דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת מזוודות - כיצד לבחור את המזוודה המתאימה לחופשה מושלמת ? 

מאת    [ 25/08/2015 ]

מילים במאמר: 618   [ נצפה 1672 פעמים ]

נוהגים לבלות כמה פעמים בשנה ביעד כלשהו בחו"ל במסגרת של חופשה משפחתית או חופשה זוגית רומנטית? נוסעים לא מעט מטעם העבודה אל מדינות שונות בעולם? אם כן, חשוב שתהיה לכם מזוודה טובה ואיכותית, שתוכל לשרת אתכם כהלכה, ובעיקר – להציע לכם מענה נכון ומדויק. אפשר למצוא כיום בשוק מגוון רחב מאד של מזוודות של המותגים המובילים ביותר בעולם וגם כאלו של מותגים פחות מוכרים. האפשרויות הן רבות ומגוונות, והבחירה לא תמיד קלה. ובכל זאת, אם בוחנים כמה פרמטרים מרכזיים ומקפידים גם להתייחס לאופיו של המותג עצמו, אפשר למצוא את המזוודה המתאימה ביותר. הנה השוואה בין שלושה מותגים מובילים בתחום המזוודות, שתעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה: באיזו מזוודה לבחור.


    • דלסי Delsey – חברת דלסי, הנחשבת כיום לאחת החברות המובילות בתחום המזוודות, הארנקים ותיקי העסקים, התחילה את דרכה בשנת 1946 כחברה צרפתית לייצור תיקי עור למצלמות ולציוד צילום נוסף. עם השנים, הוסיפה לכך מזוודות וגם תיקים לצרכים נוספים, עד שהפכה למותג מוביל ונחשב בעולם כולו. המזוודות של דלסי מתאימות לכל צורך כמעט. הן מיועדות לאלה, הנוסעים בתדירות גבוהה וגם לאלה שפחות. הן מתאימות לנשים, לגברים, לצעירים וגם למבוגרים. הן מעוצבות בעיצובים חדשניים, אך בקווים נקיים. אפשר למצוא אותן בטווח רחב של מחירים, אך בעיקר במחירים שפויים ונוחים. המזוודות של דלסי הן מזוודות איכותיות מאד. החברה שמה דגש על רמת תפירה גבוהה, על בדים עמידים וחזקים וגם על חלוקה פנימית חכמה, המסייעת בסידור המזוודה. עם הרכישה מקבלים הקונים אחריות ארוכה ומקיפה מאד, המאפשרת להם ליהנות מפתרון נכון וטוב יותר, ובעיקר מכתובת מהימנה שניתן לפנות אליה בעת צרה. מזוודות הבד של דלסי, שהפכו לאחרונה לפופולאריות מאד, מהוות חלופה מושלמת למזוודות הקשיחות. מזוודות בד אלו קלות ונוחות מאד לנשיאה וניתן למצוא אותן בגדלים שונים. ישנן מזוודות עליה למטוס, מזוודות בינוניות וגם מזוודות גדולות. ניתן לרכוש סט של 3 מזוודות או מזוודה בודדת אחת, בהתאם לבחירה.
    • סוויס טראבל Swiss Travel – סוויס היא בין החברות הוותיקות בשוק המזוודות. החברה, שהוקמה בשנת 1910 בעיר דנבר שבארצות הברית, הייתה בין הראשונות בעולם שהחלה בייצור מזוודות ותיקי נסיעות. החברה מתמחה בייצור מזוודות ומוצרים נוספים המיועדים לנסיעה ושמה דגש רב על איכות ברמה גבוהה, על סגנון ועל עיצוב. למזוודות של סוויס ישנן גלגלים, המאפשרים תמרון קל ונוח מאד לכל כיוון, ואפשר להשתמש בהן לטיולים קצרים או ארוכים. החברה מציעה ללקוחותיה כיום סוגים שונים של מזוודות: מזוודות רכות, מזוודות קשיחות וגם תיקי נסיעה עם גלגלים. בשנת 2009 החלה החברה בשיווקן של המזוודות הקשיחות, שהפכו מאז לפופולאריות מאד ומבוקשות בכל העולם.
    • שלזינגר Slazenger – חברת שלזינגר, שנוסדה בשנת 1881 על ידי האחים שלזינגר, הינה חברה בריטית ותיקה המתמחה בייצור תיקי נסיעות ומזוודות. החברה, שהחלה את דרכה בייצור ציוד ספורט, נכנסה לשוק המזוודות כמה שנים לאחר מכן ומעמידה לרשות לקוחותיה כיום מבחר של מזוודות ותיקי נסיעות בעיצובים ובסגנונות שונים.

סט קשיח או סט מבד? סט מזוודות יקר או סט מזוודות זול?

כשמחפשים מזוודה, חשוב לבחון כמה פרמטרים: גודל המזוודה, המשקל שלה, האם מדובר במזוודה רכה או קשה וכמובן גם המחיר. מזוודות קשיחות, כמו אלו של דלסי וסנסונייט למשל, מיוצרות בדרך כלל מחומר הנקרא "פוליקרבונט". מדובר בחומר קשיח מצד אחד, אך בו זמנית גם גמיש מאד. מזוודות הבד, לעומתן, עשויות בדרך כלל מפוליאסטר או ניילון, אולם, בניגוד למזוודות הקשיחות, הן קלות מאד. אחת ממזוודותיה של דלסי, למשל, נחשבת כיום למזוודה הקלה ביותר בעולם, במשקל של פחות מ – 3 ק"ג. מכיוון שהן עשויות מבד, הן גמישות יותר וניתנות להרחבה בהתאם לצורך. יש להן תאים פנימיים גדולים ורחבים וגם חלוקה שנכונה יותר לאלה הנוהגים לשאת איתם פריטים רבים. ובאשר למחירים – בדומה לעיצובים ולסגנונות השונים, המזוודות מגיעות בטווח רחב של מחירים. ניתן למצוא סט מזוודות יקר (מעל ל – 900 ש"ח), הנחשב לאיכותי ועמיד מאד, וסט זול, הנחשב לפשוט יותר. מי שמחפש מענה לטווח הארוך ומזוודה המחזיקה מעמד זמן רב, מומלץ לו לרכוש סט יקר ואיכותי. לאלה, הנוסעים בתדירות נמוכה ולתקופות קצרות, סט זול יותר, יכול להיות התשובה.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב