דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחברות מעוצבות 

מאת    [ 04/08/2015 ]

מילים במאמר: 551   [ נצפה 5923 פעמים ]

מבנה המחברות

מחברות העבר נבדלו  זו מזו בסוג הדפים (דפי שורה או משבצות), בגודל ובמספר הדפים. המחברות האלה עדיין קיימות, ומשמשות בעיקר תלמידים בבתי הספר לצרכים בסיסיים של כתיבה, אך גם לצרכים משרדיים. לכל המחברות מבנה דומה: הדפים הפנימיים מיועדים לכתיבה וכרוכים בכריכה רכה או קשה. כריכת המחברת משמשת להצגת הנושא העיקרי לו מיועדת המחברת, לציון שם בעל המחברת ומשמשת כמעטפת הגנתית על התכנים הפנימיים שלה. מחברת בעיצוב אישי כוללת פרטים נוספים לבקשתו של הלקוח. קיימים סוגי מחברות שונים כאשר כל סוג מיועד לשימוש למטרות שונות: מחברת שורה וחשבון, מחברת "חכמה", מחברת נגינה עם שורות לכתיבת תווים ומחברת חלקה. גודלה של המחברת הסטנדרטית הוא A5 והיא יכולה להכיל אחת משתי אפשרויות הכריכה: כריכה קשה או כריכה רכה.

עיצוב מחברות

היום, ניתן למצוא בחנויות שלל מחברות מעוצבות במחירים השווים לכל כיס. מי שמחפש מחברת בעיצוב ייחודי, ומי שמעוניין לנהל רישומים במוצר דפוס מקורי, יכול להפיק מחברת מעוצבת כמעט בכל בית דפוס המתמחה בהדפסה דיגיטלית. לעיתים, ניתן לעצב מחברת אישית ישר דרך האינטרנט, באמצעות מערכת אונליין מתקדמת המופעלת על ידי הספק. אך לרוב, הלקוח בוחר עיצוב גרפי מבין שלל העיצובים המוצעים לו באתר. ניתן למצוא סוגים רבים של מחברות בעיצוב ייחודי: מחברת עם כריכה קשה מעוצבת או כריכה רכה, תמונה אישית מודפסת על כריכת המחברת, מחברת בכריכת ספירלה, מחברת מעוטרת בזהב או כסף, הבלטת פרטים או איורים על גבי המחברת, שילוב טקסטים או ציטוטים בתוך העיצוב ועוד.

מחברת מעוצבת לבית הספר

מחברת בעיצוב אישי היא מתנה נפלאה לילד או ילדה, אותם תרצו לפנק ולרגש במתנה מקורית. מחברת מזוהה בעיקר עם תלמידי בית הספר, והיא נועדה לשמש למגוון רחב של משימות: ביצוע שיעורי בית, פתירת תרגילים, כתיבת מבחנים, סיכום שיעורים וכד'. גם במערכות החינוך הגבוהות, הסטודנטים נעזרים במחברות לרישום וסיכום ההרצאות. מחברת מעוצבת היא מתנה מושלמת לילדים לתחילת שנת הלימודים. הדפסת תמונה אישית של הילד על גבי כריכת המחברת ושילוב משפטים אהובים בתוך דפי המחברת, הופכים אותה למתנה מושלמת וכיפית. ניתן לשלב עיצובים עם אלמנטים אישיים ולהקנות שיק עיצובי לכריכת המחברת. מחברות מעוצבות הן חלק ממגוון מוצרי דפוס לבית הספר. ניתן למצוא סוגים רבים של מחברות ומוצרים מעוצבים נוספים לשימוש במסגרת הבית ספרית, למשל: יומנים מעוצבים, פנקסים מעוצבים, מחברת שורות ומחברת משובצת בעיצוב ייחודי, מדבקות מעוצבות למחברות, עטיפות ססגוניות לספרים בעיצוב אישי ועוד.

מחברות ממותגת

בעלי עסקים רבים לא מפסיקים לחשוב על דרכי פרסום יצירתיות לעסק שלהם. מחברת ממותגת היא דרך מעולה לפרסם את העסק שלכם במחיר זול יחסית. ניתן לשלב בתוך עיצוב כריכת המחברת את לוגו החברה או תמונה של העסק, להדפיס קטלוג מוצרים על דפי המחברת הקדמיים, ליצור קופונים לקניית מוצרי העסק במחיר אטרקטיבי למחזיקי המחברת ועוד. את המחברות המעוצבות ניתן לחלק ללקוחות במפגשים עסקיים, תערוכות או כנסים. אם החלטתם להשקיע בעיצוב המחברת ולהפיק ממנה את מקסימום התועלת העסקית, ניתן להבליט את פרטי הקשר של החברה על גבי כריכה קשה מעוצבת. עיצוב מחברות אינה משימה קשה, וניתן למצוא עיצובים שידברו אל לב קטנים כגדולים. מי שמעדיף להפקיד את משימת עיצוב המחברת בידי המעצבת, יוכל להיענות למבוקשו אצל מעצבת גרפית מקצועית בבית דפוס דיגיטלי. מלבד להדפסת המחברת, ניתן להשיג מוצרי נייר ממותגים נוספים, כגון: פנקסים ממותגים, דפי ממו, יומנים מעוצבים, נייר מכתבים, מזכרים.

מחברת מעוצבת משמשת לא רק כמתנה אישית מושלמת לקראת שנת הלימודים החדשה לאדם היקר ללבכם, אלה גם פועלת כשיטת פרסום ושיווק יעילה לחיזוק קשרים עסקיים ולמיתוג העסק שלכם.

גרףאור ירושלים - בית דפוס דיגיטלי המספק כל שירותי הדפוס ושירותי העתקות תחת קורת גג אחת בתוך 24 שעות (יום עסקים)!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב