דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד ניתן לייצר הכנסה באמצעות וורדפרס? 

מאת    [ 31/08/2015 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 2722 פעמים ]

אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס.

כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב.

שנתחיל?

1. גוגל אדסנס - אדסנס היא מערכת הפרסום של ענקית הטכנולוגיה גוגל. כל לחיצה של גולש על פרסומת באתר שלכם תזכה אתכם בסכום מסוים שיכול להגיע לדולר אחד, שני דולר, ואפילו יותר. זה תלוי בנושא האתר שלכם, אם פתחתם אתר בנושא ממוקד ויקר (חופשה באיי סיישל, למשל) העמלה שתקבלו תהיה יותר גבוהה.

2. חנות וירטואלית - במידה ויש ברשותכם חנות שכונתית, חנות בקניון, או בכל מקום אחר, תוכלו לפתוח חנות וירטואלית על גבי רשת האינטרנט ולמכור את מוצריכם ללא כל מגבלות גאוגרפיות וללא מגבלות של זמן -  כך שתוכלו למכור מוצרים גם כאשר אתם ישנים או בבילוי עם המשפחה. כיצד בונים חנות וירטואלית?

במידה ואין ברשותכם חנות; גם אז תוכלו לפתוח חנות וירטואלית משגשגת. כל שתזדקקו לו זה לספק שיספק עבורכם את המוצרים ומחסן לאחסונם. בעידן של היום אין צורך להשקיע מאות אלפי שקלים בחנות פיזית בכדי להתפרנס - עסקים רבים מבססים את פרנסתם אך ורק במכירות על גבי רשת האינטרנט - כך שההוצאות והסיכון שלהם קטנות משמעותית, לצד הזדמנות עסקית גדולה יותר.

3. אין ברשותכם חנות? ובנוסף ואין לכם את היכולת לרכוש מלאי? עדיין תוכלו להקים חנות וירטואלית ולמכור מוצרים. קוראים לאפשרות הזו "דרופ שיפינג". בגדול זה אומר שאתם מוכרים מוצרים של ספקים אחרים.
זה הולך כך: גולש רכש באתר שלכם מוצר -> אתם פונים אל ספק X -> הספק שולח את המוצר אל הלקוח -> ולבסוף את מקבלים עמלה שסיכמתם מראש עם הספק.
היתרון בכך הוא שלא תזדקקו כמעט להון התחלתי (תזדקקו להון רק עבור בניית חנות וירטואלית ועבור עלויות פרסום), בשל העובדה שאין לכם צורך בהון התחלתי כמעט, הסיכון הכלכלי נמוך מאוד במידה ותיכשלו. כמו כן תוכלו להגיע לרווחיות בקלות יחסית.
לכך יש גם חיסרון - תצטרכו למצוא ספק אמין, כזה שישלח אל הלקוחות מוצרים תקינים ובזמן. במידה ולא כך יהיה, אי שביעות רצון הלקוחות יופנה אליכם, כיוון שאת המוצרים הם רכשו מכם ולא מהספק.

4. יש לכם כישרון מסוים? מכרו אותו! לכל אחד יש כישרון מיוחד שאנשים ישמחו להשתמש בו ולשלם עליו, לעתים אף הרבה כסף. ישנם אנשים שאופים עוגות משגעות או מכינים שוקולד מיוחד ויוצרים קהל מעריצים גדול סביבם. ישנם אנשים שבונים סטנדים יפהייפיים עבור תוכים ובעלי כנף ואנשים עומדים בתור בשביל לרכוש אחד עבור התוכי שלהם.
יש המון דוגמאות לכישרונות שמפרנסים את המחזיקים בהם - הדוגמא שאני אוהב להשתמש בה היא של אנג'לה בן אליעזר שפתחה קורס אינטרנטי שניתן לצפות בו און-ליין דרך המחשב, המלמד כיצד לבנות רהיטים מקרטון, כאשר עלות קורס אחד היא כ-2,000 שקלים.

אם היו לי ידיים טובות, הייתי וודאי רוכש את הקורס של אנג'לה, לומד כיצד לבנות רהיטים מקצועיים מקרטון ומוכר את הרהיטים הללו בחנות וירטואלית שבנויה על גבי מערכת וורדפרס. (הנה, כעת יש לכם את הרעיון הראשון שלכם כיצד להפוך כישרון לפרנסה).

בהצלחה :-)

/מדריך בחינם לבניית אתרים בוורדפרס/

/המדריך שחברות בניית האתרים לא רוצות שתקרא/ כך תבנה/י אתר תדמית לעסק, חנות וירטואלית לממכר מוצרים, בלוג או דף נחיתה לגמרי בעצמך, במחיר זול מאוד וללא ידע טכני! 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב