דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האטרקציות הכי טרדניות לחתונות של 2015 

מאת    [ 25/07/2015 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 1397 פעמים ]

כמו בכל שנה גם השנה יש את האטרקציות הכי טרדניות בעולם האירועים ובייחוד בחתונות , כעת נסקור יחד את האטרקציות החדשות והמעודכנות לשנת 2015.

 

את המגנטים לאירועים - כולנו מכירים - ומה עם הפולארויד ?

את המגנטים לאירועים כמובן שכולנו כבר מכירים משנים עברו, אך השנה אותם המגנטים עברו מתיחת פנים וכעת ניתן למצוא אותם במיוחד בחתונות, המגנטים החדשים המרובעים המגיעים אלינו היישר מהעבר (תמונות הפולארויד השחור לבן) ניתן למצוא בגרסה המשודרגת שלהם כמובן והאטרקציה נקראת מגנטים פולארויד לחתונות

 

בלונים מתפוצצים בסלואו - האטרקציה הכובשת של 2015

אם בשנים עברו - הסלואו היה אחד מרגעי השיא בערב ובו היו משקיעים מגוון אטרקציות (קרח יבש, בועות סבון קונפטי ובמקרה הטוב גם זיקוקים) וובכן, בשנת 2015 - הסלואו קיבל שדרוג רציני עם פרחים נפתחים בסלואו / בלוני ענק בצורת לב מתפוצצים ומהם יוצאים עוד עשרות בלונים קטנים וכל זה כמובן בליווי אפקטים של עשן כבד ובועות סבון.

 

בלונים לחתונה - האטרקציה הצבעונית של 2015

אם עד לפני שנה ניתן היה לצבוע את רחבת הריקודים בשלל זוהרים וגימיקים (משקפיים, צמידי סטיק לייט, כובעים ושרשראות הוואי) וובכן, נכון להיום אפשר לומר שהבלונים הצבעוניים בצורות  תופסים את מקומם של הגימיקים ברחבת הריקודים.

למעשה, כובעי הבלון עשויים מבלוני נקניק צבעוניים כאשר שילוב של אותם בלונים יוצרת כובע אותו ניתן לחבוש על הראש, את הכובעים הללו עושה אמן בלונים ומחלק אותם בשלב הריקודים (בדרך כלל באפטר / בשלב המאוחר של הריקודים אחרי המנה השניה)

 

וובכן, לאחר שסקרנו את שלושת האטרקציות המדהימות האלו, ניתן קצת טיפים כיצד להזמין את האטרקציות האלו מאנשי מקצוע שיוכלו לספק לכם את המוצר על הצד הטוב ביותר.

 

טיפים לבחירת מפיק מגנטים לאירועים - כידוע לכם בישראל  פועלות מאות חברות בתחום הפקת המגנטים לאירועים , וזאת משום שקל כל כך (באופן מחריד) לפתוח חברת מגנטים לאירועים וכל נער מתבגר / אדם אשר רוצה לשלשל לכיסו סכום כסף ללא מאמץ רב מדי - פותח חברת מגנטים .

וההשלכות הן כאלו:

 אותו אדם פותח חברת מגנטים ומשתמש בחומרי גלם באיכות נמוכה מאוד (לרוב אלו מגנטים שדוהים ומתקלפים לאחר תקופה של מספר חודשים בלבד) וזאת משום שאותו בעלים של חברת מגנטים רוצה לחסוך את העלויות ולהיות אטרקטיבי במחיר לכן הוא מתמחר את עצמו במחירים זולים ממחירי השוק.

לכן ההמלצה הטובה ביותר שאוכל לתת היא: בדקו מספר חברות מגנטים וראו מה מחיר השוק באזור מגוריכם (כי המחיר משתנה מאזור לאזור)

במידה ונתקלתם בהצעת מחיר זולה במיוחד - וודאו כי מדובר במישהו אמין עם וותק בשוק ולא במישהו חדש  (חפשו דף פייסבוק של אותה חברת מגנטים, בקשו המלצות, בקשו לראות תמונות של אותו צלם)   

 

טיפים לבחירת אמן בלונים - בקשו לראות את אמן הבלונים בפעולה - אל תתביישו להצטרף אליו לאירוע ולראות איך הוא עושה זאת ב-LIVE. (לרוב אמן הבלונים יוכל לספק עבורכם גם את כובעי הבלון עליהם דיברתי מוקדם יותר ולכן הטיפים הללו תקפים גם לגבי האטרקציה של הכובעי בלון)

 

 

התלהבתם מהאטרקציות שהזכרנו ? אתם מוזמנים לבקר באתר הבית שלנו ולהתרשם מתמונות וסרטוני וידאו .  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב