דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על פי נתוני IDC: מטריקס מובילה את שוק שירותי ה-IT זו השנה השמינית ברציפות 

מאת    [ 10/08/2015 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 2882 פעמים ]

מטריקס מחזיקה בנתח שוק של 21.3 %  - בפער משמעותי ממתחרותיה; היקף ההכנסות משירותי IT עומד על כ- 494 מיליון דולר

חברת המחקר IDC פרסמה לאחרונה את הדירוג השנתי של ספקיות שירותי ה- IT המובילות בישראל. על פי הנתונים העולים מן הדו"ח, חברת מטריקס מובילה את שוק ספקיות שירותי ה-IT בישראל לשנת 2014, עם נתח שוק של 21.3% והיקף הכנסות משירותים המסתכם בכ-494 מיליון דולר. מטריקס מדורגת בראש זו השנה השמינית ברציפות ומובילה את השוק בפער משמעותי.

לדברי, שירה רז מייזנר, מנהלת השיווק של מטריקס: "מטריקס, לשמחתנו, ממשיכה לשמור על מעמדה כחברת שירותי ה-IT המובילה בישראל, כפי שזה משתקף בדו"ח IDC ובדירוגי חברות המחקר הנוספות המסקרות את השוק.  האסטרטגיה של מטריקס, המובילה אותה מאז היווסדה ומציעה גיוון ופיזור על פני תחומים ושירותים רבים מאפשרת לחברה לשמור על יציבות גבוהה ועל איתנות פיננסית".

“כבכל שנה, גם ב-2014 השקענו לא מעט משאבים בזיהוי וניתוח צורכי השוק המשתנים והמגמות העתידיות, תוך התאמת כלים, שירותים ופתרונות המייצרים ערך עסקי וטכנולוגי ללקוחותינו. CloudZone, יחידת הענן של מטריקס, היא דוגמה טובה לכך: היחידה הוקמה כדי לספק לסטרטאפים, SMB ולאנטרפרייז חבילת שירות מלאה הכוללת: ייעוץ, ארכיטקטורה של התשתיות ושירותים מנוהלים לענן. את אותו התהליך ביצענו השנה עם DataZone: יחידה אשר מספקת ללקוחות מטריקס פתרונות דאטה מתקדמים, בדגש על NoSQL ו-Big Data. DataZone תסייע ללקוחותיה להשתמש במשאבים הקיימים באופן פנימי בארגון, בהם חומרה, טכנולוגיות ואנשים, על מנת לממש באופן יעיל טכנולוגיות דאטה חדשות ולשפר את נגישותן.

"בנוסף, השנה השקנו את 8300 זרוע עסקית המתמחה באספקת פתרונות ושירותים טכנולוגיים ועסקיים לחברות סטארט אפ וטכנולוגיה ישראליות. 8300 נשענת על מומחיות החברה במגוון רחב של עולמות הטכנולוגיה והמחשוב, מציעה לסטארטאפים ולחברות טכנולוגיה שירותים ופתרונות מותאמים  לצורכיהם בכל שלב מרגע הקמתם, לרבות בגמישות העסקית הנדרשת, לוחות הזמנים המהירים לאספקת הפתרונות המותאמים לסטארט אפים בשלבי חיים שונים ורמת המקצועיות הנדרשת".

לסיום מוסיפה רז-מייזנר: "ההצלחה אינה מקרית. באמצעות ניהול נכון ותכנון לעתיד בהתאם למגמות העתידיות מטריקס משקיעה משאבים מראש בתחומים שצפויים לצמוח. כך עשינו בתחומים רבים אותם זיהינו וכיום אנו מובילים בהם כגון פתרונות דיגיטל מתקדמים, FinTech ומובייל, וכך נמשיך לעשות גם בעתיד".

 

 

אודות מטריקס:

מטריקס, המעסיקה כ- 7,350 מקצועני ,IT הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית, ייעוץ,,Offshore מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה וייצוג פתרונות חומרה מובילים.

הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרוייקט IT   מקצה לקצה, שירותים על פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר, והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיביים.

עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מן המובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותיIT  ע"פ  סקר BDI.

מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100 ונסחרת גם במדד היוקרתי של החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת  2014 הגיע ל- 2 מיליארד שקל.  חברות המחקר מדרגות את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל,STKI  מדרגת את מטריקס בראש זו השנה התשיעית ו- IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה השמינית ברציפות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב