דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה זה ספא יפני ומה ההבדל בינו לבין ספא רגיל? 

מאת    [ 23/07/2015 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 3423 פעמים ]

לרוב, ספא אכן עונה על דרישות אלו ומציע יום בילוי אשר כולל מספר מתקני בריאות בהם יכולים להשתמש המבקרים במקום. אבל, לא כל ספא הוא כזה ועל כן חשוב להבין מהו ספא יפני ומה ההבדל בינו לבין סוגי הספא האחרים.

ספא יפני וספא רגיל – נקודות דמיון

הן ספא יפני והן ספא רגיל באים לתת למבקרים חוויה מרגיעה ונינוחה. בספא רגיל ניתן למצוא מספר מתקנים לשימוש עצמי, לבחור בטיפול ממגוון הטיפולים במקום ולעתים גם ליהנות מארוחה קלה או משקה המוצע במקום. שלא כמו הספא היפני, במקרים של ספא רגיל הביקור במתקנים השונים מתבצע באופן עצמאי כשהמבקר אחראי לתחושה הנינוחה שלו. נקודות הדמיון בין שני סוגי הספא הם:


    • מקום מרגיע – הן הספא היפני והן הספא הרגיל מיועדים לתת תחושה של רוגע ונינוחות במקום.
    • טיפולים – גם בספא רגיל ניתן להזמין טיפולים המתבצעים על ידי אנשי מקצוע שעובדים במקום, אך הם יהיו אחראיים למבקרים רק בזמן הטיפול.
    • יציאה מהשגרה – כל ספא מציע למבקרים בו לצאת מהשגרה היום יומית ולעבור חוויה שונה ממה שהם רגילים לו ביום יום.

מעבר לנקודות דמיון אלו, ישנם הבדלים מהותיים בין ספא יפני לבין כל ספא רגיל כאשר אחד הקווים המנחים של הספא היפני הוא שהדאגה למבקרים היא לאורך כל הביקור.

בספא היפני המטפל דואג לך

ספא הוא ספא יפני אשר נבנה בהשראת התרבות הבריאותית היפנית והוא בא לתת למבקרים חוויה בריאותית המשלבת בין שחרור מבעיות פיזיולוגיות לבין שחרור מדאגות היום יום. כיוון שרובנו חשים מתח בחיים, הספא הוא מקום מושלם להשאיר אותו מאחור אך לא רק, הספא מיועד להעניק חווית בריאות וזו באה לידי ביטוי ברחצת ההיטהרות.

רחצת ההיטהרות אותה מבצעים בספא היפני היא חוויה יוצאת דופן שאינה דומה לכל חוויה אחרת. הרחצה מתחילה כשהמטופל (המבקר במקום) מתיישב על ספסל ברוגע והמטפל שופך עליו מים פושרים. משם המטופל נכנס לשתי חביות מים אשר לכל אחת יש טמפרטורה שונה, הראשונה בטמפרטורה של 35 מעלות ואילו השנייה בטמפרטורה של 40-45 מעלות. הכניסה לחביות היא השלב המרגיעה והמקום להרפות את הגוף ולתת לו מנוחה וזאת בזמן שהמטפל מעניק למטופל עיסוי (אשר לפי הבקשה של המטופל ניתן לשלב גם קוביות קרח בעיסוי מה שעוזר לתנועתיות הדם). הבילוי בחביות/ באמבט היפני נחשב לבריא מאד והוא עוזר לאנשים אשר חשים עייפות, לאות וקושי בחייהם.

לאחר שחרור הגוף עובר המטופל לאמבטיות עץ כאשר בראשונה המטופל יכוסה בנסורת עצי אורן, נסורת אשר ספוגה בשמנים אתריים המסייעים לגוף וחודרים אליו לאחר שנקבוביות העור נפתחות.באמבטיה השנייה ישנם חלוקי נחל מחוממים בו מבוצע עיסוי נוסף שמסייע לשיקום עמוד השדרה ולבעיות מבניות. ביקור שלם בספא היפני אורך בין שעה וחצי לשלוש שעות ולאורך כל הביקור המטופל דואג למבקרים במקום.

האם ניתן לקבל טיפולים בספא היפני?

מי שבוחר ליהנות בספא משלל הטיפולים המוצעים בו יכול לעשות זאת. שלא כמו ספא רגיל אשר מציע רק טיפולים ובילוי במתקנים מוכרים, ספא יפני מציע חוויה שלמה של הירגעות, היטהרות וניקוי ממכאובים. הספא מציע את שלל טיפולים מקצועיים לצד טיפול יפני מסורתי ומאפשר למבקרים במקום להירגע, להתרענן ולהתגבר על בעיות המופיעות בחיי היום יום שלהם.

רפי רזניק - מומחה לקידום אתרים SEOM, פרסום ושיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב