דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אומן או תקליטן, מיומנות המיקס 

מאת    [ 13/08/2015 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 1729 פעמים ]

כמה פעמים שאלתם את עצמכם מה זה תקליטן לחתונה?, כמה שירים, קצת אורות וכל אחד יכול להיות די ג'י באירועים. על מנת להבין מהו באמת אותו מקצוע צריך להבין שכמו בכל דבר יש מיומנות, נהג מיומן נוסע בטוח וטוב יותר, טבח מיומן יבשל טעים יותר, כך גם לגבי תקליטן מיומן, המוסיקה שלו נשמעת טוב יותר, נוגעת ביותר אנשים. אין ספק שכמו בכל מקצוע גם אצל תקליטן לחתונה יש רמות ודרגים של מיומנויות. ישנם כאלו שינגנו משהו מוכן מראש, מעין רשימת השמעה שהוקלטה על דיסק ויהיו אומנים אמיתיים שיחושו את הקהל ויבינו מתי המוסיקה שלהם עוברת ומתי לא. תקליטן לחתונה חייב להיות כל הזמן עם היד על הדופק, להרגיש מה המוסיקה הנכונה עבור הקהל שנמצא באולם.

 

תקליטן בשידור חי, תפקידו העיקרי של הדי ג'י

כאמור יש רמות שונות של איכויות כך גם כאן, התקליטן לחתונה ברמה הבסיסית ביותר בוחר רשימות השמעה שאיתן הוא מתכוון להעביר את הערב. כידוע המטרה העיקרית היא להרקיד את הקהל אולם אם זה תקליטן שמשתמש בנגן דיגיטלי להשמעה סביר להניח שזו לא הדרך הנכונה, אולם אם עמדת התקליטן פעילה באופן חי והכוונה היא שהמיקסים והשירים רוקמים עור וגידים בשידור חי, האולם ביחד עם התקליטן לחתונה יוצרים דינמיקה משותפת. למעשה המיומנות באה לידי ביטוי בכך שבחירת השירים, והמיקס שלהם הופכים להיות האלמנט המרכזי בערב. בחירת השירים אינה דבר של מה בכך, יש צורך להיות עם ידע, להיות בעניינים, להכיר את השירים החדשים עוד לפני שהזמר מכיר אותם, רק כך שהתקליטן לחתונה הוא עם היד על הדופק, כלומר עם היד על המיקסר ניתן להפיק אירוע מוסיקלי מושלם.

 

אז האם באמת התקליטן נחשב לאומן או לא?

לרוב תקליטן לחתונה נפגש עם בעלי האירוע וביחד הם בוחרים שירים, השירים שנבחרם או יותר נכון הסגנון הנבחר הוא זה שמכתיב את מה שעתיד לקרות על הרחבה אולם כאמור תמיד ישנם שינויים, אולי הגיעו אורחים עם העדפות שונות, אולי מבקשים יותר מוסיקה עדתית, תקליטן לחתונה הוא למעשה אדריכל האירוע ככל שהוא יותר מיומן כך האירוע יהיה מעניין יותר, ככל שהתקליטן לחתונה יכיר ויתנסה ביותר אירועים הדבר יבוא לידי ביטוי על רחבת הריקודים. למעשה האומנות של התקליטן לחתונה באה לידי ביטוי בעובדה שהקהל רקד או לא, ואין תחום אפור בעניין זה.

 

לסיכום + טיפ נוסף

מטרת המאמר היא להראות שלא כל תקליטן הוא באמת יכול או יודע ליצור את הרגש המיוחד הזה שגורם לאורחים לקום ולרקוד. תקליטן זה לא רק ערבוב שירים או בחירה נכונה של פלייליסט, תקליטן לחתונה מקצועי ומיומן מרגיש את הקהל ומבין את הצרכים שלו,בזכות הבנה זו הוא מספק את מה שהקהל מבקש, רק כך ניתן ליצור הצלחה שעליה ידברו גם אחרי שהאירוע יסתיים. ועכשיו הטיפ: בעת תכנון האירוע ישנם כלות המבצעות הקלטה של ברכת הכלה שלהן. הטיפ הוא צילום קליפ מרגש בעת ההקלטה כפי שנוהגות לעשות זאת דווקא בהכנת קליפ בת מצווה מרגש. את הקליפ עם ברכת הכלה ניתן להציג לאורחים לפני הכניסה לחופה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב