דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפוצניקים מומלצים - איך מוצאים ואיך בוחרים 

מאת    [ 29/07/2015 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 1094 פעמים ]

 

כאשר אנחנו מחליטים לבצע שיפוץ, יש בידינו היום הרבה יותר אפשרויות לבחור אנשי מקצוע, שיפוצניקים מאשר בעבר. המבחר הרב, איננו נובע רק מהעובדה שיש כיום הרבה יותר אנשי מקצוע, אלא שבאפשרותנו למצוא אותם היום הרבה יותר בקלות, ויתרה מכך, באפשרותנו גם למצוא את הטובים ביותר.

מה שעומד לרשותנו היום ולא היה בעבר, זה האינטרנט כמובן. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים להגיע לשיפוצניקים רבים בעיר שלנו וכן ביישובי הסביבה. כפי שנראה מיד, לא מדובר רק בפרטים "יבשים" של טלפונים ליצירת קשר, אלא בהרבה יותר מזה, בהמשך נסביר כיצד בקצרה, כיצד עושים בחירה נכונה של שיפוצניקים לבית או לעסק.

כיצד מוצאים שיפוצניקים?

יש לנו 3 אפשרויות להשתמש באינטרנט לצורך מציאת שיפוצניקים:

אתרי אינטרנט – כאן זה מתחלק לשניים, החלק הראשון, זה אתר אינטרנט של שיפוצניקים בעצמם, היתרון הוא שיש מידע מקיף על הניסיון והיכולות של אותו שיפוצניק וכן יצירת קשר ישיר עמו. החלק השני, אלה מדריכי שיפוצים ומדריכים אחרים, בעזרתם ניתן לקבל הצעות מחיר על מגוון שיפוצניקים. בחלק מהמדריכים יש גם אפשרות לקרוא תגובות ופידבקים של גולשים על עבודות השיפוצניק וכן לקרוא מידע על הנושא.

רשתות חברתיות – הכלי הפופולארי ביותר כיום, הוא לבקש המלצות מחברים אודות שיפוצניקים מומלצים, וכך גם אנשים שאתם לא בקשר ישיר איתם, יציעו לכם אנשים טובים שהם מכירים. החיסרון, זה פחות ממוקד ולא תמיד יעיל. אפשרות אחרת היא להשתמש בקבוצות בפייסבוק שעוסקות בשיפוצים ולהגיע דרך לאנשי מקצוע מתאימים.

פרסום – גם בגוגל וגם בפייסבוק, ישנם שיפוצניקים שמפרסמים את עצמם. ניתן להגיע אליהם באמצעות קליק אחד. זאת לא הגישה האובייקטיבית ביותר שיש וגם לא תמיד יש מידע מלא על השיפוצניקים אך זו בהחלט גישה אפשרית.

איך בוחרים שיפוצניק?

אחרי שהצגנו 3 שיטות למצוא שיפוצניק, עכשיו צריך להחליט מתוך כל המבחר שעומד לרשותנו. התהליך מתחלק לשני חלקים. החלק הראשון, נקרא לו חלק פאסיבי. בחלק זה אנחנו בוררים מכל המידע שעומד לרשותנו מספר שיפוצניקים שיכולים לעשות עבורנו את העבודה. למשל, באמצעות צפייה בדוגמאות של שיפוצים שהם ביצעו בעבר, האזורים בהם עובדים, הפידבקים שהם קיבלו וכן הלאה. אנחנו אמורים להגיע למספר מינימאלי של שיפוצניקים, שאיתם נבחר אל הצד המעשי של הבחירה.

בצד המעשי, אנחנו יוצרים קשר עם כל אחד מהשיפוצניקים, ומזמינים אותו לפגישה בשביל לקבל הצעת מחיר. כאן אנחנו כבר נתייחס לכמה גורמים, ראשית, איזו הצעת מחיר הוא מציג בפנינו (חשוב להסתכל על מחירון שיפוצים בשביל לוודא שההצעה רציונאלית), שנית, כמה מהר הוא יכול להתחיל בביצוע העבודה ומה לוח הזמנים שהוא מציג לנו, שלוש, אילו רעיונות חדשים הוא נותן לנו לשיפוצים, ארבע, הכימיה בינינו, האם אנחנו מרגישים בשיחה שאפשר לעבוד איתו בצורה חלקה וחמש, כמה אנשי מקצוע עומדים לרשותו. כל אלה יעזרו לנו לבחור את האיש המתאים לביצוע העבודה עבורנו.

שיפוצניקים מומלצים - ייעוץ ועבודות שיפוצים


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב