננים חתונה על החוף עלינו לדאוג לרחבה עליה האורחים שלנו ואנחנו נוכל לרקוד לאורך האירוע. שוב גם כאן, חשוב לבחור במישהו מנוסה שיודע מה הוא עושה.
    • שירותים ניידים - אם התמונה שעולה לכם בראש כשאתם קוראים את צמד המילים הללו הם השירותים הניידים של מחנות הקיץ בצופים, זה ממש לא זה. בשנים האחרונות יש חברות שמספקות שירותים ניידים איכותיים, דקורטיביים, נעימים ומעוצבים. 
    • מערכת תאורה לאירועים - כשאתם בוחרים להתחתן על חוף הים, כדאי לזכור שאחרי שהשמש שוקעת, כמות האור בחופים מסוימים מצטמטמת בצורה ניכרת. אנו ממליצים לכם להגיע לחוף בשעות שבהן האירוע נערך ולהבין כמה תאורה אתם מקבלים מהרחוב או מהטיילת. היעזרו באיש תאורה מקצועי שיסייע לכם לבנות מערך תאורה איכותי לאירוע שלכם.

 

כמה טיפים שיעזור לכם לתכנן חתונה מושלמת על חוף הים


    • היעזרו באנשים הנכונים- לא כל ספק, מקצועי ככל שיהיה יודע את החוקים של חתונות בטבע. אנו ממליצים לכם לבחור אך ורק ספקים שערוכים ומנוסים בביצוע, הקמה ותכנון של אירועים בטבע, עם דגש על חוף הים. חברת הקייטרינג אותה תשכרו, חייבת לדעת מה היא עושה שכן בישול בתנאי שטח שונה לחלוטין מבישול בגן או אולם.
    • חלקו את החלל בצורה נבונה - לכל חתונה לוח זמנים משלה. התאימו את חלוקת החלל ללוח הזמנים שלכם ובעיקר לכמות האנשים. תיחום האירוע קריטי להצלחתו ולכן מומלץ להיעזר בחברה שמתמחה בנושא זה. יש חברות שמספקות אוהלים והצללות לים, אלו אלופות בתכנון אירועים על החוף.
    • הגברה - נושא הסאונד חשוב מאין כמוהו, במיוחד כשהחתונה נערכת במקום פתוח כמו חוף הים. הגלים והרוח אולי נעימים לאוזן, אך בזמן חתונה אתם חייבים ליצור סוג של הרמוניה ולשמור על צלילים חלקים שאלו לא יפגעו באיכות של המוזיקה והקולות הנוצרים. התייעצו ובחרו חברת הגברה לאירועים מקצועית מן שמומחה בהקמת אירועים על חוף הים.

 

בהצלחה!

אלון דאוס - White Sound - מומחה להגברה ותאורה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב