דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דאסו סיסטמס משיקה את הפתרון הייעודי Perfect Product ליצרני מוצרי צריכה ארוזים 

מאת    [ 09/08/2015 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 2498 פעמים ]

שיתוף הפעולה המואץ ביצירת נוסחאות מוצר מנצחות יפחית את עלויות הפיתוח בעד ל-30 אחוזים ויקצר זמני ייצור בעד ל-20%

 

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE, הכריזה על השקת הפתרון הייעודי לתעשייה Perfect Product המיועד לחברות המייצרות מוצרי צריכה ארוזים (Consumer Packed Goods). בהתבססו על פלטפורמת 3DEXPERIENCE, פתרון Perfect Product מציע ליצרני מותגים וליצרני משנה פלטפורמה ליצירת שיתוף פעולה דיגיטלי חדשני, שיסייע להם לגלות ולפתח נוסחאות מנצחות בעלות ביצועים גבוהים, שיחזקו את שווי המותג ויעודדו את נאמנות הצרכנים.

 

עבור יצרנים של מוצרים לבית, מוצרי יופי ומוצרי טיפוח אישי, עוצמת הנוסחה היא זו שקובעת את חוויית המשתמש במוצר ואת המוכנות שלו לבצע רכישה חוזרת. בשוק מוצף בו 80% מהמוצרים החדשים שמושקים נכשלים כבר במהלך השנה הראשונה, חשיפה של מולקולות פורצות דרך, באמצעות ביצוע הערכות על בסיס סימולציה מדעית ב-Silico, מתרגמות לזמן קצר יותר להשקה, שיפור במכירות ובידול ברור של המוצר.

 

פתרון Perfect Product מאחד על גבי פלטפורמה אחת תובנות של צרכנים, תהליכי גילוי ותכנון נוסחאות, עמידה ברגולציה וניהול הגדרות מוצר. הדבר מאפשר למגוון גורמים בתוך ומחוץ לארגון לשתף פעולה יחדיו בזמן אמת, להאיץ את פיתוח הנוסחה, להשיג אופטימיזציה של העלויות, ולמעשה לחסל החזרות של מוצרים הקשורות לאי עמידה ברגולציה.

 

"באמצעות Perfect Product, המבוסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE, חברות מוצרי צריכה ארוזים יכולות להוציא לשוק מוצרים מנצחים, תוך הצגת ביצועי מוצר ממשיים, וכך לחזק את שווי המותג", אמר פיליפ לואב, סגן נשיא למוצרי צריכה ארוזים ותעשיית הקמעונאות בדאסו סיסטמס. "הפלטפורמה העסקית שלנו מאחדת אנשים, תהליכים ומערכות מבוזרים. הדבר מביא לאיכות משופרת, שימוש מירבי במשאבים, ועלויות השקה הקטנות בעד ל-30% וזמני פיתוח מקוצרים בעד ל-20%".

 

"Perfect Product" הוא הפתרון הייעודי השלישי של דאסו סיסטמס אשר תוכנן במיוחד לצרכי תעשיית מוצרי הצריכה הארוזים ותעשיית הקמעונאות. קדמו לו Perfect Shelf ו-Perfect Package. כעת יוכולות חברות יכולות לתכנן מרכיבים מרכזיים של המוצר, של האריזה ושל סידור המדפים על גבי פלטפורמה דיגיטלית אחת, בעלת זריזות ביצירת מוצרים טובים יותר עבור הלקוח, בעלות נמוכה יותר, תוך הקטנת הסיכון לכישלון.

 

למידע נוסף אודות הפתרונות הייעודיים של דאסו סיסטמס לתעשיית מוצרי הצריכה הארוזים והקמעונאות:

http://www.3ds.com/industries/consumer-packaged-goods-retail/

 

 

 

 

---

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DEXPERIENCE של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מייצרת ערך ליותר מ-190,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.

3DEXPERIENCE, CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SOLIDWORKS, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSWYM, BIOVIA, 3DEXCITE ו-NETVIBES הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.com\Israel.

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב