דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


AudioCodes שדרגה את מערכות הגיבוי, האחסון וניהול הנתונים עם פתרונות Commvault 

מאת    [ 09/08/2015 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 2357 פעמים ]

AudioCodes, המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים להעברת קול ונתונים ברשתות תקשורת, סיימה לאחרונה פרויקט לשדרוג תשתיות גיבוי, ניהול ושחזור הנתונים, עם פתרונות Commvault, מובילה עולמית בפתרונות אחסון וגיבוי. את הפרויקט ניהלה חברת We-Ankor. הפתרון שהוטמע יסייע בהורדת עלויות ניהול האחסון, בהתמודדות עם גידול בנפחי מידע ובניהול מדיניות שמירת מידע דינאמית.

הפרויקט כיסה את כלל מערכי האחסון והגיבוי של החברה, בהם בין השאר גיבוי הענן הפרטי המבוסס VMware; גיבוי נקודות הקצה; גיבוי סניף המכירות של החברה בארה"ב; שרתי הקבצים וניהול ה-Snapshost של שרתי האחסון. Commvault תספק מענה אחוד למשימות גיבוי אלו, לצד מערכת ניהול מרכזית ומערכת דוחות מרוכזת. ההטמעה בוצעה על בסיס תכנה בלבד ותוך שימוש בחומרת מדף, ללא צורך ברכישת התקני אחסון וגיבוי יעודיים. כמו כן הוטמעו מודולים המותאמים אישית לחברה בהם ניהול מצאי קלטות ומדיניות גיבוי בין דיסקים לקלטות, המותאם למערכות אחסון Netapp המשמשות את החברה, דבר שתרם לייעול ההטמעה.

הולדנגרבר גדי מנהל התשתיות ב-AudioCodes, אומר כי "בעבר עבדנו עם מערכות גיבוי וניהול מידע שונות, שהצריכו שימוש מקביל במספר פתרונות משיקים שמקורם ביצרנים שונים. על כן, עלויות התחזוקה והגמישות התפעולית היו גבוהות באופן יחסי, מה גם שחווית המשתמש, שהצריכה תפעול וניהול שונה לכל פתרון, נפגעה. הפתרון של Commvault מאפשר לנו הלכה למעשה לנהל בצורה חכמה את הטיפול במידע שלנו ישירות מפלטפורמה אחת".

רוני כפטל, סמנכ?ל שירותים טכנולוגיים ב-Commvault ישראל מוסיף כי: "AudioCodes התמודדה עם מספר אתגרי מידע ואחסון, בהם גיבויים בענן פרטי וגיבויים של שרתים מרוחקים. הפתרון שהטמענו כולל יכולות מתקדמות שמאפשרות קיצור חלונות גיבוי באמצעות שימוש בתמונות מצב של האחסון ובגיבוי חלקי של מכונות וירטואליות, ממשק לגיבוי אפליקציות מהענן, מניעת כפילויות מידע ועוד. בצורה זו, אנו מאפשרים ל-AudioCodes לקבל ערך עסקי מתוך המידע הארגוני שלהם. אנו מודים ל-We-Ankor על שיתוף הפעולה הפורה והעבודה המקצועית והמהירה בהטמעת המערכת".

אודות CommVault

האמונה בדרך טובה יותר לטיפול בצורכי ניהול הנתונים היום ובעתיד -  היא המדריכה את CommVault בפיתוח פתרונותSingular Information Management  להגנה עתירת ביצועים על הנתונים, זמינות גלובלית וניהול פשוט וקל יותר של נתונים ברשתות אחסון מורכבות. הארכיטקטורה של CommVault, ארכיטקטורה בעלת פלטפורמה יחידה, מעניקה לחברות שליטה חסרת תקדים בגידול בכמות הנתונים, בעלויות ובסיכונים. חבילת מוצרי התוכנה Simpana™ של CommVault תוכננה לעבוד יחד, בצורה חלקה, מהמסד עד הטפחות, תוך התבססות על קוד יחיד משותף וקבוצות פונקציות משותפות, המספקים יכולות מעולות של הגנה על נתונים, אחסון בארכיון, שכפול, חיפוש ויכולות ניהול משאבים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב