דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלי מיטה 

מאת    [ 03/09/2015 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 1972 פעמים ]

כלי מיטה טומנים בחובם כל כך הרבה פרטים הנוגעים לחיינו עד שנדמה כי רק מי שחווה במהלך חייו קושי להירדם בלילה בשל בעיות גב או מי שהכרית גרמה לו לכאב ראש – תרתי משמע, יוכל להזדהות עם הפסיקה הבאה: על כלי המיטה להיות מותאמים אישית לכל אדם ואדם שכן - ללא שנת לילה איכותית עלול האדם להגיע עד כדי דכדוכה של נפש ממש. כמובן שבכל כלל יש יוצא מן הכלל ותתפלאו להתעדכן כמה אנשים נהנים בימי הקיץ החמים פשוט לישון על הרצפה! לעיתים זה לא רק פתרון עונתי אלא ממש צורך בריאותי ואם אתם לא מאמינים, תשאלו את האורטופד שלכם.

נקודה בריאותית נוספת שקשורה לכלי המיטה היא אלרגיה. ישנם אנשים, נשים וטף שלא יכולים לישון על מצעים מכותנה, שכרית הנוצות גורמת להם לפריחה ושמיכת הפלומה ממש מסכנת את חייהם. אחד הפתרונות לכך היא לרכוש מצעים אורגניים. השינה חוזרת להיות הנאה ולא עינוי ובדרך אגב תורמים גם לשמירה על הסביבה. זה מה שנקרא: שניים באחד.

כלי מיטה – רשימת פריטים

אז מה נכנס בעצם בהגדרה של כלי מיטה? וזאת בהוצאת המיטה עצמה שכן מיטה נחשבת לרהיט ולא לכלי. אם כן, כלי מיטה למי שלא יודע הם כדלהלן: מזרן, כרים, שמיכה, כיסוי מיטה, סדין וציפות לשמיכה או לכרים. רק שכיום אנו רגילים להשתמש במילה מצעים כמינוח כוללני לכיסויי המיטה ובכך למעשה להפריד בין כלי המיטה לסדינים. אבל מה זה בעצם משנה? הרי כל הפריטים הללו לא נועדו כדי לתת לנו מענה ללימוד מינוחי לשון, יותר בכיוון של מנוחה כשאנו עולים לישון.

מושגי יסוד ברכישת כלי מיטה

רכישת כלי מיטה צריכה להיעשות מתוך הבנה בסיסית בתחום. מאחר שהמלאי בשוק הוא עצום וההבנה של הרוכשים אינה בהתאם, רובנו יודעים שלדרגת הקושי של הכרית והמזרן יש חשיבות גדולה לנוחות השינה אך כמה אנשים מודעים לכך שמעבר לסוג השמיכה – פוך / פיקה / צמר ישנו מדד נוסף שמשפיע על דרגת החימום של השמיכה? ברכישת שמיכות יש להתייחס ליחידת מידה לעמידות תרמלית, או במילה אחת: טוג. לאנשים מן השורה המושג הזה נשמע כמו שפה זרה אך באופן הכי פשוט נסביר שטוג היא מידת חום שנוצרת במגע שבין השמיכה לגוף האדם כשהמספור נע בין 1.5 ל-4.5 טוג בשמיכות קיציות ועד ל-15 טוג בשמיכות הפוך שנועדו לחמם אותנו בחורף. הנה, כבר כיוון למחשבה ברכישת השמיכה הבאה.

רכישת כלי מיטה באינטרנט

הזמן הוא מצרך יקר ובמציאות הקיימת ישנן דרכים לחסוך בזמן. אחת מהן היא לבצע רכישה באינטרנט. ברכישת כלי מיטה און-ליין יש להתייחס לנקודות הבאות: ראשית רצוי לרכוש מחברה בעלת רקע תעשייתי בתחום כלי המיטה כך שכל התוצרת המופיעה באתר הינה תוצרת סוג א' בעלת עמידות לשימוש לאורך זמן. בנוסף, יש לוודא כי החברה מעניקה מענה טלפוני אנושי סביב השעון בנוסף לנציג הווירטואלי המצוי באתר וזאת כדי לענות ולייעץ ללקוחות על כל שאלה או התלבטות שעשויות לצוץ בזמן הרכישה. יש לשים לב כי באתר קיים תקנון מפורט וכן אמצעי תשלום מאובטח כדי ששנת הלילה שלכם תהא נעימה לא רק בשל המצעים, אלא גם בזכות השקט הנפשי.

 

מצעים פלוס - כלי מיטה וטכסטיל לבית


http://www.matzaim.plus/


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב