דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה טיפים למפיצים מתחילים בשיווק רשתי 

מאת    [ 26/08/2015 ]

מילים במאמר: 614   [ נצפה 2181 פעמים ]

כידוע לכולנו, בעולם למעשה קיימות רק שתי דרכים להרוויח כסף: עבודה בשכר או עסק עצמאי. אולם בשנים האחרונות התפתחה מאוד שיטה יחסית חדשה שמשלבת בה חלקים משתי השיטות הוותיקות - שיווק רשתי.

אם את/ה שוקל/ת הצטרפות או שכבר הצטרפת לתחום, תחילה כדאי ללמוד יותר על השיטה עצמה ועל הפעולות הנכונות שיש לבצע בתקופה הראשונית של פעילותך כמפיץ בשיווק רשתי – התקופה החשובה והקריטית ביותר שתקבע אם תצליח בהמשך הדרך.

 

מהו שיווק רשתי

שיווק רשתי, או במילים אחרות שיווק רב-שכבתי (MLM), הינו שיטת מסחר מיוחדת כאשר חברה מסוימת משווקת את מוצריה באמצעות רשת מפיצים עצמאיים תמורת עמלות מבלי להעסיק אותם כשכירים או להפוך אותם לשותפים של ממש בעסק.

סוג זה של מסחר מושך צרכנים ומבקשי עבודה רבים כי יש לו מה להציע גם לאלה וגם לאלה. הלקוחות מקבלים מוצרים איכותיים בהנחות קבועות עם ייעוץ ושירות אישי בחינם, ומבקשי עבודה - ההזדמנות להשיג עצמאות כלכלית.  

 

הצטרפות לשיווק רשתי

בשיווק רשתי תמיד יש משרות פנויות, וזה לא תלוי במספר מפיצים קיימים בחברה זאת או אחרת. חברות MLM תמיד מעוניינות בהצטרפות שותפים חדשים וכמובן בהצלחתם כי הרווח שלהן תלוי בכך. זהו גם האינטרס של מפיצים קיימים שתמיד מחפשים מפיצים ולקוחות חדשים על מנת לפתח את הארגונים שלהם ולהרוויח יותר .

לא קשה למצוא משרות בתחום ה-MLM: עיתונים, אתרי האינטרנט ורשתות חברתיות מלאים בהצעות של נציגי חברות MLM שונות אשר מזמינות אתכם להצטרף לחברות הללו כמפיצים, גם ללא ניסיון בשיווק. לפעמים הצעות אלה מגיעות מחברים, קרובי משפחה או מכרים, ואולי עדיף להצטרף לעסק דרכם מאשר לתת אמון לאדם זר.

 

השנה הראשונה בשיווק רשתי

בדרך כלל, השנה הראשונה בשיווק רב שכבתי היא תקופת מבחן שמראה אם אתה תהיה המפיץ מוצלח. בתקופה זו אתה צריך לעשות עבודה רצינית כדי ללמוד את יסודות התחום.  קבלת חונכות והכשרה ע"י חברת MLM אליה הצטרפת וע"י המפיץ שמעליך ("הספונסר"), הכנת תוכנית עבודה, יצירת בסיס לקוחות ושותפים פוטנציאליים - בכל זה תצטרך לעסוק באופן פעיל החל מהימים הראשונים.

כמה שתצליח להתמודד עם כל המשימות הללו, כך תוכל לראות מוקדם יותר את תוצאות העבודה הקשה שלך.  בדרך כלל, מפיצים בשיווק רשתי שמנהלים את פעילותם בצורה מסודרת ושיטתית, רוכשים לקוחות קבועים ובהמשך משיגים תמורה גבוהה יותר בפחות מאמצים.

מדוע חשוב לעשות זאת דווקא בשנה הראשונה?  כי לאחר מכן כבר תצטרך לעבוד על בניית רשת הפצה משלך.  כמובן, בשיווק רב שכבתי רק אתה מגדיר לוחות זמנים להשגת האתגרים ומחליט על קצב עבודתך.  אני רק נותן לך המלצות על סמך עובדות סטטיסטיות שאומרות שהשנה הראשונה בשיווק רשתי היא בדרך כלל הקריטית והקובעת ביותר בקריירת המפיץ.


 
הצלחה בשיווק רשתי

מוטיבציה, התמדה, מסירות - כל זה יעזור לך לעבוד בשיווק רשתי בצרוה הפרודוקטיבית ביותר.

אולם ישנם תכונות נוספות שהופכות את ההצלחה בשיווק רשתי לישימה: העסק בנוי בעיקר על שיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות והמפיצים בארגון שלך. יחסי אמון הם המפתח לשיתוף פעולה פורה וארוך טווח,  וזה הרבה יותר חשוב משיווק אגרסיבי.

כפי שכולנו יודעים מחיי יום יום, סוחרים חודרניים ועקשניים מדי גורמים רק לחוסר רצון להתעסק איתם מצד הלקוחות הפוטנציאליים. לכן כדאי להבין דבר פשוט: לבנות יחסי אמון עם הלקוח הרבה יותר חשוב מאשר למכור לו הרבה מוצרים בבת אחר. עדיף למכור פחות היום כדי למכור פי כמה מחר.

עצה חשובה נוספת שתקרב את הצלחתך בשיווק רב שכבתי - אל תנסה לרמות את אף אחד. אם אתה חושב בעצמך שמוצר מסוים לא טוב, אל תנסה לכפות אותו על הלקוח.  הרי אם הלקוח ירכוש ממך או בהמלצתך מוצר לא איכותי או מיותר, הוא יאבד אמון בך וזוהי דרך ישירה לכישלון . אז זכור שהיושר והידידותיות כלפי הלקוח הם העוזרים העיקריים שלך בדרכך אל ההצלחה בשיווק הרשתי.

הכותב - משווק ותיק בחברת שיווק רשתי"ד"ר נונה"


דף הבית: http://drnona-marketing.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב