דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


4 סגנונות פשוטים של עיצוב ציפורניים 

מאת    [ 25/08/2015 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 3092 פעמים ]

היום די שכיח שנשים הולכות לבעת מקצוע בכדי לבצע בניית ציפורניים איכותית, לפני אירוע מיוחד אך גם ליום יום. יותר נשים מבינות שחלק מהמראה הכללי שלהם הוא מראה הציפורניים ובוחרות לבצע בניה איכותית אצל מקצוענית. אך לא תמיד לכל הנשים יש זמן או כוח ללכת לבעלת מקצוע לעשות בנייה של ציפורניים והאמת היא שבכדי להשיג עיצוב ציפורניים נאה לא חייבים הכשרה של קורס בניית ציפורניים. ישנם כמה בניות קלות שאפשר לבצע בציפורניים גם בלי ידע מיוחד.

בניית ציפורניים עם מדבקות

בנייה של עיצוב ציפורניים עם מדבקות מיוחדות הוא כנראה הדבר הכי נוח וקל לעשות. המדבקות הם בעצם מדבקות שבצורות שונות שאפשר להניח על הציפורניים ובהתאם לצבוע עם לק על הציפורן ולקבל עיצובים שונים לפי הדוגמאות. זה כמו לצבוע צורות על נייר, רק שפה זה על הציפורניים. המדבקות הללו מאפשרות לנו להשיג עיצובים מאוד מדויקים מבלי ההכשרה של קורס בניית ציפורניים או הצורך להתאמן על כישורי בניית הציפורניים שלנו. כל מה שצריך לעשות זה לשים לק בסיס על הציפורן, כצבע רקע, להניח את המדבקה הספציפית, ולעבור שוב עם לק. ככה אנו מקבלים דפוסי צורות על הציפורניים בלי בעיות. מדבקות מאפשרות לבצע בניית ציפורנים למתחילות בלי כישורים מיוחדים. רק חשוב לקנות מדבקות איכותיות שקיבלו המלצה, יש מדבקות שהם מתפוררות או שהדבק שלהם הורס את לק הבסיס. עוד כדאי להשתמש רק בלקים מלאים מכיוון שהמדבקות לפעמים מורידות קצת מהצבע כאשר מורידים אותן מהציפורן.

בניית ציפורניים בעיצוב של חצי חצי 

אנו מדברים פה על עיצוב ציפורניים שמאוד קשה לטעות בביצוע שלו. בניית ציפורניים היא לא עניין קשה מדי, במיוחד כאשר מנסים להשיג עיצוב פשוט. עיצוב חצי חצי הוא בעצם עיצוב שנראה כמו שהוא נשמע. החצי העליון של הציפורן הוא בצע מסוים והחצי השני הוא בצע אחר. משיגים את העיצוב הזה מאוד בקלות. דבר ראשון צובעים את הציפורן בלק בצבע מסוים ואז לוקחים מדבקה מלאה, לא חייב מדבקות מיוחדות, ומניחים כך שחצי מהציפורן יכוסה. בשלב זה שוב מעבירים צבע לק, שונה מהצבע הראשון, וככה מקבלים עיצוב חצי חצי. בשונה מעיצוב עם מדבקות מיוחדות פה לא מדובר על דפוסים מורכבים אלא על עיצוב חצי ציפורן בצע אחד וחצי בצבע אחר, אז זה עוד יותר פשוט לביצוע ואפשר לקנות מדבקות רגילות ולחתוך אותן עצמאית. זה בעצם העיצוב הי קל ושפוט שאפשר לעשות לבניית ציפורניים.

בניית ציפורניים עם שקית ניילון

עיצוב עם שקיות ניילון היא טכניקה יחסית קלה של בניית ציפורניים שנותנת תוצאות מדהימות ומראה מאוד מקצועי. הטכניקה הזאת טובה מאוד למישהי שרק מתחילה, אך בו זמנית טיפה מאתגרת ומציגה מרבה הרבה יותר מקצועי. מה שעושים בטכניקה הזאת היא, שלקוחים שקיות ניילון מיוחדות לבניית ציפורניים וצובעים אותה בצע לק כלשהו. לארח מכן, חותכים אותם בצורות שרוצים ומניחים אותם על הציפורניים לפי כל עיצוב שאנו רוצות לעשות. השקיות הללו נדבקות ומתלבשות מאוד בקלות על הציפורן מבלי הרבה בעיות והאם קלות לעיצוב תוך כדי על הציפורן ביישום הראשוני, לאחר מכן הן מתייבשות ומחזיקות מעמד. מומלץ לא לשחק יותר מדי עם הניילון בהשמה הראשונית ולעצב במהירות לפני שניילון מתייבש ומקבל צורה.

הכותב הנו בעל ניסיון עשיר של 10 שנים בתחום האיפור והפקות האופנה והטלוויזיה.
איציק צורי הנו מדריך קורס איפור בצפון ובעלי קומפלקס הלימודים למקצועות היופי - איציק צורי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב