דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


SIMICS החדשה של ווינד ריבר מקדמת תהליכי אג'ייל לפיתוח האינטרנט של הדברים 

מאת    [ 29/07/2015 ]

מילים במאמר: 528   [ נצפה 1755 פעמים ]

ווינד ריבר, מובילה עולמית בפיתוח תוכנה עבור האינטרנט של הדברים (IoT), השיקה את הגרסה החדשה של Wind River Simics. הפתרון מאיץ פיתוח תוכנה באמצעות מתן יכולות פיתוח פורצות דרך וקידום של תהליכי אג'ייל על בסיס טכנולוגיות סימולציה.

 

העדכונים האחרונים ב- Simics כוללים האצה בביצועי הסימולציה ויכולות מורחבות של גישה, שיתופיות ואוטומציה עבור מפתחי תוכנה. בנוסף, תהליך המידול, ה- Debugging, ומודל השימוש החוזר בנכסים, שופרו פעם נוספת כדי לספק חווית משתמש פשוטה וקלה. שיפורים נוספים מספקים יכולות לבדיקה זריזה ואוטומטית עם מחזורי משוב קצרים יותר.

 

המאפיינים החדשים כוללים:


    • ביצועים גבוהים יותר. ביצועי הסימולציה שודרגו עבור מערכות מרובות ליבה ומערכות מרובות מעבדים על גבי מארחים מרובי ליבה. בחינה על עומסי ליבה מקבילים מציגה גידול בביצועים של עד פי שבע בעת בדיקות של עיבוד סימטרי מרובה ליבות של לינוקס, עם 8 ליבות על גבי מארח של שמונה ליבות. באמצעות הביצועים הקיימים, Simics יכול לבצע סימולציה יעילה על מערכות מטרה מורכבות מאי פעם, ומביאה את יתרונות הסימולציה עבור כל מערכת מטרה.
    • אוטומציה קלה יותר של בחינות: ממשק Scripting פשוט יותר ותמיכה בהזרקת כשלים, מאפשרים שימוש קל יותר ב- Simics לאוטומציה של סביבת בחינה.
    • ·         שיתוף פעולה פשוט יותר: שרת נקודות ציון מאפשר ניהול קל יותר של נקודות ציון בין צוותים. משתמשים יכולים לשתף במצב המערכת של הסימולציות שלהם עם אחרים.
    • ·         פלטפורמות התחלה-מהירה נוספות: גישה מידית להתחלה-מהירה של שלוש פלטפורמות (אינטל, ARM ו- Power)מאפשרת לכל משתמש Simics להשיג אינטגרציה מוקדמת של אבות טיפוס וכלים.
    • ·         תמיכה משופרת במידול: תמיכה משופרת במודלים של SystemC עם ספריית SystemC חדשה וכלים חדשים ל- Debugging, מסייעים לצוותים להפעיל מודלים במהירות.

 

 

"הביקוש ליצירת מערכות אינטרנט של הדברים מחייב תהליכי פיתוח חדשים. ככל שמחזורי הפיתוח הופכים לקצרים יותר, מפתחי מערכות משובצות חייבים לאמץ בהדרגה תהליכי אג'ייל רציפים", אמר מישל ג'ררד, סגן נשיא ומנכ"ל סימולציית מערכת בווינד ריבר. "Simics ממשיך לפתוח אפשרויות חדשות עבור פיתוח אג'ייל ומאפשר לצוותים להאיץ את זמני הפיתוח, וכן לתכנן בהצלחה ולבחון תרחישי אינטרנט שלא ניתן לשכפל באמצעות שיטות מסורתיות. אנו מחויבים להרחבה רציפה של היכולות שלנו וחוקרים הזדמנויות חדשות, כגון הענן, כדי להציע שיטות חדשניות ולהביא טכנולוגיות של סביבות וירטואליות לקהלים רחבים יותר".

 

האינטרנט של הדברים ומערכות חכמות מרחיבים את הגבולות עבור מפתחים, וגם יוצרים דרישות מאתגרות כגון תכנון מורכב יותר, חוכמה גדולה יותר וקישוריות, ולוחות זמנים קצרים יותר. ככל שלוחות זמני פיתוח הופכים להדוקים יותר, מפתחי IoT פונים לתהליכי אג'ייל, אשר דורשים גישה רציפה למערכת על פי דרישה, שיתופיות יעילה ומהירה יותר בין צוותים, ורמות גבוהות יותר של אוטומציה.

 

עם היכולת לבצע סימולציה של כמעט כל דבר, החל משבב בודד ועד למערכות בכל גודל ומורכבות, Simics מספקת את הגישה, האוטומציה, והשיתופיות אשר נדרשות להטמעה של תהליכי פיתוח אג'ייל - במטרה לספק תוכנה טובה יותר, מהר יותר. באמצעות עבודה על בסיס מודלים וירטואליים וביטול הצורך בחומרה פיזית (עם כל המגבלות שלה) במהלך הפיתוח, הסימולציה מאיצה את הפיתוח ומשנה את הדרך בה עסקים פועלים.

 

Simics היא חלק ממערך פתרונות Wind River Helix המאפשר התקדמות באינטרנט של הדברים. כדי ללמוד יותר לגבי הדרך בה ווינד ריבר מטפלת בהזדמנויות ובאתגרים של האינטרנט של הדברים בקרו ב-http://tinyurl.com/WindHelix

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב