דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אבקת עשב חיטה לתזונה טובה 

מאת    [ 25/08/2015 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 3304 פעמים ]

עשב חיטה הוא עשב שגדל עד לגובה של כמה סנטימטרים ומכיל ריכוז רב של ערכים תזונתיים במנה מאוד קטנה. ניתן לצרוך עשב חיטה על ידי גריסתו למיץ טבעי בכוס קטנה. בכדי לשתות מיץ עשב חיטה טבעי יש לגדל את עשב החיטה בבית ובכל הכנה של כוס לקצור את עשב החיטה ולגרוס את העשב למיץ טבעי, ולשתות אותו מיד כמובן.

הכנה של מיץ עשב חיטה טבעי הוא כמובן טרחה גדולה ולוקח זמן ועבודה בכדי לגדל את העשב ולגרוס אותו. לכן, רוב האנשים שצורכים עשב חיטה, צורכי אותו בצורה של אבקה. אפשר לקנות אבקת מיץ עשב חיטה אצל משווקים רבים. זה מגיע באריזה שומרת על טריות וקלה לשימוש. האבקה מחזיקה הרבה זמן וכל מה שצריך לעשות הוא להמיס אבקת עשב חיטה בכוס מים ולערבב, ואז מקבלים מיץ עשב חיטה עם כל הערכים התזונתיים הטובים.

למה אבקת מיץ עשב חיטה נחשב למזון על

עשב חיטה, ולכן גם אבקת מיץ עשב חיטה, נחשב למזון על מכיוון שהוא מכיל ערכים תזונתיים רבים שתורמים ומשפיעים לטובה על הגוף. להלן כל ההשפעות והיתרונות החיוביים של מיץ עשב חיטה שממצבים אותו בתור מזון על:

1. אבקת מיץ עשב החיטה עוזרת לדם לאגור כמויות גבוהות של כלורופיל (70% מתוך עשב החיטה כולל כלורופיל) וזה מעלה את ההמוגלובין בדם. זה מצוין מכיוון שהמוגלובין מכיל ברזל וכלורופיל גם מכיל מגנזיום. ביחד, הנוכחות של כלורופיל והומוגלובין בדם, עוזרת לבנות RBC (חומר חשוב לפעילות תקינה של הדם), להרוס פחמן דו חמצני, להרחיב את כלי הדם, לשפר את זרימת דם ולשפר את תפקוד מערכות האנזים ולקדם חילוף חומרים גבוהה יותר.

2. אבקת מיץ עשב חיטה מכילה תוכן רב של חומצת אמינו גבוהות. פירוש העניין הזה הוא, שאבקת מיץ עשב חיטה מסייעת לחיזוק הגוף ומסייעת לגוף לחזק את השרירים. לכן, הרבה ספורטאים ומפתחי גוף משתמשים באבקת מיץ עשב חיטה כאשר הם מכינים לעצמם שייק חלבון. עשב החיטה הוא חלבון מלא שמאוד טוב להגדלת מסת שריר.

3. אבקת מיץ עשב חיטה גם מכילה הרבה אנזימים שתורמים למערכת החיסונית של הגוף. המערכת החיסונית מקבלת דחיפה מעשב החיטה וזה עוזר להילחם בזיהומים נפוצים שונים. שילוב עשב חיטה לתזונה היומית שלך יכול למנוע מחלות ויראליות כמו שפעת או והצטננות.

4. יתרונות רבים נוספים נמצאים באבקת מיץ עשב חיטה. תומכים בשתיית אבקת מיץ עשב חיטה טוענים כי עשב חיטה הוא עשיר בחומרים מזינים, מיץ עשב חיטה בכוס קטנה (140 גרם) הוא שווה ערך תזונתי לאכילת 3 ק"ג ירקות טריים. כפי שאנו יודעים זה מאוד בריא לאכול ירקות ירוקים במהלך היום ולכן מאוד בריא לשתות מיץ עשב חיטה.

צריכת הכמויות הנכונות של מיץ עשב חיטה תספק יתרונות בריאותיים רבים. מומלץ על כוס קטנה (כמו כוס קטנה של קפה טורקי) ביום בכדי לקבל את הערכים המספיקים. רק נציין שאין להסתמך על עשב חיטה בתור המושיע לחיים בריאים יותר, אלא זה צריך לבוא במקביל לאכילה נכונה ופעילות גופנית.

ערן רגב,
מזון על ואורגני




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב