דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום מנומס בפייסבוק? 

מאת    [ 02/09/2015 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 3912 פעמים ]

חייב להודות שניגשתי לכתוב את המאמר הזה על פי בקשת אחת הלקוחות שלי היה בי משהו אנטיגוניסטי לעניין שהרי פרסום הוא משהו שצריך לנשוך לעורר עניין לגרום לעצור באמצע ולומר WOW איך אני לא משתמש/ת בזה? איך עדיין אין לי את זה? והנה מספרת לי הלקוחה שהיא מתמודדת עם הצפות פרסומיות שאין להם ולעמוד העסקי שלה כל שכן דף הפרטי שלה כל קשר...

אחת התלונות הכי חריפות שלה הייתה שביום ההולדת שלה בירכו אותה לא פחות מ40 בעלי עסקים באותה צורה מזל טוב ליום הולדתך מעניקים לך 10% על המוצר/שירות ושמו תמונה ...

 

האמת היא שגם אני מכיר את התופעה הזו ומתייחס אליה בצורה הכי פשוטה של מחיקה וחסימה, אני אפילו לא טורח לענות או להגיב לאלו שעושים זאת, אלא אם הפרסום גורם לי לתגובה קשה, פרסום מגדרי ו/או סקסיסטי במיוחד לדוגמא.

 

 בואו ננסה לבנות כמה כללי אצבע שיעזרו לנו מחד לפרסם את השירות/מוצר שלנו, ומחד לא לאבד אמינות או לעורר אנטיגוניזים בגין התנהגות שמהותה פיל בחנות חרסינה.

 

פרסום על דפים של אנשים פרטים,


    • פשוט לא !!!  אתם רוצים להעניק הטבה לרגל יום ההולדת של מישהו/י? נפלא ומרגש, הדרך לעשות זאת היא באמצעות הודעה פרטית ולא על הדף בפומבי.

 

פרסום בקבוצות,


    • רק בקבוצות רלוונטיות, קבוצות שקשורות בצורה ישירה ו/או עקיפה לנושא אותו אתם/ן  מפרסמים/ות
    • אך ורק על פי כללי הקבוצה אותם קבעו המנהלים( ואל תנסו להתווכח זה הקבוצה שלהמ/ן זה הכללים שלהם/ן)
    • לא להציף!!! פרסמתם/ן  משהו? תנו לו את הזמן שלו, פרסום יומיומי ו/או כזה שמקפיצים אותו הינו סוג של עצם בגרון, פעם בשבוע בהחלט מספיק

 

פרסום כתגובה לשאלה,


    • בעיני עדיף לתייג את הדף העסקי שלכם ו/או לשלוח הודעה פרטית
    • אם מגיבים לשאלה רלוונטית להיות קונקרטיים, ממוקדים ולא לנסות למכור אלא באמת לתת מידע.

 

פרסום על הדף האישי,


    • ·         לא להציף, מספיק פעם ביום
    • ·         לענות בצורה מפורטת ככל שניתן לכול שאלה ששואלים
    • ·         להכניס תוכן אמיתי רלוונטי כדי ליצור אינטראקציות עם הקהל שלכם/ן
    • ·         לבחון אפשרויות לשיתופי פעולה עם קולגות ועם שירותים/מוצרים משלימים.

 

כאמור פרסום אמור להביא לנו את הלקוחות, אומרים שלקוח מרוצה אחד מביא איתו עוד 1 או 2 אם לא יותר, יחד עם זאת לקוח לא מרוצה יכול להפיל עשרה, בעידן המידע ואבירי/מלכות המקלדת האפשרות שנעשה טעות מהסוג אותו ציינתי במאמר הזה ונרגיז איזה מישהו/י שיגרום לגל של מתלהמים טוקבקיסטים מטעם עצמם הוא סיכוי סביר לצערי, כולי תיקווה שמאמר זה יתן לכם איזושהי רשת של ביטחון וירטואלי ויעלה את גרף הלקוחות המתעניינים במוצר/שירות שלכם/ן.

אבא, בשלן, בלוגר, יזם, מגשר, מרצה, בלגניסט ומלווה עסקים 
דברו איתי על עסקים, דברו איתי על רעש ברשתות חברתיות .


אני תמיד זמין לחיוכים 


0544716703




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב