דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פלנטרוניקס משיקה את BackBeat SENSE: אוזניות סטריאו אלחוטיות חכמות וקלות משקל 

מאת    [ 06/09/2015 ]

מילים במאמר: 742   [ נצפה 2716 פעמים ]

ה-BackBeat SENSE מספקות אודיו נפלא, יום שלם של שימוש בטעינה אחת וגם שימוש בטכנולוגיית חיישן חכם חדשנית

 

לונדון - 3 בספטמבר 2015 - פלנטרוניקס (Plantronics) (NYSE: PLT), חלוצה בתחום האודיו והטכנולוגיה הלבישה, חושפת היום את BackBeat SENSE: אוזניות אלחוטיות חכמות שמגדירות מחדש את היכולות, נוחות השימוש והמצוינות הקולית של אוזניות הסטריאו. בין אם אתם רוצים ללכת לאיבוד בנבכי רשימת ההשמעות שלכם, להקשיב לפודקאסט או לצפות בסרט, BackBeat SENSE משלבות חומרים קלי משקל שבקושי מורגשים, בלוטות' עם חיי סוללה מהטובים שיש, חיישנים חכמים, סגנון מאופק ואת איכות הקול שהפכה לסימן ההיכר של פלנטרוניקס..

 

"מזריחה ועד שקיעה, אנשים שקועים בהזרמת מדיה תוך כדי תנועה וזקוקים לאוזניות קלות ונוחות, מהסוג ששוכחים שהן שם", אמר סטוארט ברדשאו, מנהל השיווק הצרכני והפיתוח העסקי בפלנטרוניקס. "עם BackBeat SENSE אנחנו מביאים זן חדש של אוזניות לאוהבי מוזיקה המצוידות בטכנולוגיית חיישנים חדשנית שעוזרת להוציא את המרב מהמציאות הפעילה, העשירה בתוכן, של ימינו".

 

מה מייחד את BackBeat SENSE? חיישנים חכמים מובנים שמשהים באופן אוטומטי את המוזיקה בעת שמסירים את האוזניות, כדי לחסוך חיי סוללה כשהמשתמש לא מרכיב אותן, ואז בעדינות מעוררים מחדש את האודיו כשמרכיבים את האוזניות בחזרה. צימוד אינטליגנטי עושה את החיבור וההעברה בין התקנים למהיר וחלק, כולל צימוד לשני התקנים בו זמנית. התראות קוליות מספקות עדכונים חשובים כמו מצב הסוללה, מצב החיבור ועוד. כפתור הבקרה מקל על השימוש ועל אינטואיטיביות השימוש. בנוסף, חיי הסוללה מקבלים תמריץ רציני עם יכולת הזרמת  מוזיקה ומדיה  עד 18 שעות בטעינה יחידה.

 

גם העיצוב של BackBeat SENSE זכה לגישה חדשנית, והוא מבטיח לכולם את האפשרות ללבוש אותן בנוחות לאורך כל היום. רצועת הראש הייחודית, שהוגשה לרישום כפטנט, תוכננה כך שתתאים ל-99% מהמשתמשים, תפזר את משקל האוזניות באופן שווה, ותאריך את זמן לבישתן על ידי ביטול הלחץ שיכול לגרום עייפות וחוסר נוחות. במשקל של 140 גרם בלבד, כמשקלו של טלפון חכם, BackBeat SENSE קלות בכ-50% מרוב אוזניות הבלוטות' מסוג 'על האוזניים' שקיימות כיום.1 רפידות אוזניים רכות ככרית, בעלות יכולת זיכרון, מתאימות עצמן לצורת אוזני המשתמש, ומשפרות את הביצועים הקוליים. הצורה הקומפקטית של האוזניות וכריות האוזניים המתקפלות באופן שטוח עושות את BackBeat SENSE לנוחות להנחה מסביב לצוואר בזמן שהן לא בשימוש.

 

רשימת תכונות והטכנולוגיות הנוספות של BackBeat SENSE כוללת:


    • האיכות הקולית שהפכה לסימן ההיכר של פלנטרוניקס ודרייברים דינמיים יוצרים את האיזון המיטבי בין בס עשיר, צלילים גבוהים פריכים, וטונים אמצעיים טבעיים שיאפשרו לכם ליהנות ממוזיקה באופן מלא, ולשמוע כל פרט במדיה שלכם.
    • בלוטות' Class 1  מתקדם מאפשר לכם לשלוט בעד שני טלפונים חכמים או טאבלטים ממרחק של עד 100 מטר2 - אורכו של מגרש כדורגל.
    • צמד מיקרופונים מאפשרים תקשורת קולית באיכות HD לביצוע שיחות או אינטראקציות ברורות עם יישומים קוליים כגון סירי, Google Now, קורטנה וסקייפ.
    • טכנולוגיית OpenMic™ מיועדת לשימוש באותם זמנים בהם תצטרכו לעיתים לשמוע את העולם החיצוני. עם OpenMic תוכלו לעשות זאת בנגיעה בכפתור, ובלי לאבד אף ביט.
    • כריות אוזניים המתקפלות באופן שטוח מקלות על השינוע והאחסון של BackBeat SENSE, וכן ניתן להשתמש בתיק המצורף הכולל כיס שימושי לאחסון כבלי הטעינה והאודיו.

 

משפחת ה-BackBeat עטורת הפרסים של פלנטרוניקס

BackBeat SENSE הן המצטרפות החדשות למשפחת מוצרי הסטריאו האלחוטיים BackBeat מבית פלנטרוניקס. בין האוזניות האחרות במשפחת ה-BackBeat ניתן למצוא את האוזניות האלחוטיות בסגנון 'על האוזן' BackBeat PRO שזכו לשבחי הביקורת, המציגות ביטול רעשים אקטיבי וזמן סוללה שובר שיאים של 24 שעות; את BackBeat FIT, אוזניות אלחוטיות עם ההגנה נגד זיעה שמציעות עיצוב בטיחותי והתאמה יציבה שמאפשרים להן להישאר במקומון בנוחות גם באימון קשה; ואת ה- BackBeat GO 2  + מארז ההטענה, אוזניות תוך האוזן האלחוטיות שמספקות אודיו ברמת פרימיום בתצורה קטנה וקלה במיוחד.

 

תמחור וזמינות

BackBeat SENSE מגיעות בצבעי שחור ולבן, והן יהיו זמינות באוקטובר. מחיר מומלץ לצרכן – 849 שקל.

 

למידע נוסף בקרו בכתובת www.plantronics.com/uk/product/backbeat-sense/.

 

1 - בחינות פנימיות הראו ש-BackBeat SENSE שוקלות לפחות 50% פחות מרשימה מקיפה של אוזניות 'על האוזניים' מתחרות.

 

2 - נדרש התקן תואם בלוטות' קלאס 1

 

אודות פלנטרוניקס
פלנטרוניקס (Plantronics) (NYSE:PLT) האמריקנית מסנטה קרוז, היא מובילה גלובלית בתחום התקשורת הקולית לעסקים ולצרכנים. פלנטרוניקס היא חלוצה בהתוויית מגמות חדשות בטכנולוגיית האודיו ובפיתוח מוצרים חדשניים שמאפשרים לאנשים לתקשר בפשטות. מתקשורת אחודה דרך אוזניות ועד פתרונות לעולם המשחקים, פלנטרוניקס מספקת איכות ללא פשרות, חוויה מיטבית, ושירות ברמה גבוהה. מוצרי פלנטרוניקס נמצאים בשימוש כל החברות שנמצאות ברשימת Fortune 100, וכן בפתרונות שירותי החירום, בקרות תעבורה אווירית וכן במספר יישומים המשמשים את הכוחות בקו החזית. למידע נוסף בקרו ב-www.plantronics.com.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב