דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לא כל פורץ מנעולים הוא מנעולן 

מאת    [ 12/08/2015 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 2089 פעמים ]

הכותרת נשמעת לכם מוזרה? גם אנחנו בתחילה סברנו שישנו טעות יסודית ומהותית במונח הזה, אז יצאנו לחקור קצת מקורב את הנושא. מה ההבדל בין מנעולן לפורץ מנעולים ולהבין למה לא כל פורץ מנעולים יכול להיות גם מנעולן, נביא כמה נקודות שמגדירות לנו מהם בעצם ההבדלים:

תקופת ההכשרה -  גם מנעולן וגם פורץ מנעולים – בשביל לקבל תעודה מוסמכת ואישור לעסוק בתחום מטעם משטרה ישראל, צריך לעבור תקופת הכשרה מסוימת במכללה המעבירה קורסים בתחום על מנת שיוכל לקבל את התעודה הנכספת אך כאן מגיע ההבדל– פורץ מנעולים עובר תקופת הכשרה של כמה שעות בלבד, לעומתו, המנעולן עובר תקופת הכשרה של כמה חודשים עד אשר התעודה והאישורים הנכספים נמצאים בידו.

העבודה עצמה – גם פורץ המנעולים וגם המנעולן לומדים להכיר את כל סוגי המנעולים הקיימים, הם לומדים להתעסק עם צילינדרים, עם דלותו, כספות,מנעולים דיגיטליים ועוד, הם לומדים איך לפרוץ כל דבר בשעת הצורך ואיך להתקין כל אחד ואחד מהדברים הנ"ל, פורץ מנעולים – תקפידו העיקרי הוא כשמו – לפרוץ מנעולים, הוא מקבל הכשרה שמייעדת אותו לפרוץ כל מנעול במקסימום זמן ובמינימום נזקים, לעומתו, המנעולן לומד להתעסק עם הרכבה והפעלה מסובכת של מנעולים דיגיטליים, ייצור סוגים שונים של מפתחות ושכפולם, התאמת מנעולים מסוימים למקומות הרצויים על פי הצרכים השונים, בקורס מנעולן מקצועי לומד המנעולן להתעסק עם ניהול מערכות אבטחה מסובכות יותר, מתן חוות דעת משפטית כשצריך ועוד.

מי יותר טוב לצרכים שלנו?
כאשר אנו נתקלים במקרה חירום בו צריך לפרוץ דלת – מומלץ להזמין פורץ מנעולים מורשה ולעומת זאת, כאשר רוצים להתאים מנעול חדש לדלת או להזמין כספת חדשה עם מנגנון מסובך – כדאי שנעזר בשירותיו של  מנעולן מוסמך ובעל תעודת יושר מטעם משטרת ישראל.

כאשר אנו מעוניינים בפריצת מנעול לבית, לפעמים אכן מספיק פורץ מנעולים רגיל שיגיע ויעשה את העבודה, אך יש לזכור שאם יש לנו מנעול מורכב וחדשני, או מנעול יקר במיוחד, כדאי שנזמין מישעבר קורס מנעולן. ברור שתפקיד פורץ מנעולים לא מתאים לכל אחד ויש כל מיני רגישויות סביב הנושא, לכן בכל אופן ודאו כי המנעולן או פורץ המנעולים הזעקתם אוחז באישור משטרה. ולא, לא מספיק שרשום באתר האינטרנט, בקשו לראות את האישור גם כאשר הוא מגיע אליכם. בנוף יש מנעולנים שעובדים עם מנעולים של חברות מסויימות כמו פלדלת ורב בריח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב